SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH Oława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów z klientami,umawianie spotkań przez telefon; utrzymywanie porządku w miejscu pracy; obsługa urządzeń biurowych sekretariatu; zdanie egzaminów e-learningowych; wypisywanie wniosków
Data publikacji: 2020-05-12
Lokalizacja: Oława (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie rozmów z klientami,umawianie spotkań przez telefon; utrzymywanie porządku w miejscu pracy; obsługa urządzeń biurowych sekretariatu; zdanie egzaminów e-learningowych; wypisywanie wniosków
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0215
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9121028048
danePracodawcy_regon: 931564101
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
3-go Maja 1, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, skierowanie z PUPKONTAKT: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Bożena Rządkowska, ul. Brzeska 13/1U, 55-200 Oława, tel 605-837-775, e-mail: bozena.rzadkowska (at) port.allians.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: oławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0215
Gmina pracodawcy: Oława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Oława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987259
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241307
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 14.05.2020
Oferta pracy ważna do: 11.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9584aa3f0a0efcd4a8bc6299a3faf8a7
Podobne oferty pracy
-SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU ZAKUPU SUROWCÓW DO PRZETWÓRSTWA, -PROWADZENIE NEGOCJACVJI WARUNKÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE KORESPONDENCJI/ UZGODNIEŃ DOT. PROCESU DOSTAW/ ODBIORÓW - W TYM TAKZE W J. ANGIELSKIM, -PROWADZENIE ANALIZ ZAKUPÓW /SPRZEDAŻY POD WZGLĘDEM KONKURENCYJNOŚCI WARUNKÓW HANDLOWYCH, -MONITORWOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH SUROWCÓW I PRODUKTÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-11-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:bieżący kontakt z klientem w zakresie realizowanych projektów w celu właściwego organizowania dostaw zgodnych z oczekiwaniami klienta, zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów oraz pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie oferty firmy, utrzymywanie właściwych relacji z klientami, uzgadnianie bieżących planów produkcyjnych z klientem po zatwierdzeniu wewnętrznym, realizowanie zadań związanych z obowiązującymi procedurami obsługi klienta, współpraca z innymi działami firmy.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-11-26 - Mielec (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, NALICZANIE WYPŁAT, ROZLICZANIE PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI DO US, ZUS
Platan Meble Sp. z o.o. - 2019-02-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
szwaczka
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zaniemyśl (wielkopolskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Radomsko (łódzkie)
Fryzjerstwo damsko-męskie
DOROTA MAJCHRZAK ZAKŁAD FRYZJERSKI - 2016-06-06 - Bukowice (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
wyszukiwanie dostawców i organizowanie transportu, analizowanie ofert transportowych, negocjowanie cen i warunków dostaw
PPU Agroenergetyk Sp. z o.o. - 2019-07-12 - Opole (opolskie)
Prognozowanie zmian w środowisku wynikających z działalności gospodarczej człowieka, sporzadzanie raportów i opracowań dot. wpływu przedsięwzięcia na środowisko.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- pomoc robotnikom budowlanym- prace porządkowe na budowie- wykonywanie prac propstych czynności remontowo-budowlanych
El-Kar spółka cywilna Karol Kierznikowicz, Kinga Kierznikowicz - 2019-02-12 - Stara Huta (pomorskie)
bezpośrednia obsługa klienta, sporządzanie ofert, obsługa sprzętu biurowego, obsługa programu "Okna 2000", pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
rozrachunki (rozliczanie i księgowanie wyciągów bankowych, wprowadzanie dyspozycji przelewów bankowych), uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami, planowanie przepływów finansowych, księgowanie faktur zakupowych-magazynowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, weryfikacja ewidencji VAT, odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji dot. podatków od nieruchomości, bezpośrednia współpraca z Głównym Księgowym, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia, wiedza z zakresu Uo R, UoPdof, UoV
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-24 - Drzymałowo (wielkopolskie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale technologii produkcji; przygotowanie produkcji; testy; próby; kontakt z dostawcami maszyn/materiałów; kontakty wewnętrzne w grupie Bader. Praca w systemie trzyzmianowym od 06:00 do 14:oo ,od 14:00 do 22:00 i od 22:00 do 06:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp.z o.o. - 2016-02-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
księgowanie dokumentów, podatek dochodowy, podatek VAT, kadry i płace, deklaracje ZUS, korespondecja z urzędami, PFRON i GUS
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Sosnowiec (śląskie)
ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI PROCESÓW W OBRĘBIE OBSZARU REKRUTACJI, OBEJMUJĄCYCH: SPRAWDZANIE POPRAWNOŚCI WAKATÓW, PRZYGOTOWYWANIE OGŁOSZEŃ O PRACĘ, PROWADZENIE WSTĘPNEJ SELEKCJI KANDYDATÓW, UMAWIANIE ICH NA ROZMOWY ORAZ DBANIE O RELACJE Z KANDYDATAMI ORAZ ICH POTENCJALNYMI PRZEŁOŻONYMI. ZARZĄDZANIE DANYMI W SYSTEMIE DO ŚLEDZENIA APLIKACJI ORAZ AKTUALIZACJA TEJ BAZY. DOSTARCZANIE SERWISU DLA OBSZARU PERSONALNEGO ABB WEDŁUG NAJWYŻSZYCH STANDARDÓW I W OKREŚLONYCH RAMACH CZASOWYCH, OBEJMUJĄCEGO ZARÓWNO PRACOWNIKÓW, REKRUTRÓW, HR BUSINESS PARTNERÓW JAK I INNE PODMIOTY WSPÓŁPRACUJĄCE. WSPOMAGANIE SWOJEGO PRZEŁOŻONEGO W CODZIENNYCH OBOWIĄZKACH ADMINISTRACYJNYCH POLEGAJĄCYCH NA ALOKOWANIU PRACY, SZKOLENIACH WEWNĘTRZNYCH ORAZ INICJOWANIU POMYSŁÓW MAJĄCYCH NA CELU POPRAWĘ JAKOŚCI LUB WYDAJNOŚCI DOTYCHCZASOWYCH PROCESÓW I PROCEDUR
kontakt przez PUP - 2020-04-29 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wola Przedborska (łódzkie)
wg stanowiska w branży HORECA
"Młyn Gąsiorowo" Adrianna Machnacz - 2015-11-27 - Gąsiorowo (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2019-07-12 - Rusiec (łódzkie)
- dokonywanie zakupów niezbędnych materiałów zgodnie z optymalizacją łańcucha logistycznego.- kontrolowanie stanu magazynowego i materiałów zbędnych. Określenie min. i max. poziomów zapasów oraz ustalenie aktualnego zapotrzebowania na materiały hutnicze i inne towary.- wybór towarów na podstawie analizy i oceny rynkowej, negocjacje ceny ze sprzedawcami.- prowadzenie pełnej dokumentacji wystawionych zamówień.- bieżąca realizacja zleceń zakupów materiałowych- prowadzenie właściwej dokumentacji magazynowej.- nadzór nad działalnością magazynu, organizowanie pracy personelu magazynu.- tworzenie procedur, raportów i analiz zaopatrzenia i zużycia zgodne z procedurami ISO i ochroną środowiska.
"INTEK" sp. z o.o. - 2020-01-16 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Aktywna sprzedaż powierzchni magazynowych, pozyskiwanie potencjalnych klientów, analiza rynku, budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi jak i dotychczasowymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-08-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, współudział w opracowywaniu projektów zmian organizacyjnych i regulaminu organizacyjnego, przygotowywanie analiz stanu organizacyjnego uczelni według przygotowywanych schematów, współpraca w zakresie prowadzenia analizy aktualności i poprawności wewnętrznych aktów normatywnych obowiązujących w uczelni
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
montaż maszyn, urzadzeń elektrycznych, instalkacji
Instytut Energii Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiazków i odpowiedzialności, ustalenie zakresu rocznego planu wykonywania audytów we wszystkich działach Spółki, organizacja i realizacja audytów wewnętrznych we wskaznycm obszarze funkcjonowania, kontrola zgodności wybranych aspektów działania Spółki w stosunku do uwarunkowań zewnętrznych i procedur wewnętrznych, prowadzenie dokumentacji z realizowanych działań, analizyprocedur funkcjonujących w Spółce i ocena ryzyka związanego z niedostosowaniem się do nich, opracowanie rekomendacji związanych z procesami zapobiegawczymi, monitorowanie i wsparcie wdrażanych rekomendacji, przygotowanie okresowych raportów dot. obszaru audytu wewnętrznego, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce w zakresie audytu wewnętrzego, ocena istniejacych mechanizów kontrolnych efektywności procesów oraz proponowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności w tym obszarze
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-08-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
opracowywanie i terminowe sporządzanie umów o refundację wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne za młodocianych pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji związanej z refundacją, monitoring, koordynacja i nadzór nad działalnością Centrów Edukacji i Pracy Młodzieży w zakresie refundacji, inicjowanie i prowadzenie kontroli w zakresie refundacji (w tym kontrole centrów edukacji pracy młodzieży), planowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań z zakresu refundacji, współpraca z pracodawcami zatrudniającymi pracowników młodocianych, przygotowywanie i rozpowszechnianie instrukcji dotyczących zasad przygotowania, realizacji i dokumentowania refundacji, opracowywanie, sporządzanie i analiza sprawozdań w zakresie realizowania zadań, w tym w zakresie pomocy publicznej, współpraca ze stanowiskiem ds. kształcenia w zakresie szkolenia ogólnego i zawodowego, w tym zawieranych umów przez młodocianych z pracodawcami
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2020-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa zgłoszeń Visa/VOE.Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania zgłoszeniami.Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolnieniu i listów ofertowych w narzędziu HR. Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS. Badanie produktywności pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)