STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Hrubieszów oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Data publikacji: 2016-03-17
Lokalizacja: Hrubieszów (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 -go Maja 8/a, 22-500 Hrubieszów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hrubieszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hrubieszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hrubieszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2016
Data zakończenia pracy: 04.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne:- wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne)Pożądane:- wykształcenie wyższe licencjat (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychWymagania Dodatkowe:- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy- znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości oraz rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a do dnia 21.03.2016
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór)- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział Biłgorajul. Kościuszki 10323-400 Biłgorajpokój 209a , Termin: 21.03.2016
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 17.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa obiegu dokuemntów elektronicznych, aktualizacja danych w firmowym systemie zarządzania, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Plewiska (wielkopolskie)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania przestrzennego w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 30 września 2016 roku.Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/339934/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_pl
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-09-19 - Tczew (pomorskie)
Wykonywanie robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Szczeglin (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn i urządzeń, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-06-18 - Komorniki (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m. in. prowadzeniem spraw związanych z przygotowaniem projektu budżetu w zakresie Wydziału Inwestycji i wszelkich zmian w trakcie roku budżetowego, oraz prowadzeniem spraw finansowania inwestycji i sprawozdawczości.Ważniejsze zadania: opracowywanie materiałów do projektu budżetu Miasta oraz zmiany w budżecie prowadzenie spraw dotyczących finansowania inwestycji; współpraca z Wydziałem Zarządzania Funduszami przy rozliczaniu dotacji opracowywanie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż produktów, dbanie o właściwa ekspozycje towaru, rozładunek palet z produktami, organizacja akcji promocyjnych
kontakt przez OHP - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)
utrzymywanie porządku na terenie ciepłowni, drobne prace remontowe, wykonywanie czynności eksploatacyjnych przy urządzeniach, wywożenie żużlu
TEMPEKS Przedsiębiorstwo Usługowo-Wdrożeniowe Bogusław Żurawski - 2018-08-06 - Luboń (wielkopolskie)
zlecone prace szpachlarza
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- staz FP
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Września (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków dla gości, zarządzanie pracownikami
Ośrodek Wypoczynkowy TVP SA - 2018-02-12 - Sarnówek (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
rozdawanie ulotek, plakatowanie
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dostarczanie produktów do klienta. Dbanie o powierzony samochód- regularne sprawdzanie płynów, utrzymywanie samochodu w czystości. Dbanie o czystość w zakładzie pracy.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
oferta stażu dla osób:*długotrwale bezrobotnych,*50+,*niepęłnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
instalacja wod-kan-gaz
Budomet Bogusław Sadowski - 2016-07-12 - Bytom (śląskie)
spawanie elementów aluminiowych metodą TIG, czytanie dokumentacji technicznej
BWP SKÓRKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-13 - Olecko-Kolonia (warmińsko-mazurskie)
Obsługa pompy do betonu, dbanie o sprzęt do BHPI zmiana Wynagrodzenie od 2000 zł brutto do uzgodnienia. Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności.Praca Elbląg, Malbork i okolice.
EUROBUD Chajewscy Sp. J. - 2017-04-19 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie realizacji strategii jakości, projektowanie i nadzorowanie wdrażania systemu zapewnienia jakości, tworzenie procedur jakości odpowiadających normom systemu jakości, kierowanie zespołem pracowników działu jakości, organizowanie i prowadzenie szkoleń dotyczących norm systemów jakości, opiniowanie rozwiązań technologicznych, technicznych i organizacyjnych związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemu jakości.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rybarzowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Świdnica (dolnośląskie)
numerowanie i przygotowywanie dokumentów do zdania do archiwum Urzędu;przepisywanie zredagowanych pism;adresowanie kopert;segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych;zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości;
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie serwisu urządzeń chłodniczych
kontakt przez OHP - 2017-06-29 - Jasło (podkarpackie)
obsługa spraw związanych z o raz działań PROW. - weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego , PROW 2007 - 20113, 2014 -2020. - przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatnosci realizowanych przez wydział. - udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich. praca w godzinach 7:30 - 15.30
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo - 2017-07-04 - Golczewo (zachodniopomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezbieczeń społecznych, kapitału poczżtkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-06-27 - Biłgoraj (lubelskie)
Przeprowadzanie elektrokardiograficznej próby wysiłkowej pacjenta oraz interpretacja jej wyników. Kwalifikowanie pacjenta kardiologicznego o okreslonego modelu usprawniania fizjoterapeutycznego. Przeprowadzanie badania holterem ekg, 24-godzinna rejestracja pracy serca oraz interpretacja wyników badania. Przeprowadzanie badania holterem ciśnieniowym, 24-godzinna rejestracja ciśnienia krwi. Przeprowadzanie elektrostymulacji osłabionych mięśni. Prowadzenie dokumentacji medycznej procesu usprawniania i sprawozdawczość na rzecz NFZ.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Łódź (łódzkie)
prace budowlane na terenia Gierzwałdu
PRZYTULNY OGRÓD Grzegorz Przytulski - 2016-05-24 - Gierzwałd (warmińsko-mazurskie)
Kompletowanie i porządkowanie dokumentów do archiwum, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych, przygotowanie dokumentacji archiwalnej.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Gnojnik (małopolskie)
praca w szkole muzycznej I stopnia
Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia Milicz - 2016-08-01 - Milicz (dolnośląskie)
Cięcie, wiercenie, obróbka szkła, obróbka elementów stalowych,
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wieluń (łódzkie)