SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA Lubawa oferta pracy "INTEK" sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: 3聽500 - 4聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - dokonywanie zakup贸w niezb臋dnych materia艂贸w zgodnie z optymalizacj膮 艂a艅cucha logistycznego.- kontrolowanie stanu magazynowego i materia艂贸w zb臋dnych. Okre艣lenie min. i max. poziom贸w zapas贸w oraz ustalenie aktualnego zapotrzebowania na materia艂y hutnicze i inne towary.- wyb贸r towar贸w na podstawie analizy i oceny rynkowej, negocjacje ceny ze sprzedawcami.- prowadzenie pe艂nej dokumentacji wystawionych zam贸wie艅.- bie偶膮ca realizacja zlece艅 zakup贸w materia艂owych- prowadzenie w艂a艣ciwej dokumentacji magazynowej.- nadz贸r nad dzia艂alno艣ci膮 magazynu, organizowanie pracy personelu magazynu.- tworzenie procedur, raport贸w i analiz zaopatrzenia i zu偶ycia zgodne z procedurami ISO i ochron膮 艣rodowiska.
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Lubawa (warmi艅sko-mazurskie)
Pracodawca: "INTEK" sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 18, 14-260 Lubawa, powiat: i艂awski, woj: warmi艅sko-mazurskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- dokonywanie zakup贸w niezb臋dnych materia艂贸w zgodnie z optymalizacj膮 艂a艅cucha logistycznego.- kontrolowanie stanu magazynowego i materia艂贸w zb臋dnych. Okre艣lenie min. i max. poziom贸w zapas贸w oraz ustalenie aktualnego zapotrzebowania na materia艂y hutnicze i inne towary.- wyb贸r towar贸w na podstawie analizy i oceny rynkowej, negocjacje ceny ze sprzedawcami.- prowadzenie pe艂nej dokumentacji wystawionych zam贸wie艅.- bie偶膮ca realizacja zlece艅 zakup贸w materia艂owych- prowadzenie w艂a艣ciwej dokumentacji magazynowej.- nadz贸r nad dzia艂alno艣ci膮 magazynu, organizowanie pracy personelu magazynu.- tworzenie procedur, raport贸w i analiz zaopatrzenia i zu偶ycia zgodne z procedurami ISO i ochron膮 艣rodowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 3聽500 - 4聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lubawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: warmi艅sko-mazurskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: i艂awski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Lubawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 3聽500 - 4聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 20.01.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Je艣li:- masz wykszta艂cenie 艣rednie/wy偶sze techniczne- masz do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku w bran偶y metalowej- znasz bardzo dobrze gatunki stali, blach, profili, normali贸w itp.- jeste艣 dobrym handlowcem i negocjatorem- znasz j臋zyk angielski - dodatkowy atutTo do艂膮cz do naszego m艂odego, ambitnego zespo艂u!Mo偶esz liczy膰 na: stabilne zatrudnienie, w pe艂nym wymiarze godzin, na umow臋 o prac臋 przyjazn膮 atmosfer臋 w pracy satysfakcjonuj膮ce warunki zatrudnienia ciekaw膮 i pe艂n膮 wyzwa艅 prac臋Je艣li jeste艣 zainteresowany prac膮 w naszej firmie zapraszamy Ci臋 do z艂o偶enia CV wraz ze zgod膮 na przetwarzanie danych osobowych na nasz adres e-mail, poczt膮 lub osobi艣cie:INTEK sp. z o.o.ul. Grunwaldzka 1814-260 Lubawawww.intek.eu.com
Nazwa pracodawcy: "INTEK" sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w I艂awie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 18, 14-260 Lubawa, powiat: i艂awski, woj: warmi艅sko-mazurskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: warmi艅sko-mazurskie
Powiat pracodawcy: i艂awski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lubawa
Adres strony pracodawcy: www.intekpl.com
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w I艂awie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.01.2020
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0501963f3946a54ee1797fa2b5108b1
Podobne oferty pracy
Kontakt z odbiorcami z pe艂n膮 ich obs艂ug膮 wraz z dostawami towaru
SZK脫艁KA PN膭CZY MAREK W臉DROWSKI - 2016-04-28 - Kolincz (pomorskie)
obs艂uga sekretariatu, odbieranie telefon贸w, kontakty z klientami
"BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2020-01-15 - 艁a艅cut (podkarpackie)
pozyskiwanie odbiorc贸w na leki, wsp贸lpraca z dotychczasowymi klientami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-06-14 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Reprezentowanie firmy oraz budowanie d艂ugofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klient贸w i ich bie偶膮ca obs艂uga, realizacja plan贸w sprzeda偶y, przygotowywanie ofert i warunk贸w handlowych.
