SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA Lubań oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie całokształtu zadań, w oparciu o obowiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całokształtu zadań, w oparciu o obowiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komputer - obsługa programu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komputer - obsługa programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komputer - obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia oraz kierunek: Wyższe - preferowany kierunek: ekonomia, zarządzanie przedsiębiorstwem, finanse i bankowość, prawo. Mile widziane doświadczenie zawodowe, staż lub praktyka w publicznych służbach zatrudnienia.Dodatkowe wymagania: -umiejętność pisania pism urzędowych;-umiejętność sporządzania zestawień w EXEL;-chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych, dokształcania;-umiejętność organizacji pracy, samodzielność;-logiczne myślenie, komunikatywność, umiejętność współpracy z innymi;-odporność na stres;-wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubaniu powinny złożyć następujące dokumenty:- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w życiorysie (CV) dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zmianami) o pracownikach samorządowych".Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać lub składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaniu, 59-800 Lubań, ul. Lwówecka 10, I piętro, pok. nr 9 - Sekretariat - w terminie do dnia 21 sierpnia 2017 r. do godz. 15:00. Terminem wiążącym jest data i godzina wpływu dokumentów aplikacyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaniu, a nie data nadania w placówce.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania. Kierowanie i udział w pracach mających na celu zwiększenie efektywności gospodarowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.08.2017
Data dodania oferty pracy: 03.08.2017
Oferta pracy ważna do: 21.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - dbanie o prawidłową obsługę administracyjno - biurową,- wsparcie Zarządu i innych pracowników przy pracach administracyjnych, - obsługa programu do wystawiania faktur, - wystawianie faktur za wykonane usługi oraz wysyłanie do klientów, - weryfikacja płatności na podstawie wyciągów bankowych, - współpraca z księgowością w zakresie rozliczeń, faktur oraz pozostałej dokumentacji, - kontakt z dłużnikami w sprawie nierozliczonych płatności,- weryfikacja raportów rentowności, - nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej spółek powiązanych,- sporządzanie prostej korespondencji administracyjnej, - dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie, - obsługa urządzeń biurowych.
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2018-04-18 - Modlnica (małopolskie)
Udział w działaniach ratowniczych z zakresu ratownctwa drogowego, chemicznego, technicznego, ekologicznego.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2016-10-19 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa spraw kadrowych i płacowych przedsiębiorstwa,- praca w oparciu o przepisy prawa polskiego i niemieckiego,- nadzór nad delegacjami, zastępstwami- pomoc w procesach rekrutacyjnych
Asisco Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Gdynia (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)
Specjalista ds.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Brzeg (opolskie)
prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
Obsługa Klientów w hurtowni, magazynie, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu. Praca zmianowa w hurtowni instalacyjnej w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-16.00 w sb w godz. 7.00-15.00 (grafik do ustalenia). PRACA OD WRZEŚNIA.
BIMS PLUS FHH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
produkcja elementów z kamienia naturalnego, kompozytu, konglomeratu i spieków kwarcowych przy użyciu urządzeń i maszyn kamieniarskich oraz montaż tych elementów
"COIK" S.C. Jerzy Strycharczyk, Agnieszka Dygas - 2016-01-25 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta włoskiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Głuchów (łódzkie)
współpraca z kontrachentem chińskim oraz polskim, obsługa kolentów chińskich, sprzedaż tworzyw poza granice kraju do CHRL
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie podwykonawców robot budowlanych, przygotowywanie umów, kontrola realizacji umów, rozliczenia i kontrola kosztów
Firma Budowlana "DARDOM" Dariusz Żakiewicz s.j. - 2017-08-04 - Augustów (podlaskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego zagranicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Lublin (lubelskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Rozkładanie kabli telekomunikacyjnych
DEINET Krzysztof Małkiński - 2015-12-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
POZYSKIWANIE PRACODAWCÓW W POLSCE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE HUMANISTYCZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU;GODZINY PRACY: 09.00 - 17.00;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 733419729
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Uz MICHAŁ ANDREJCZUK - 2016-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa pieca CO węglowego, inne prace zlecone.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Kałuszynie - 2017-09-27 - Kałuszyn (mazowieckie)
Serwisowanie maszyn, doradztwo techniczne w zakresie maszyn dla wyposażenia krojowni (cuttery jedno i wielowarstwowe, lagowarki, maszyny do cięcia na pasy znanych marek niemieckich i hiszpańskich), prace instalacyjne oraz montażowe na rzecz klientów firmy, przeprowadzanie szkoleń z obsługi maszyn, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej i w terenie (możliwe nadgodziny w trakcie wyjazdów do Klienta).
CUT Service Gibas Mariusz - 2016-10-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
- tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;- tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego , w celu umożliwienia kontaktu między stronami;- udział w przygotowaniu spotkań leżąych we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań centrum;- przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji;miejsce pracy: Świecko
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-03-22 - Świecko (lubuskie)
Obsługa i organizacja sprzedaży internetowej w firmie, pozycjonowanie i obsługa portali społeccznościowych
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)
napraw sprzętu elektronicznego, nagłośnieniowego i studyjnego, diagnoza usterek i ich naprawa, sporządzanie dokumentacji wykonywanych czynności, testowanie sprzętu po naprawie, kontakt z klientami, w tym z Ukrainy, Litwy oraz dostawcami w sprawach dotyczących naprawianego sprzętu, praca na podstawie dokumentacji w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Piaseczno (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Zwoleń (mazowieckie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej- zaopatrzenie- prowadzenie gospodarki samochodowej
MOSTOSTAL MONTAŻ SP. Z O. O. - 2018-06-06 - Słupca (wielkopolskie)
Przygotowanie ofert handlowych,aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów,szukanie przetargów,reprezentowanie firmy na przetargach,koordynowanie przepływu informacji,dokumentów w firmiereklamowanie firmy opieka nad realizowanymi kontraktami w zakresie, gospodarki odpadami,przygotowanie dokumentów,rozliczanie kierowców obsługujących transport odpadami.
BIOTRANS Sp. z o. o. - 2017-06-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych
AMBERROUTE INVESTMENT SERVICES INT. SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu i poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu. Opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne i ilości etatów w celu zapewnienia optymalnych warunków realizacji zadań. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie. Kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów w programie Norma Pro; zbieranie ofert na roboty budowlane, nadzorowanie, kontrolowanie, odbieranie prac remontowych; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, w tym książki obiektu budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedór zamówień publicznych. Okres próbny 3 m-ce docelowo um. na czas nieokreślony. Godz. pracy: pon., czw. 11-19; wt., śr., pt. 7-15. Wynagrodzenie 2100-4000 zł brutto.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-23 - Słupsk (pomorskie)