SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji
Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: 1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE - Oświadczenie o niekaralności - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowym Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE - Oświadczenie o niekaralności - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowym Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z Regulaminem WCI
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk finansowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Comarch Optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe-preferowane ekonomiczne.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe.6. Minimum 2letnie doświadczenie zawodowe (preferowane kierunkowe).7. Doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków publicznych (w tym ze środków unijnych).8. Umiejętność obsługi komputera (systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office).9. Umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych.10. Umiejętność prawidłowego I terminowego zaplanowania, wydatkowania i rozliczania środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami I umową finansową projektu.11. Umiejętność sporządzania wniosków o płatność/wniosków sprawozdawczych w części finansowej.12. Mile widziana znajomość obsługi programu księgowego Comarch Optima.13. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, aszczególności:a. Ustawy o ochronie danych osobowych tekst jednolity z dnia 10 maja 2018 r. Dz. U. 2018 poz. 1000, z późniejszymi zmianami.b. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).c. Ustawy z dnia 26 listopada 1998 o finansach publicznych.d. Ustawy z dnia 29 września 1994 o rachunkowości.e. Dokumentacji i szczegółowych wytycznych dotyczących realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE - Oświadczenie o niekaralności - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy ważna do: 06.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ba24521f675da1d9606f18e44213b1a
Podobne oferty pracy
Marketing, pozyskieanie kontrahentów na rynku Tureckim w obrocie metalami i minerałami.
WATAHA TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań w obszarze księgi głównej oraz związanych z zamknięciem miesiąca, przygotowywanie raportów i analiz (np. bilans, rachunek zysków i strat, przepływy gotówki, wyciągi bankowe, uzgodnienia, sprawozdania ze zmian sytuacji finansowej), identyfikacja błędów, wdrażanie technik księgowych oraz praktycznych standardów klasyfikacji oraz przeprowadzania transakcji finansowych w celu rozwiązywania nietypowych problemów, wsparcie testów w obszarze kontroli wewnętrznej oraz przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji, współuczestnictwo w udoskonalaniu i wdrażaniu procesów oraz procedur, wsparcie kadry zarządzającej wiedzą merytoryczną z zakresu finansów w obszarach finansowania projektów oraz ocenie ryzyka
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
- przygotowanie kompletu dokumentacji kredytowej , w szczególności umów kredytowych wraz z umowami zabezpieczeń prawnych,- administrowanie zabezpieczeń prawnych,- sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości z działalności kredytowej,- archiwizowanie dokumentacji prowadzonych spraw,- monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorcy, np. terminowość dokonywania spłat,- monitorowanie zabezpieczeń,- bieżący kontakt z pracownikami Oddziałów,- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku .Pracodawca od kandydatów oczekuj:- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji finansowej,- doświadczenia w pracy związanej z obsługą klientów MŚP,- znajomości produktów bankowych skierowanych do dla klientów sektora MŚP,- bardzo dobrej organizacji czasu pracy i wysokiej kultury osobistej,- uczciwości , sumienności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2019-04-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem, zarzadzanie sprzedaż a, zaopatrzenie sklepu w towar
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kiczyce (śląskie)
produkcji wyrobów cukierniczych, wypiek ciast zgodnie z recepyurą, wykonywanie ozdób plastycznych.
Cukiernia "U Marcina" Jadwiga Juszczak - 2017-07-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
lokalizowanie usterek linii produkcyjnych, optymalizowanie programów sterujących, , raportowanie przebiegu wykonanych prac, obsługa systemu SAP
Can-Pack Spółka Akcyjna w Krakowie - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad bieżącą eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, monitoring i rozliczanie usług przewozów kolejowych
ZPNTMiU"Tabor" M. Dybowski Sp.J. - 2016-11-10 - Dębica (podkarpackie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie w systemie zamówień. Kontakt z klientem.
DROP Spółka Akcyjna - 2018-03-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy i innych ewidencji prawem wymaganym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa telefoniczne oraz sprzedaż urządzeń medycznych.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac wykończeniowych, malowanie, wykonywanie gładzi, stawianie ścianek z regipsu, kładzenie płytek, wymianę drzwi.