INFOVER S. A. - 2015-12-02 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
obs艂uga fotobudki, wideobudki, obr贸bka graficzna zdj臋膰
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - 呕uromin (mazowieckie)
- praca biurowa przy sporz膮dzaniu kosztorys贸w - wymagana umiej臋tno艣膰 wykonywania kosztorys贸w budowlanych( budownictwo og贸lne )
P.R.B. Budomal Artur Le艣niak - 2018-07-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sporz膮dzanie um贸w o prac臋 i 艣wiadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie list p艂ac, rozliczanie czasu pracy,sporz膮dzanie dokumentacji dot. rozlicze艅 z US i ZUS, wsp贸艂praca z instytucjami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi, tworzenie i nadz贸r nad regulaminami obowi膮zuj膮cymi w firmie, sporz膮dzanie sprawozda艅 i informacji do organ贸w administracji pa艅stwowej i samorz膮dowej w zakresie ustawowych obowi膮zk贸w, przygotowywanie okresowych raport贸w, statystyk i zestawie艅 dla Zarz膮du, wsp贸艂praca z Zarz膮dem
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-01-10 - Kwidzyn (pomorskie)
obs艂uga komputera, obs艂uga kasy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
Brak danych
Ukraina Promotion Center Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE T艁UMACZE艃 INSTRUKCJI, DOKUMENTACJI TEHNICZNEJ Z J臉ZYKA ANGIELSKIEGO NA J臉ZYK ROSYJSKI, ORGANIZACJA TARG脫W NA TERYTORIUM POLSKI ORAZ ROSJI, BIE呕膭CY KONTAKT Z PARTNERAMI ZE WSCHODU ( ROSJ膭 , BIA艁ORUSI膭 I UKRAIN膭) W CELU WSPARCIA MARKETINGOWEGO.
PIAB POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-12-04 - Gda艅sk (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w, przygotowywanie dokument贸w kadrowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, naliczanie wynagrodze艅 dla pracownik贸w, sporz膮dzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, GUS, sporz膮dzanie raport贸w kadrowych i p艂acowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy.
J.S Hamilton Poland - 2018-08-22 - Gdynia (pomorskie)
1. Gospodarowanie 艣rodkami, zgodnie z zapisami wniosk贸w projektowych, w tym bud偶etu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie 艣rodk贸w przeznaczonych na realizacj臋 projekt贸w zgodnie z przepisami i umow膮 finansow膮 projekt贸w.3. Przygotowywanie bie偶膮cej analizy finansowej projekt贸w we wsp贸艂pracy z koordynatorami projekt贸w, na potrzeby uprawnionych podmiot贸w.4. Przygotowywanie wniosk贸w o p艂atno艣膰/sprawozdawczych w cz臋艣ci finansowej.5. Terminowe i prawid艂owe sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz okre艣lonymi przez upowa偶nione organy zewn臋trzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez G艂贸wnego Ksi臋gowego, wydzielonych ewidencji ksi臋gowych i uzgadnianie ich z kontami ksi臋gi g艂贸wnej, dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w oraz przygotowywanie przelew贸w bankowych i ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych w ramach tych ewidencji ksi臋gowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wymagane dokumenty:Obowi膮zkowe:- 呕yciorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyj臋cie na stanowisko obj臋te naborem,- Kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie wymaganego wykszta艂cenia - Kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wymagane do艣wiadczenie zawodowe.- Kserokopie dokument贸w lub o艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa pa艅stwa cz艂onkowskiego UE - O艣wiadczenie o niekaralno艣ci - O艣wiadczenie o posiadaniu zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - O艣wiadczenie o nieposzlakowanej opinii w 艣rodowisku- Dokumenty potwierdzaj膮ce wymagania dodatkowe zwi膮zane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzaj膮ce posiadane kwalifikacje i umiej臋tno艣ci niezb臋dne w pracy, na stanowisku obj臋tym naborem.Forma sk艂adania ofert:1. Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie lub przes艂a膰 w wersji papierowej do sekretariatu Wroc艂awskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wroc艂awiu. 2. Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nab贸r nastanowisko: specjalista obs艂ugi finansowej we Wroc艂awskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 wrze艣nia 2019r. do godziny 16:00. 3. Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego Wroc艂awia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wroc艂awskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do WCI po wy偶ej okre艣lonym terminie lub b臋d膮 niekompletne, nie b臋d膮 rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zast臋pstwo.Praca w systemie jednozmianowym Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: tel. 71 782 35 14
Wroc艂awskie Centrum Integracji - 2019-08-28 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosk贸w wraz z niezb臋dnymi za艂膮cznikami doustalenia prawa do 艣wiadcze艅 rodzinnych, ,艣wiadcze艅 opieku艅czych, 艣wiadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie 艢艢R,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestr贸w (decyzji, zasi艂k贸w, 艣wiadczeniobiorc贸w),d) przygotowywanie pism do wnioskodawc贸w o uzupe艂nienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych brak贸w dokumentacyjnych,e) wsp贸艂praca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezb臋dnej dla przyznania prawa do ww. 艣wiadcze艅,f) przygotowywanie projekt贸w decyzji przyznaj膮cych prawo do ww. 艣wiadcze艅 lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporz膮dzanie sprawozda艅,h) tworzenie, bie偶膮ce prowadzenie i aktualizacja wykaz贸w, informacji i rejestr贸w przyznanych jw. 艣wiadcze艅,i) prowadzenie pe艂nej dokumentacji zwi膮zanej z wyp艂at膮 艣wiadcze艅, sporz膮dzanie list wyp艂at,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej sk艂adanie wniosk贸w oraz innych dokument贸w na nowy okres zasi艂kowy.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Pruszczu Gda艅skim - 2019-01-17 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
jw
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, obs艂uga telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotka艅, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokument贸w do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce. Wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci komunikacyjne. obs艂uga maszyn biurowych i komputera. Gotowo艣膰 do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-27 - Katowice (艣l膮skie)
obsluga klienta,realizacja zam贸wie艅 sk艂adanych przez klient贸w
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Kontakty mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta. Zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy, przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu, monitorowanie stan贸w magazynowych, sporz膮dzanie raport贸w. Przyjmowanie i procedowanie reklamacji. Inne zlecone zadania zwi膮zane z powy偶szymi obszarami dzia艂a艅.
