SPECJALISTA DS. KREDYTÓW Świdwin oferta pracy Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie kompletu dokumentacji kredytowej , w szczególności umów kredytowych wraz z umowami zabezpieczeń prawnych,- administrowanie zabezpieczeń prawnych,- sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości z działalności kredytowej,- archiwizowanie dokumentacji prowadzonych spraw,- monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorcy, np. terminowość dokonywania spłat,- monitorowanie zabezpieczeń,- bieżący kontakt z pracownikami Oddziałów,- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku .Pracodawca od kandydatów oczekuj:- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji finansowej,- doświadczenia w pracy związanej z obsługą klientów MŚP,- znajomości produktów bankowych skierowanych do dla klientów sektora MŚP,- bardzo dobrej organizacji czasu pracy i wysokiej kultury osobistej,- uczciwości , sumienności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
Data publikacji: 2019-04-01
Lokalizacja: Świdwin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niedziałkowskiego 5, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowanie kompletu dokumentacji kredytowej , w szczególności umów kredytowych wraz z umowami zabezpieczeń prawnych,- administrowanie zabezpieczeń prawnych,- sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości z działalności kredytowej,- archiwizowanie dokumentacji prowadzonych spraw,- monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorcy, np. terminowość dokonywania spłat,- monitorowanie zabezpieczeń,- bieżący kontakt z pracownikami Oddziałów,- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku .Pracodawca od kandydatów oczekuj:- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji finansowej,- doświadczenia w pracy związanej z obsługą klientów MŚP,- znajomości produktów bankowych skierowanych do dla klientów sektora MŚP,- bardzo dobrej organizacji czasu pracy i wysokiej kultury osobistej,- uczciwości , sumienności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdwin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdwin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
Niedziałkowskiego 5, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Świdwin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdwin
Ulica pracodawcy: Niedziałkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: działalność bankowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data dodania oferty pracy: 01.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc przy murowaniu ścianek działowych
Mariusz Jamka Firma Remontowo- Budowlana - 2016-07-13 - Siekierczyna (małopolskie)
Składanie zamówinych elementów wyposażenia budynku, naprawa bieżących usterek, dbanie o czystość w budynku oraz na placu wokół niego (odśnieżanie, grabienie liści, zamiatanie) prace konserwacyjne.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Reguły (mazowieckie)
-
METALWIT Łukasz Nadolski - 2017-12-29 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Reprezentowanie produktów i usług firmy klientom. Analiza potrzeb i oczekiwań klientów. Przygotowywanie i wprowadzanie dokumentacji dotyczącej ofert dla klienta. Częste delegacje związane z prezentowaniem produktów i usług firmy klientom.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Stare Budy (mazowieckie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-07-18 - Leszno (wielkopolskie)
przewóz pasażerów
Prywatny Przewóz Osób B.Michałowski - 2018-08-17 - Korsze (warmińsko-mazurskie)
Organizacja czasu wolnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadzenie zabaw, wieczorków tanecznych, imprez okolicznościowych, organizacja wycieczek pieszych, rowerowych, autokarowych oraz spływów kajakowych
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Maróz (warmińsko-mazurskie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów(Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.)szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-09-15 - Chojnice (pomorskie)
Kontakt telefoniczny w j. niemieckim z klientami Google- utrzymanie klienta, nadsprzedaż dodatkowych pakietów reklam z firmy Google. Wynagrodzenie 5800 zł brutto + premia. Umowa na czas określony 1 rok z możliwością przedłużenia.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie harmonogramu zajęć odbywających się w ramach szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
pozyskiwanie i obsługa klientów bezpośrednio z Turscji, kontakt z klientem tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