Stowarzyszenie Cześć - 2018-06-27 - Chrzanów (małopolskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; Znajomość języków angielskiego lub tureckiego jest mile wiedziana w celu rekrutacji cudzoziemców z Turcji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-10 - Piaseczno (mazowieckie)
przygotowywanie wniosków do przeprowadzania procesów certyfikacji odzieży ochronnekprzygotowywanie próbek do badańprzygotowywanie badań wg norm badawczychanaliza raportów z badań
PW Krystian Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Przysucha (mazowieckie)
Wstępne doradztwo w zakresie maszyn i rozwiązań oferowanych przez firmę, kontakt z klientem zagranicznym w języku rosyjskim,przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań ofertowych w języku rosyjskim, współpraca z agencją celną, tłumaczenie rysunków technicznych na język rosyjski w programach graficznych typu CAD,tłumaczenie instrukcji obsługi i instrukcji montażowych na język rosyjski.
PEK-MONT sp. zo.o. - 2016-07-20 - Bielsk (mazowieckie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-05-26 - Krosno (podkarpackie)
sprzedaż roślin(godziny pracy 9-17)
Gospodarstwo Ogrodnicze Ewa Karwowska-Kowalczuk - 2018-12-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, prowadzenie akt osobowych pracowników, wystawianie umów o pracę, zaświadczeń, itp.
MANPOWERGROUP SP. z o.o. - 2015-11-20 - Międzyrzecz (lubuskie)
Obsługa i naprawa ciągników siodłowych, naczep i maszyn budowlanych różnych marek.
MADAX S.C. ADAM CHAMERKA & JAROSŁAW DADACZ - 2016-07-04 - Tuchom (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: www.ue.katowice.pl- UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE PROGRAMÓW MIĘDZYNARODOWYCH W BIURZE WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ- Zakres obowiązków:1. Obsługa programu Erasmus+, w tym:- obsługa mobilności akademickiej,- obsługa administracyjna studentów zakwalifikowanych do wyjazdu na praktyki zagraniczne,- realizacji części finansowej programu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Ukończone wyższe studia magisterskie, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe,3. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,4. Biegła obsługa pakietu MS Office,5. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,6.Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.Wymagania dodatkowe:1. Praktyczna znajomość (i umiejętność interpretacji) przepisów z zakresu:- Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym/Konstytucja dla Nauki,- Ustawy o Finansach Publicznych,- Ustawy o Odpowiedzialności za Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych,2. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków funduszy unijnych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-03-08 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
GLOBO RACING TECHNOLOGI sc - 2015-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zakopane (małopolskie)
1. Sporządzanie z uczestnikami dokumentacji w zakresie prowadzonych programów.2. Bieżące wspieranie uczestników w prawidłowym funkcjonowaniu w środowisku.3. Motywowanie do zmiany własnej sytuacji życiowej w zakresie społecznym i zawodowym.4. Sporządzanie okresowych ocen pracy u uczestnikiem.5. Ustalanie z uczestnikiem celów realizowanych działań itd.Miejsce pracy: siedziba pracodawcy oraz teren powiatu gliwickiego.Zatrudnienie w ramach projektu na okres: Wrzesień 2019 - Grudzień 2020.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach - 2019-08-07 - Gliwice (śląskie)
ekrutacja pracowników z Europy Wschodniej i Azji na stanowisko niższego szczebla; - redagowanie ogłoszeń o pracę; - budowanie bazy kandydatów; - rejestracja oświadczeń oraz zezwoleń umożliwiające legalne zatrudnienie pracownikom.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie potrzeb materiałowych, składanie zamówień na surowce niezbędne w procesie produkcji, obsługa zamówień kosztowych, współpraca z dostawcami, dystrybutorami, podwykonawcami w dziedzinie optymalizacji cen, terminów i jakości dostaw, negocjacja cen, nadzór i koordynacja zadań wykonywanych przez podwykonawców, obsługa reklamacji w zakresie towarów i usług.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-10-31 - Mielec (podkarpackie)
- Koordynacja logistyczna,- Kierowanie grupą w obszarze dyspozycja serii,- Zaplanowanie i koordynacja fazy rozruchu,- Wsparcie procesów i systemów przedseryjnych,- Procesowanie obniżenia kosztów złomowania.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Białężyce (wielkopolskie)