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
1. Sporz膮dzanie plan贸w zam贸wie艅 publicznych, sprawozda艅 z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestr贸w zam贸wie艅 publicznych oraz um贸w. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zam贸wie艅 publicznych. 4. Udzia艂 w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakup贸w materia艂贸w biurowych, itp. zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami ustawy "Prawo zam贸wie艅 publicznych". 6. Prowadzenie rozlicze艅 miesi臋cznych kart drogowych, wydawanych dla transportu w艂asnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa.7. Zast臋pstwo pod nieobecno艣膰 pracownika na stanowisku Specjalista ds administracyjnych8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w MP艢. Praca w godz. 7.30-15.30.
Muzeum Pomorza 艢rodkowego w S艂upsku - 2016-08-12 - S艂upsk (pomorskie)
organizacja dostaw, plany produkcji, dokumentacja wysy艂kowa, raporty, ewidencja magazynowa, kontakty z odbiorcami, inne
FWS, Fabryka Wyrob贸w Styropianowych, Sp. z o.o. - 2016-09-06 - 呕yrard贸w (mazowieckie)
Opiniowanie i sporz膮dzanie pism i notatek s艂u偶bowych dotycz膮cych zagadnie艅 budowlanych oraz urz膮dze艅 na sta艂e zwi膮zanych z obiektami, czynno艣ci administracyjne oraz wsp贸艂praca z instytucjami bran偶owymi i urz臋dami pa艅stwowymi, nadz贸r firm zewn臋trznych 艣wiadcz膮cych us艂ugi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie post臋powa艅 w ramach zam贸wie艅 publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2019-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
pisanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Tomasz贸w Mazowiecki (艂贸dzkie)
Sprzeda偶 towar贸w 艣wie偶ych (owoce i warzywa) na rynek Kaukazu. Monitorowanie sprzeda偶y, kontrola nale偶no艣ci i windykacja
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - 艁osice (mazowieckie)
Przygotowywanie raport贸w, nadz贸r nad przeliczaniem podatk贸w portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obs艂uga w j臋z. tureckim i angielskim, proponowanie usprawnie艅 proces贸w
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
prace biurowo-ksi臋gowe
Audytor Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Jarocin (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Olkusz (ma艂opolskie)
- analiza bran偶y e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych us艂ug,- budowanie d艂ugotrwa艂ych pro-sprzeda偶owych relacji nastawionych na utrzymanie klient贸w,- obs艂uga bazy danych klient贸w w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe zwi膮zane z obs艂ug膮 klienta,- wsp贸艂tworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raport贸w z prowadzonych dzia艂a艅 handlowych,- wsp贸艂prac臋 z innymi dzia艂ami firmy w ramach wykonywanych obowi膮zk贸w.
GRUPA W & W SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpiecze艅 spo艂wcznych, kapita艂u pocz膮tkowego i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych zak艂adowi do realizacji oraz korespondencji
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Bi艂goraju - 2016-03-17 - Hrubiesz贸w (lubelskie)
- realizacja program贸w z zakresu rynku pracy- praca z wolontariuszami- prowadzenie dokumentacji
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFC脫W PRACY W TORUNIU - 2017-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z umow膮.
ZAK艁AD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Ropczyce (podkarpackie)
CZYNNO艢CI ZWI膭ZANE Z PAKOWANIEM OBUWIA. STPR/17/1056
POLLUX ACCOUNTANT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-17 - Polkowice (dolno艣l膮skie)