SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA PRACODAWCÓW Szczecin oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Uz MICHAŁ ANDREJCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA PRACODAWCÓW
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 600 PLN
Zakres obowiązków: POZYSKIWANIE PRACODAWCÓW W POLSCE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE HUMANISTYCZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU;GODZINY PRACY: 09.00 - 17.00;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 733419729
Data publikacji: 2016-01-27
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Uz MICHAŁ ANDREJCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
POZYSKIWANIE PRACODAWCÓW W POLSCE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE HUMANISTYCZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU;GODZINY PRACY: 09.00 - 17.00;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 733419729
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: MIESIĘCZNY
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA PRACODAWCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Uz MICHAŁ ANDREJCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: PRAWO JAZDU KAT. B
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2016
Data dodania oferty pracy: 27.01.2016
Oferta pracy ważna do: 26.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Marki (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku:SPECJALISTA DS. PERSONALNYCHMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników- Wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym- Prowadzenie oraz archiwizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych- Realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowychWYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe o profilu zarządzanie personelem, socjologia lub pokrewnym- Doświadczenie - 2 lata pracy w dziale personalnym, APT lub firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe- Bardzo dobra znajomość regulacji z zakresu prawa pracy- Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym B2- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych oraz programu Excel- Gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w nadgodzinach (sporadycznie)- Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyFIRMA OFERUJE:- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjność-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)do dnia 27.03.2018 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.comOsoby aplikujące na stanowisko proszone są o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)."
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji jakościowej dla klienta, audyt dostawcy, specyfikacje jakościowe, utrzymanie systemu jakości. Mile widziane jest posiadanie certyfikatu audytora wewnętrznego
Polarica Sp.z o.o. - 2016-05-31 - Niemierzyno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie doradztwa dla wnioskodawców z zakresu przedsiębiorczości.
STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Kontakt z portugalskimidostawcami, prowadzenie transkacji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie, prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)
- przedstawianie ofert handlowych- utrzymywanie obecnych kontaktów handlowych- pozyskiwanie nowych klientów zaintereowanych kupnem lub wynajem lekkiego spprzętu budowlanego (podnośniki)
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Złotoria (podlaskie)
Monitorowanie poprawności działania aplikacji biznesowych, obsługa zgłoszeń problemów oraz zleceń serwisowych, diagnozowanie zgłaszanych problemów, naprawa podłączenia do baz danych, prowadzenie komunikacji z klientem w języku rosyjskim oraz angielskim, podróże słuzbowe do klientów w Rosji, Turcji, Niemiec, Rumunii, mozliwośc wyrobienia wizy umozliwiającej podróz do Rosji
CFT POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Białystok (podlaskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Przyborów (małopolskie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
udział w przygotowaniu założeń dla realizacji projektu inwestycyjnego, w celu opracowania kompletnej dokumentacji technicznej; sporządzanie założeń technicznych które są podstawą SIWZ i zapotrzebowanie na zakup maszyn , urządzeń, konstrukcji dla realizowanych zadań w ramach branży;współpraca z Kierownikiem projektu, udział w ocenie technicznej złożonych ofert na roboty i usługi w ramach branży;zapoznawanie się z umowami, dokumentacją inwestycji, zbiorczym zestawieniem kosztów, harmonogramami dostaw oraz montażu urządzeń inwestycyjnych;uczestniczenie w opracowywaniu wniosków z przebiegu zadania inwestycyjnego w celu udoskonalenia procesu realizacji inwestycji, wykonywanie raportów, prezentacji oraz prognozowanie wykonania zakończenia prac inwestycyjnych
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-08-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż oferty i obsługa gości. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
PPUH "DEKOM" Sp. z o.o. (Sanatorium "Bałtyk") - 2016-05-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, remontowych, elektrycznych, hydraulicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
zapoznanie się z procedurami w ORANGE POLSKA,współudział w przygotowywaniu prezentacji,współudział w przygotowywaniu ofert do klienta,przygotowywanie dokumentacji dla klienta,
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Leszno (wielkopolskie)
Wykonywanie badań i opinii,wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowywanie ofert,- przygotowywanie produkcji,- kosztorysowanie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "POL-REM"Sp zo.o - 2016-06-03 - Myszków (śląskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Zduny (wielkopolskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW, OPRACOWYWANIE KONCEPCJI SPRZEDAŻY ORAZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PREZENTACJI SZYTYCH NA MIARE POTRZEB KLIENTÓW, PROWADZENIE SPOTKAŃ I NEGOCJACJI HANDLOWYCH, PODTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI BIZNESOWYCH ORAZ AKTYWNE BUDOWANIE NOWYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO ORGANIZACJI BUDOWNICTWA POBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naprawy instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, naprawy i remonty bieżące w budynkach
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Małkinia Górna (mazowieckie)
KORESPONDENCJA PAPIEROWA I MAILOWA, OBSŁUGA PORTALOI SPOŁECZNOŚCIOWYCH, PRZYGOTOWANIE DANYCH NA STRONĘ WWW, PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI, ORGANIZACJA SPOTKAŃ, ZJAZDÓW IMPREZ, SPRZĄTANIE WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PROGR. KOMP. ŚR. OFFICE, FINKA, TAXMACHINE, PRAWO JAZDY KAT B, MIN. 5 LAT PRACY W BIURZE, SŁABA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:30-16:30
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie indywidualnych zajęć terapeutycznych
Zespół Szkół w Kołczygłowach - 2016-12-01 - Kołczygłowy (pomorskie)
akwizycja i sprzedaż towarów, organizacja dostaw, windykacja należności,prowadzenie samochodu dostawczego
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Opole (opolskie)
Sprzedaż telefoniczna ( branża opakowań), poszukiwanie potencjsalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Ze względu na charakter pracy najpierw proponujemy umowę zlecenie a docelowo umowę o pracę - dla osób wyjątkowo doświadczonych od razu umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, prowadzenie dokumentacji, utrzymanie dobrych relacji z klientem oraz wewnętrznej współpracy między działami w firmie
WND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-06 - Rąbień (łódzkie)
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie i sprawdzanie poprawności rachunkowej deklaracji podatkowej (CIT,VAT), tworzenie sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych, realizacja rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie i uzgadnianie sald konta rozliczeń międzyokresowych, rezerw, przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
Przembud Gdańsk S.A. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2017-12-14 - Zamość (lubelskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientem - spisywanie umów. Sprzedaż wyrobów stolarki budowlanej (drzwi, podłogi).Sprzedaż internetowa.Przygotowywanie ofert.Zamówienia.
www.BRYL-DOM.pl Arkadiusz Majewski Żary - 2018-04-16 - Żary (lubuskie)