PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Data publikacji: 2020-02-18

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie: - na stanowisko Inspektora wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa - na stanowisko Podinspektora - minimum średnie branżowe/techniczne;6. staż pracy minimum 3 lata;7. udokumentowany co najmniej 1 rok doświadczenia w charakterze kierownika robót, kierownika budowy, inspektora nadzoru, inżyniera budowy;8. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniai nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 02 marca 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 19.02.2020

Oferta pracy ważna do: 02.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8efd83e5208436f26bad8cc593c26bd0

Podobne oferty pracy

BRAFITTERKA - od 1 850 PLN

profesjonalny dobór i sprzedaż bielizny
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Wejherowo (pomorskie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - 2 250 - 3 700 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji: planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.2. Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:a)Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności;b)Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych;c)Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;d)Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców;e)Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej;f)Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową.3.Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach.4.Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej.5.Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy.6.Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia.7.Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta.8.Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa.9.Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej.10.Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom.11.Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej.12.Prowadzenie ewidencji:a)Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych;b)Protokołów przeprowadzonych kontroli. 13. Koordynowanie i przygotowywanie oraz ciągła ich aktualizacja dokumentów z zakresu zarzadzania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej w tym zwłaszcza:a) Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny;b)Planu obrony cywilnej;c)Planu reagowania kryzysowego;d)Planu operacyjnego obrony przed powodzią;e)Dokumentacji Stałego Dyżuru;f)Dokumentacji akcji Kurierskiej;g)Planów działania gminnych formacji OC.14.Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu.15.Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu.16.Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej.17.Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna.18.Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy.19.Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych.20.Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej.21.Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie.22.Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:a)Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku;b)Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt;c)Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych;d)Aktualizacja i opracowanie Programu;e)Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.23.Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej.24.Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług.25.Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej.26.Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.27.Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów.28.Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem.29.Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje sie na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/65/Samodzielne_stanowisko_ds__bezpieczenstwa_i_zarzadzania_kryzysowego/
Gmina Stegna - 2019-06-21 - Stegna (pomorskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - 1 033,7 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Grom (warmińsko-mazurskie)

ZBROJARZ - od 2 500 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku , mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.zakres obowiązków: prace magazynowe, kompletacja towarów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE A-T SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)

BLACHARZ - ZABUDOWA AUTOBUSÓW - od 3 500 PLN

Praca na stanowisku blacharz przy produkcji zabudowy autobusowej.
MB BUSPERFECT Sp. Z o.o. - 2019-05-16 - Gowino (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż towaru, obsługa klienta, dbanie o porządek w miejscu pracy.
K&M INVEST s.c. Karol Chraniuk Mateusz Lewocki - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - 1 850 - 2 500 PLN

Praca na realizowanych przez firmę zadaniach (roboty drogowe)
Wąs-Bud Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)

PODINSPEKTOR /WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ W URZĘDZIE MIASTA IŁAWY/ - 2 600 - 3 500 PLN

pod adresem strony: https://bip.umilawa.pl/wakaty/6/89/Podinspektor/
Urząd Miasta Iławy - 2020-11-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. ROZWOJU RYNKU - od 2 400 PLN

Budowanie dobrego kontaktu z klientami w podległym regionie, poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji, zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-03-21 - Gdynia (pomorskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE AUDYTU I KONTROLI W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 600 PLN

- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565- Ogłoszenie Nr OZ/113/2019Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Wydziale Audytu i Kontroli.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała kontrole (samodzielnie lub w zespołach kontrolnych) zgodności liczby uczniów i rzetelności danych wy-kazywanych w informacjach, które stanowią podstawę przekazywania dotacji z budżetu miasta Katowice, przedkładanych przez niepubliczne szkoły i placówki oświatowe,- przeprowadzała kontrole prawidłowości wykorzystywania dotacji udzielonych z budżetu miasta Katowice na rzecz niepu-blicznych szkół i placówek oświatowych,- przeprowadzała kontrole zgodności i rzetelności dokumentów finansowo-księgowych z przedłożonym rozliczeniem wyko-rzystania dotacji przez niepubliczne szkoły i placówki oświatowe,- sporządzała dokumentację kontrolną: protokoły, sprawozdania z kontroli oraz informacje pokontrolne,- rozpatrywała zastrzeżenia wnoszone do ustaleń z kontroli,- redagowała wnioski i zalecenia pokontrolne,- nadzorowała przebieg realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,- archiwizowała dokumentację pokontrolną,- współuczestniczyła w przygotowywaniu projektu planu kontroli.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca: przy komputerze oraz w terenie /prowadzenie kontroli na obszarze Katowic/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, jak również współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Katowice oraz jed-nostkami podległymi. Konieczność przyswojenia w krótkim czasie zróżnicowanych przepisów prawnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-20 - Katowice (śląskie)

STRAŻAK - od 14 PLN

praca na targach poznańskich podczas koncertów i wydarzeń targowych
WORLD TRADE CENTER POZNAŃ sp.zoo - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR - 2 800 - 3 000 PLN

KONKURS, dokumenty należy składać do 29.08.2018r. w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesantów pok. 107; więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl / nabór na stanowisko urzędnicze / dokumenty do pobraniaWykształcenie: Wyższe techniczne o profilu architektura, urbanistyka; rok stażu pracy w adm. publicznej na stanowisku urzędniczym; zakres obowiązków: załatwianie spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym gminy, sytuowania obiektów małej architektury; sprawozdawczość GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba UM Pyskowice
GMINA PYSKOWICE - 2018-08-20 - Pyskowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 2 100 PLN

Przewóz pracowników do pracy, przewóz sprzętu
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Zamość (lubelskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

roboty ogólnobudowlane nie wymagające specjalistycznego sprzetu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

WYMAGANIA:ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OCHRONIE
ROKA NIEWIADOMSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wg. załącznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)

MAGAZYNIER (50+) - od 2 600 PLN

Przyjęcia i wydawanie towaru, obsluga klienta, obsługa wózka widłowego, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Gliwice (śląskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - od 3 000 PLN

Pomoc księgowej i kadrowej
BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ SP. J. - 2020-02-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ELEKTROMECHANIK - od 2 775 PLN

- Utrzymanie linii produkcyjnej w ruchu,- Drobne naprawy w zakładzie pracy- Obsługa wózka widłowegoWynagrodzenie w okresie próbnym od 2000,00 zł netto, po tym terminie wynagrodzenie od 3000,00 zł nettoKontakt telefoniczny 504-067-418, e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2018-08-29 - Ropuchy (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 18 PLN

kompletowanie zamówień dla kontrahentów
FARMACOL Logistyka Sp. z o.o. - 2019-09-18 - Mory (mazowieckie)

KUCHARZ - 13 - 17 PLN

przygotowywanie posiłków dla gości hotelowychna początku umowa zlecenie, z czasem umowa o pracę
L&P Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK REJONU - od 2 400 PLN

opieka nad klientami, zarządzanie podległym personelem, zatrudnianiePraca na terenie Bytomia
ICREDIT SP. Z O.O. - 2018-11-27 - Bytom (śląskie)

KIEROWCA - od 17 PLN

prowadzenie samochodu osobowego, wykonywanie podstawowych czynności kontrolno-obsługowych i konserwacyjnych pojazdu, przestrzeganie przepisów ustawy "Prawo o ruchu drogowym", sprawdzanie stanu technicznego samochodu
Nordstaff Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

RZEMIEŚLNIK TEATRALNY - ŚLUSARZ - od 2 500 PLN

wykonywanie elementów dekoracji scenicznych wg projektów scenograficznych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-09-28 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat