SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-BIUROWYCH Modlnica oferta pracy KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - dbanie o prawidłową obsługę administracyjno - biurową,- wsparcie Zarządu i innych pracowników przy pracach administracyjnych, - obsługa programu do wystawiania faktur, - wystawianie faktur za wykonane usługi oraz wysyłanie do klientów, - weryfikacja płatności na podstawie wyciągów bankowych, - współpraca z księgowością w zakresie rozliczeń, faktur oraz pozostałej dokumentacji, - kontakt z dłużnikami w sprawie nierozliczonych płatności,- weryfikacja raportów rentowności, - nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej spółek powiązanych,- sporządzanie prostej korespondencji administracyjnej, - dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie, - obsługa urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Modlnica (małopolskie)
Pracodawca: KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowska 6, 32-085 Modlnica, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - dbanie o prawidłową obsługę administracyjno - biurową,- wsparcie Zarządu i innych pracowników przy pracach administracyjnych, - obsługa programu do wystawiania faktur, - wystawianie faktur za wykonane usługi oraz wysyłanie do klientów, - weryfikacja płatności na podstawie wyciągów bankowych, - współpraca z księgowością w zakresie rozliczeń, faktur oraz pozostałej dokumentacji, - kontakt z dłużnikami w sprawie nierozliczonych płatności,- weryfikacja raportów rentowności, - nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej spółek powiązanych,- sporządzanie prostej korespondencji administracyjnej, - dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie, - obsługa urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzg.!!!!
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-BIUROWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2018
Data zakończenia pracy: 20.07.2018
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania: mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku, wykształcenie średnie - mile widziane ekonomiczne, odpowiedzialność i sumienność, uczciwość, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Oferujemy: - umowę o pracę, - stabilne i satysfakcjonujące warunki zatrudnienia, - pracę w renomowanej kancelarii prawnej, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2018
Data dodania oferty pracy: 16.04.2018
Oferta pracy ważna do: 16.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2018
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wykładanie towaru na półkęDbanie o czystość na danych stanowiskach w sklepie Pomoc w obsłudze klienta Obsługa terminala danych Obsługa krajalnicy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów pracowniczych (umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy). Dokonywanie rozliczeń kadrowych(wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.). Obsługa płacowa pracowników (sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowywanie danych do przelewów, wystawianie zaświadczeń). Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON. Kierowanie pracowników na wstępne, okresowe, kontrolne badania lekarskiej pilnowanie ich terminowości.
ANDALIA Sp. z o. o. - 2017-11-03 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
-DIAGNOZOWANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH/MECHANICZNYCH-ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH W SYTUACJACH AWARYJNYCH-NADZÓR BIEŻĄCEJ KONSERWACJI MASZYN I URZĄDZEŃ
INVER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Dębica (podkarpackie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Gdynia (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie i koordynowanie dzialań marketingowych;- kampania w mediach;- przygotowanie materiałów promocyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-12-30 - Rokocin (pomorskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu (pomieszczenia biurowe oraz socjalne) obsługa maszyny czyszczącej
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Olszowa (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zgodny
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie i kontrola faktur za surowce, kontrola i kompletowanie dokumentów przyjęcia do magazynu, wysyłanie i monitorowanie realizacji zamówień
FM BRAVO SP. Z O.O. ZAKŁAD 42 W SZCZYTNIE - 2016-10-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- obsługa sprzętu biurowego,- obsługa komputera,- inne prace pomocnicze w biurze,- wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych od kontrahentów.- wsparcie kancelaryjne (wysyłka poczty).kontakt z pracodawcą: email natalia.konczarek (at) actus-info.pl, tel.721816242Sala E
Actus - Info Sp. z.o.o - 2017-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, bieżąca konserwacja sprzętu i jego naprawy, kontrola stanu technicznego maszyn, okresowe przeglądy techniczne i kontrola terminów, wprowadzanie usprawnień w procesach produkcyjnych, zbieranie i katalogowanie dokumentacji technicznej wykorzystywanych na terenie przedsiębiorstwa maszyn i urządzeń, a także nanoszenie w niej bieżących aktualizacji. Oczekiwania: wykształcenie techniczne (mechaniczne/elektryczne), uprawnienia elektryczne/energetyczne do 1 kV, doświadczenie w realizacji konserwacji i napraw maszyn i urządzeń, doświadczenie w dziale utrzymania ruchu w zakładzie przemysłowym, samodzielność i zaangażowanie, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, dyspozycyjność.
Z.P.H. Siatex - 2017-04-19 - Zamość (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych kierowców, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS), wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników (m.i. Rp-7), wyjaśnianie spraw komorniczych, księgowanie wyciągów bankowych.
Arma Express s.c. - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników, tworzenie profili kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Opole (opolskie)
Promocja usług medycznych,rehabilitacyjnych i w zakresie opieki nad osobami starszymi,prowadzenie strony internetowej
Specjalistyczne Centrum Pielęgnacyjno-Opiekuńcze EWA-MED sp. z o.o. - 2018-03-27 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługa klienta internetowego,- obsługa zamówień internetowych,- udzielanie informacji przez telefon i internet,- doradztwo i rozwiązywanie problemów klienta (w ramach obsługi zamówień)
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa dotychczasowych partnerów handlowych Przygotowanie wyceny produktówRealizacja celów sprzedażowych DoradztwoWYMAGANIA:wykształcenie średnie lub wyższeŁatwość w nawiązywaniu kontaktów zdolnośći komunikacyjne oraz organizacyjne dobra znajomość pakietu MS Officedoświadczenie minimum 1 rokbardzo dobra znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ (17) 864 0470 wew.6
REH4MAT Sławomir Wroński - 2018-02-22 - Widna Góra (podkarpackie)
Wystawianie faktur oraz ich weryfikacja, sprawdzanie dokumentów dla zleceniodawców, przygotowanie korespondencji dla klientów, wysyłanie e-maili.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)