SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a) obywatelstwo polskie,b)wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lat, a przy wyższym 2 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b) znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,c) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d) umiejętność obsługi komputera, e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca w poniedziałki w godzinach 8 - 16, a w dniach wtorek - piątek w godzinach 7:30 - 15:30. Miejsce pracy: ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9 na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 30 stycznia 2019 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 30.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Chełm (lubelskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przewóz żywych zwierząt
ZAKŁAD MIĘSNY 'RAKÓW' s.j. S.Lemański i D.Kiełbasa - 2016-09-23 - Raków Duży (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "JONEX" Adam Jonczyk Sp. z .o.o. - 2016-05-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
prace porządkowe na klatkach schodowych oraz terenach zielonych
kontakt przez OHP - 2017-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace pomocnicze przy układaniu kostki brukowej
Budownictwo Ogólne-Usługi Gółkowski Krzysztof - 2016-07-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów, prowadzenie spotkań handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z klientem i jego obsługa po-sprzedażowa, udzielanie wsparcia technicznego do sprzedawanych rozwiązań
Scooter Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Bytom (śląskie)
rekrutacja pracowników-cudzoziemców
Międzynarodowe Usługi Transportowe Artak Hovhannisyan - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Legnica (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie: www.mhk.katowice.pl w BIP w zakładce Oferty Pracy- Obowiązki na stanowisku specjalista ds. księgowości:- Prowadzenie kasy gotówkowej. Przelewy, ewidencja. Rozliczanie kas fiskalnych. Rozliczanie VAT deklaracja. Rozliczanie wydawnictw. Uzgodnienie sald rozrachunkowych. Księgowanie i uzgadnianie sald ZFŚS i PKZP. PIT-11 od umów cywilnoprawnych. Inne bieżące. - Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Oferujemy: wysokie standardy pracy, pracę w prestiżowej instytucji kultury. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie średnie ekonomiczne2. doświadczenie w rozliczaniu VAT3. minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku4. umiejętność pracy w zespole5. odpowiedzialność, operatywność, rzetelność, solidność, uczciwość, punktualność6. umiejętność pracy pod presją czasu7. dyspozycyjnośćWymagania pożądane: 1. umiejętność prowadzenia kasy gotówkowej2 znajomość urogramu Symfonia FK3. umiejętność obsługi kasy fiskalnej
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2018-11-15 - Katowice (śląskie)
-bieżąca obsługa sklepu internetowego,-obsługa aukcji na Allegro,-prowadzenie profili społecznościowych marki (Facebook, Istagram),-dbanie o właściwe zatowarowanie,-poszerzenie sieci dystrygutorów,-reprezentacja firmy na imprezach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Wieliczka (małopolskie)
- kontakty z odbiorcami i dostawcami- działania marketingowe
MAKARONY JASTRZĘBSKIE Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Samodzielne wykonywanie sprawozdań w zakresie zabezpieczenia materiałowego Sił Zbrojnych w obszarze służby uzbrojenia i elektroniki.2. Opracowywanie wymagań w zakresie magazynowania środków materiałowych z obszaru służby uzbrojenia i elektroniki.3. Analiza i weryfikacja mienia niewykorzystywanego i trwale zbędnego w Siłach Zbrojnych, monitorowanie jego przekazywania.4. Przygotowywanie i monitorowanie poleceń przekazywania mienia pomiędzy jednostkami wojskowymi w obszarze służby uzbrojenia i elektroniki. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-12-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie działu sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, mailowy z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Pianowo (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
tworzenie zamówień i zapytań ofertowych, negocjowanie cen i warunków zakupu oraz usług, nadzów przebiegu zamówień i terminowośc ich realizacji
REMSOD SP Z O O - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych, prowadzenie sprzedaży internetowej, rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych klientów poprzez Internet. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość komputera, samodzielność, kreatywność, mile widziana: znajomość branży elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, umiejętność czytania projektów, sporządzania kosztorysów, umiejętność sprawnego poruszania się w przestrzeni internetowej, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Waterm Artur Wiertel - 2016-10-06 - Wejherowo (pomorskie)
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, obsługa kadrowa przydzielonych firm, kontakt z klientami firmy
Biuro Rachunkowe ANNA Anna Klepacka - 2018-12-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, wystawianie aukcji, kontakt z klientem
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Suchy Las (wielkopolskie)
jw.
RR SECURITY SAFETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prace pomocnicze związane z przygotowaniem produkcji, obróbka, pakowanie, mycie wyrobów, sprzątanie, transport wewnętrzny
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Zgierz (łódzkie)
obsługa urządzeń biurowych, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sosnowiec (śląskie)
Praca w laboratoriach budowlano-drogowych, znajomość norm PN-EN 12620, 13242, 206, 1338, 1339, 1340, 13369, 1917.
Biuro Projektów Inwestycyjnych AG-CEL s.c. - 2016-02-03 - Pawłówko (pomorskie)
Współpraca z dostawcami, negocjowanie stawek transportowych, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, negocjowanie cen i warunków sprzedazy, realizowanie zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem, opracowywanie planów odbioru towaru na podstawie zamówień, nadzorowanie i koordynowanie zamówień zakupowych, monitorowanie stanów magazynowych, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, negocjowanie i składanie zleceń transportowych obsługa reklamacji, praca w godz. 7-15
DOMUS sp. j. - 2016-07-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
PRZYGOTOWANIE TOWARU DO SPRZEDAŻY, SPRZEDAŻ TOWARU PRZY POMOCY PROGRAMU "GOSPODARKA MAGAZYNOWA", SPRZEDAŻ TOWARÓW NA AUKCJACH INTERNETOWYCH, PROMOWANIE TOWARÓW, ZAŁATWIANIE REKLAMACJI.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)