SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Piaseczno oferta pracy GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; Znajomość języków angielskiego lub tureckiego jest mile wiedziana w celu rekrutacji cudzoziemców z Turcji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Data publikacji: 2017-04-10
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ENERGETYCZNA 11/134, 00-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; Znajomość języków angielskiego lub tureckiego jest mile wiedziana w celu rekrutacji cudzoziemców z Turcji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: turecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
uczciwość, pracowitość, punktualność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Nazwa pracodawcy:
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
ENERGETYCZNA 11/134, 00-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: ENERGETYCZNA
Numer budynku pracodawcy: 11
danePracodawcy_nrKraz: 14221
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Data dodania oferty pracy: 11.04.2017
Oferta pracy ważna do: 24.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestniczenie w pracach związanych z kompleksowym przygotowaniem terenów pod przyszłe realizacje, przygotowanie materiałów do wystąpienia do Wydziału ArchitekturyUMK o WZ, współuczestniczenie przy organizacji i przebiegu przetargów na prace projektowe oraz roboty inwestycyjne, kontrolowanie zgodności wykonanych robót z projektem technicznym, sprawdzanie kompletności przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, przygotowywanie umów z wykonawcami robót objętych zakresem działania inwestycji. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej spółdzielni www.sniezka.krakow.pl
ŚNIEŻKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, nadzorowanie realizacji ustalonych procedur, nadzór nad jakością wytwarzranych produktów. System wielozmianowy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 64 75 lub e-mail: biuro (at) opako.com
OPAKO Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem dyżurów BPH, w systemie zmianowym przez 365 dni w roku, współpraca z innymi komórkami IMGW-PIB.Umowa na okres próbny, na czas określony, następnie na czas nieokrteślony.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie przeterminowanych należności, przygotowywanie raportów i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
Gromadzenie, przetwarzanie, analizowanie oraz prezentowanie informacji finansowych i niefinansowych dotyczących funkcjonowania jednostki.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z procesami wystepującymi w dziale (transport krajowy, transport międzynarodowy, transfery międzymagazynowe), zapoznanie z procesem komunikacji i obiegiem dokumentów, zapozanie z wymogami dotyczącymi rozliczania faktur transportowych, weryfikacja potwierdzonych dokumentów zwiazanych z transportem, realizacja zadań zleconych przez inne działy
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Leszcze (świętokrzyskie)
-udzielenie informacji klientom odnośnie statusu realizowanego zamówienia,-odpowiedzialność za proces realizacji przedaży do wybrnych klientów,-nadzór nad tworzoną dokumentacją transportową,-zgłaszanie przełożonemu problemów związanych z obsługą klienta,-pozyskiwanie nowych klientów,-przygotowanie ofert dla klientów,-przesyłanie ofert oraz próbek do wybranych klientów,-przyjmowanie, realizacja oraz kontrola zamówień
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Bielawa (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracjipraca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
-Planowanie, organizowanie i monitorowanie sprzedaży,-Ocena szans marketingowych związanych ze sprzedażą,-Opracowywanie analiz i raportów.
kontakt przez OHP - 2016-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu- tworzenie ofert, zamówień, przygotowywanie raportów sprzedaży- spotkania z potencjalnymi klientami- realizację powierzonych zadań i celów.Kontakt kandydatów poprzez wysłanie CV mailem: biuro (at) proautomatic.pl.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie pracy wychowawczej, prowadzenie nadzoru nad prawidłowym i bezpiecznym realizowaniem praktycznej nauki zawodu
Ochotnicze Hufce Pracy - Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie - 2018-08-10 - Lesko (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie, ewidencja reklamacji,- rozpatrywanie reklamacji,- sporzadzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wolbrom (małopolskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-07-11 - Wędrzyn (lubuskie)
-obsługa administracyjna placówki: odbieranie telefonów,rejestracja,korenspondencja,umowy,sprawozdania-koordynacja obiegu dokumentów i przepływu informacji-wykonywanie bieżących poleceń
Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Igor Gusarski - 2018-06-01 - Kościerzyna (pomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Tajęcina (podkarpackie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; znajomość NORMA PRO; prawo jazdy kat. B; mile widziany własny samochód oraz uprawnienia budowlane; prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/ zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodny z programem stażu zawartym we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych (sprzedaż mat.budowlanych ) , monitorowanie i analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywaniestałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Chemik HB Sp. z o.o. S.K. - 2017-08-08 - Opole (opolskie)
Wykonywanie elewacji, wykonczenia budynków. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie. Informacja starosty.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Szczawa (małopolskie)
wprowadzanie do systemu RAKS zamówień, fakturowanie, organizowanie załadunków, kontakty z klientami
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Żyrardów (mazowieckie)
-udział w ustalaniu kosztów produkcji wyrobu -sporządzanie rysunków oraz dokumentacji ofertowej -przygotowywanie i nadzór nad dokumentacjązwiązaną z przekształcaniem wyrobów oraz z wdrożeniami nowych wyrobów-udział w przygotowywaniu procedur produkcji-współpraca z innymi działami -praca w biurze w siedzibie firmy
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Polkowice (dolnośląskie)
Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, głównie Turcja; realizacja założonych planów sprzedaży; przygotowywanie analiz marketingowych; pozyskiwanie nowych klientów z Turcji; doradztwo produktowe; przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedaży; tłumaczenia z języka angielskiego na turecki i z tureckiego na angielski
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
prace na magazynie
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "WAWEL" S.A. - 2016-04-08 - Dobczyce (małopolskie)
Aktualizacja strony internetowej firmy.Pozyskiwanie i redagowanie treści w sieci
P. H. H. D. "JUREX" - 2016-04-05 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)