SPECJALISTA DS. KADR K/M Warszawa oferta pracy Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spartańska 1, 02-637 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2017
Data zakończenia pracy: 17.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Płace i ZUS z Płatnikiem
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, 3-letnie doświadczenie zawodowe, znajomość systemu kadrowo-płacowego Infomedica, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność. Zakres obowiązków: sporządzanie deklaracji PFRON, deklaracji do ZUS (Płatnik), Urzędu Skarbowego, GUS, Urzędu Pracy, obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Pracy, GUS, opracowywanie danych, analiz na potrzeby Instytutu, prowadzenie teczek osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Praca w trybie jednozmianowym w godzinach 7:30-15:05. Zgłoszenia należy kierować na adres email: kadry (at) spartanska.pl oraz pod nr tel. 22 844 49 81
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-637 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2017
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Diagnozowanie i wykonywanie zabiegów podologicznych, utrymanie bezpieczeństwa i standardów higieny pracy w gabinecie, praca z klientam,
Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella - 2017-09-21 - Rumia (pomorskie)
Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów na rynku niemieckojęzycznym:-umawianie spotkań/wideokonferencji z potencjalnymi klientami,-przekazywanie kontaktów zainteresowanych klientów do Sales Manager'a-dobieranie najlepszych narzędzi i działań do pracy-analiza indywidualnych potrzeb klienta-kreowanie pozytywnego wizerunku firmyZadaniem pracownika będzie wsparacie działu sprzedaży w generowaniu nowych okazji sprzedażowych: wyszukiwanie potencjalnych klientów,prezentacja usług firmy oraz doprowadzenie do spotkań z handlowcami.
Britenet Sp. z o. o - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
• Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów / klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
udzielanie klientom telefonicznych i mailowych informacji o oferowanych przez biuro usługach, pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa biura, obsługa mediów społecznościowych, przygotowywanie dokumentacji , tłumaczenia materiałów informacyjnych, prowadzenie korespondencji biznesowej,przygotowanie dokumentacji, wprowadzanie danych, obieg dokumentów związanych z usługami biura, segregowanie i archiwizacja dokumentów, - wystawianie faktur. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MAKS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Piastów (mazowieckie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Mrozy (pomorskie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie ZUS, prowadzenie spraw kadrowychwykształcenie średniewymagane doświadczenie na w/w stanowisku
PPHU Orłowski Sp. J. Orłowski i Wspólnicy - 2016-03-17 - Gałązki Wielkie (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie sprawozdań ewidencja czasu pracy pracowników, sporzadzanie listy płac zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń (obsługa płatnika)
FAST-FOL Gadomscy Sp. J. - 2017-01-27 - Mława (mazowieckie)
- obsługa rekrutacji pracowników tymczasowych- tłumaczenie na język ukraiński
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Łódź (łódzkie)
- redagowanie pism,- sporządzanie zestawień, raportów i analiz,- ewidencja środków trwałych i wyposażenia,- kontrola stanów magazynowych,- windykacja należności,- rozliczanie masarni, system HACCP,- rozliczanie czasu pracy pracowników, urlopów, kontrola badań lekarskich, szkoleń BHP, itp.
P.H.U.P. "BUDMAR" Sp. z o. o. Międzychód - 2017-05-26 - Międzychód (wielkopolskie)
WERYFIKACJA FAKTUR W PROGRAMIE SMARTFIX VERIFIER, KSIĘGOWANIE FAKTUR OD DOSTAWCÓW ZAGRANICZNYCH, TWORZENIE I AKTUALIZACJA DANYCH ZAGRANICZNYCH DOSTAWCÓW, PRZYGOTOWYWANIE PŁATNOŚC DLA DOSTAWCÓW Z RYNKÓW WSCHODNICH.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie ofert, utrzymanie kontaktu z klientem, nawiązywanie nowych kontatktów
CONVERIS Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Międzyrzecz (lubuskie)
aktualizacja księgi jakości - przeprowadzanie wymaganych przezSZJ audytów - rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenieewidencji czasu pracy na podstawie tarcz tacho i elektronicznychkatr w programie 4Trans
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2017-09-18 - Niemodlin (opolskie)
wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Obsługa social media oraz aukcji internetowych: Facebook, Instagram, You Tube,koordynowanie działań dotyczących digital: współpraca z partnerami, przygotowywanie aktywności, konkursów, pisanie tekstów itd.Aktywne testowanie produktów wraz z opiniowaniem, pomoc w przygotowywaniu i koordynowaniu działań promocyjnych, budowanie e-mailowej bazy danych poprzez różne aktywności, bieżąca kontrola osiąganych celów, budowanie świadomości marki w zakresie digital.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Nysa (opolskie)
pisanie operatów wodno - prawnych, pisanie instrukcji gospodarowania wodą, obliczanie opłat za zrzut ścieków i pobór wody
OŚ EKO Sp.z o.o. - 2016-01-28 - Zielona Góra (lubuskie)
kierowca auta ciężarowego, praca fizyczna
Zakład Remontowo Budowlany Mirosław Niciński - 2016-02-24 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku elektronika/ elektromechanika wózków akumulatorowych będzie odpowiedzialna za samodzielną naprawę i konserwację wózków akumulatorowych i spalinowych w warsztacie.
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
dozorowanie mienia
LIBERTA NGA Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Czerwieńsk (lubuskie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, ewidecja czasu pracy, kompletowanie badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników, wprowadzanie danych do systemu kadrowego,, współpraca z instytucjami państwowymi, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,GUS
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-03-02 - Lubsko (lubuskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Bydlin (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa. Realizacja celów sprzedaży samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizacja standardów jakościowych. Praca w godz. 9-17.
Autopol Michalski Motors Wiesław Michalski - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)
-realizowanie zadań administracyjno-biurowych: porządkowanie dokumentów,wprowadzanie faktur sprzedaży oraz zakupu,obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz rozmów telefonicznych-kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach,-wsparcie serwisu-udział w sporządzaniu wycen/kosztorysów ofertowych zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami umów,przyjmowanie klientów,organizowanie spotkań biznesowych,wyjazdów służbowych,-dbanie o dobrą komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji,-współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi firmę,-zaopatrzenie biura (art.biurowe,spożywcze,itp.),-godne reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
JARCYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt i obsługa klienta indywidualnego, obsługa telefoniczna kontrahentów. Wystawianie faktur w programie SUBIEKT.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kęty (małopolskie)
Prowadzenie całokształtu zadań, w oparciu o obowiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-08-04 - Lubań (dolnośląskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Grójec (mazowieckie)