SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ (UBÓJ) Dulowa oferta pracy HURTOWNIA DROBIU KOKO JOLANTA KOZYRA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ (UBÓJ)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja planu produkcyjnego,nadzór, organizacja i kontrola nad przebiegiem procesów produkcyjnych,efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników,odpowiedzialność za ciągłość i terminowość produkcji,optymalizacja kosztów produkcji,optymalizacja i ciągłe udoskonalanie procesów produkcyjnych,zapewnienie wysokiej jakości wytwarzanych produktów,dbałość o efektywność wykorzystania zasobów pracowniczych, technicznych i materiałowych,dbałość i odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP,
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Dulowa (małopolskie)
Pracodawca: HURTOWNIA DROBIU KOKO JOLANTA KOZYRA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wincentego Witosa 4, 32-540 Dulowa, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja planu produkcyjnego,nadzór, organizacja i kontrola nad przebiegiem procesów produkcyjnych,efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników,odpowiedzialność za ciągłość i terminowość produkcji,optymalizacja kosztów produkcji,optymalizacja i ciągłe udoskonalanie procesów produkcyjnych,zapewnienie wysokiej jakości wytwarzanych produktów,dbałość o efektywność wykorzystania zasobów pracowniczych, technicznych i materiałowych,dbałość i odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy: 20.00 - 04.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ (UBÓJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dulowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebinia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik produkcji w przedsiębiorstwie rolnym
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : odporność na stres, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,[Uprawnienie 1] : KSIĄŻECZKA SANEPIDOWSKA[Umiejętność 1] : umiejętność rozwiązywania problemów i dobrej organizacji pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, dokładność, dyspozycyjność,
Nazwa pracodawcy: HURTOWNIA DROBIU KOKO JOLANTA KOZYRA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Wincentego Witosa 4, 32-540 Dulowa, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Trzebinia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dulowa
Ulica pracodawcy: Wincentego Witosa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: ubój drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik produkcji w przedsiębiorstwie rolnym
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81ba33db2ff1a260755dd530eb722db2
Podobne oferty pracy
obsługa biura-sekretariatu, pozyskiwanie zleceń na szkolenia, wspołpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek. Składanie ofert pracy wyłącznie do 17.02.2017 r.
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO O/I WROCŁAWIU - 2017-02-08 - Lubin (dolnośląskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
dbanie o odpowiednią ekspozycję towaruzatowarowanie sklepuprzygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowychdbanie o uprzejmą obsługę klientadbanie o świeżość i jakość naszych produktów, szybka i staranna obsługa klientów przy kasach, utrzymywanie czystości w toaletach dla klientów, przygotowanie zwrotów towarów, zapewnienie regularnej i płynnej odprawy kasowej
KAUFLAND Polska Sp. z o.o. Wrocław - 2018-06-27 - Pleszew (wielkopolskie)
współpraca z kontrahentami z Ukrainy oferującymi drewno, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowanych, utrzymywanie stałych realizacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagranicze (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie, 160 godzin w miesiący, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów na rynku niemieckojęzycznym:-umawianie spotkań/wideokonferencji z potencjalnymi klientami,-przekazywanie kontaktów zainteresowanych klientów do Sales Manager'a-dobieranie najlepszych narzędzi i działań do pracy-analiza indywidualnych potrzeb klienta-kreowanie pozytywnego wizerunku firmyZadaniem pracownika będzie wsparacie działu sprzedaży w generowaniu nowych okazji sprzedażowych: wyszukiwanie potencjalnych klientów,prezentacja usług firmy oraz doprowadzenie do spotkań z handlowcami.
Britenet Sp. z o. o - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
obsługa procesu zamówień,opracowanie danych o systemie SAP,obsluga reklamacji,wspólpraca z pozostałymi działami firmy
EUROPOLES KROMISS Sp. z o.o. - 2018-02-28 - Chrzanów (małopolskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie z ZUS, US, GUS, kompletowanie dokumentów emerytalno-rentowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych, przygotowywanie zestawień, analiz, bieżąca obsługa pracowników
COM.40 LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Ociąż (wielkopolskie)
Poszukiwanie chętnych do zakupu domów jednorodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kartuzy (pomorskie)
Tworzenie szablonów WORD i Excel, formatowanie dokumentów, wprowadzanie danych do baz danych, kontrola jakości dokumentów.
AMELNAT - JAKUB CZŁONKA - 2018-08-20 - Kawęczynek (mazowieckie)
w/g stanowiska
Pan Pol Sp. z o o w Kielcach - 2016-07-27 - Kielce (świętokrzyskie)
administrowanie i marketing stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
malowanie elementów do zabudów
Libner Polska Sp. z o.o. Kutno - 2018-05-09 - Kutno (łódzkie)
praca w biurze, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Marki (mazowieckie)
Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku w budynkach komunalnych, bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych, usuwanie zanieczyszczeń znajdujących sie w rowach oraz na poboczach, bieżące utrzyamanie czystości na gmninnych placach zabaw oraz gminnych parkach.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Kampinos (mazowieckie)
Sporządzanie projektów umów, prowadzenie rejestrów, obsługa klienta
Kancelaria Notarialna - Beata Wałęga - 2015-12-02 - Oborniki (wielkopolskie)
nadzór i kontrola nad produkcją gazów medycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)
ochrona obiektu
PIAST GROUP Sp. Z o.o. - 2017-11-29 - Chróścina (dolnośląskie)
Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-10-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
uzupełnianie biznes planów, uzupełnianie wniosków o dofinansowanie,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne oraz koordynacyjne.Łatwość nawiązywania relacji biznesowych oraz praktyczne zdolności pozyskiwania Klientów.Gotowość do częstych wyjazdów służbowych.Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów oraz ich prezentacja.Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.praca w delegacji
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-06-06 - Mielec (podkarpackie)
montaż mebli
Zakład Stolarski Mirosław Adamczak - 2017-03-13 - Pomykowo (wielkopolskie)
ładowacz nieczystości
ZAKŁAD HIGIENY KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-20 - Brzeg (opolskie)
Przeprowadzanie rozmów handlowych, umawianie spotkań biznesowych w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet). Sprzedaż produktów reklamowych. Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych. Kontakt z Redakcją w celu przygotowania ofert reklamowych. Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + premia (700 do 2000 zł/netto) na okresie próbnym. Po okresie próbnym podstawa wynagrodzenia może się zwiększyć. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, mile widziane doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowej. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientem (B2B). Wymagane doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych. Wymagane czynne Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych. Wymagane umiejętności telefonicznej obsługi klienta oraz utrzymywania i rozwijania dobrych relacji z klientami. Mile widziana znajomość języka / języków obcych.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Łódź (łódzkie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Goszczyn (mazowieckie)
•Analiza zapotrzebowania na tworzywa, opakowania, półprodukty, materiały pomocnicze, itp. (Subiekt; ProCon MP2; Excel)•Składanie i monitorowanie zamówień•Optymalizacja poziomu zapasów•Poszukiwanie nowych materiałów i dostawców •Prowadzenie spraw reklamacyjnych •Stały kontakt i współpraca z innymi działamiPraca na czas określony: okres próbny 3 miesiące, określony 2 lataGodziny pracy 7:00 - 15:00
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2018-11-14 - Smolec (dolnośląskie)