1.Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie oraz inne wymagane konkursem dokumenty) do wybranych i uzgodnionych z przełożonymi konkursóww ramach obowiązujących programów (Programy Europejskie m. in. Programy Operacyjne krajowe i regionalne, w tym m. in. RPO WL 2014-2020, POWER, programy resortowe)i konkursów grantowych (m. in. programy finansowane z budżetu państwa, fundusze korporacyjne, itp.).2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów.3. Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów instytucji, w tym: bieżący monitoring postępu rzeczowo-finansowego, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, przygotowywanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań i raportów w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.4. Sporządzanie wniosków o płatność w dedykowanych systemach informatycznych (np. SL2014) w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.5. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie rozliczania projektów.6. Pomoc w realizacji procedur związanych z realizacją zasady konkurencyjności oraz prawa zamówień publicznych stosowanych przy realizacji projektów finansowanych z funduszy UE,w tym pomoc w przygotowaniu dokumentacji i procedur w zakresie zamówień publicznychna wykonanie robót budowlanych, usług oraz dostaw zaplanowanych w projektach.7. Podejmowanie działań zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagrożeń mogących spowodować zakłócenia w przebiegu projektów.8. Stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich.9. Prowadzenie działań mających na celu organizowanie oraz promocję wolontariatu.10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem i promocją ośrodków wsparcia, funkcjonujących w ramach struktury organizacyjnej Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-01-11 - Chełm (lubelskie)
monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z urzędem celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Łuków (lubelskie)
Sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów wynikających z zatrudnienia pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej, monitorowanie terminów związanych z upływem zawartych umów i badań medycyny pracy, administrowanie wewnętrzymi bazami danych, w tym SAP HR
KAYSER AUTOMOTIVE SYSTEMS KŁODZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad zabezpieczeniami akcyzowymi, prowadzenie dokumentacji, kontakty z organami celnymi, sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Brzesko (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
- aktualizacja kroniki,- kontakt z partnerami medialnymi,- przygotowanie afiszy, folderów, zaproszeń oraz zapowiedzi wydarzeń organizowanych przez CKiT,- pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych na terenie miasta,- redakcja artykułów do miesięcznego PULS WIELICZKI
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wieliczka (małopolskie)
Prowadzenie marketingu firmy, obsługa programów marketingowych, prowadzenie strony, tworzenie reklam itp. Wymagania: wykształcenie min. średnie - mile widziane kierunkowe, mile widziane doświadczenie, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość programów marketingowych, kreatywność, umiejętnośc pisania artykułów. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt: d.zasada (at) pl.beaphar.com lub 695-313-372.
Beaphar Polska sp.z o.o. - 2017-03-20 - Reda (pomorskie)
Kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientem, rekrutacja i selekcja pracowników, przygotowywanie budżetów, marketing internetowy, obsługa bazy danych.
CRAFT HUNT 24 - Krzysztof Łaguna - 2016-06-21 - Białystok (podlaskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Administrowanie i rozwój hurtowni danych,Utrzymanie hurtowni danych, m.in.: monitorowanie i administrowanie środowiskami, optymalizacja wydajności rozwiązań, zarządzanie jakością danych,Wsparcie w zakresie przygotowania budżetu, Wykrywanie słabych punktów Biznesu w celu zwiększenia wykorzystania potencjalnych źródeł oszczędności,
Bać - Pol S.A. - 2017-02-14 - Świlcza (podkarpackie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa działu exportu, prowadzenie bazy wszystkich transakcji handlowych, wyszukiwanie nowych kantrahentów, wsparcie działu handlu
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Głowno (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów ze wschodniej części Europy, sporządzanie ofert handlowych w języku ukraińskim, specyfikacji.Praca na terenie kraju, Ukrainy, Litwy oraz Łotwy.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Rogoźnik (śląskie)
Praca w dziale handlowym. Hurtowa sprzedaż materiałów budowlanych. Pozyskiwanie klientów. Sporządzanie analiz finansowych i sprzedażowych.
Przedsiębiorstwo Prod-Handl-Usług. Merkury Sp. z.o.o - 2016-11-22 - Prudnik (opolskie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-30 - Opole (opolskie)
Wsparcie techniczne. Aktualizacja, archiwizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną. Uczestnictwo w naradach technicznych i odbiorach robót. Dokonywanie odbiorów wykonywanych robót oraz rozliczeń rzeczowych i finansowych. Udział w projektach inwestycyjnych (planowanie, prowadzenie zadań i dokumentacji). Analiza przebiegu prac wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami.Praca w godz.8.00-16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe - 2018-05-16 - Włynkówko (pomorskie)