SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ Międzychód oferta pracy P.H.U.P. "BUDMAR" Sp. z o. o. Międzychód
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - redagowanie pism,- sporządzanie zestawień, raportów i analiz,- ewidencja środków trwałych i wyposażenia,- kontrola stanów magazynowych,- windykacja należności,- rozliczanie masarni, system HACCP,- rozliczanie czasu pracy pracowników, urlopów, kontrola badań lekarskich, szkoleń BHP, itp.
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Międzychód (wielkopolskie)
Pracodawca: P.H.U.P. "BUDMAR" Sp. z o. o. Międzychód
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 37, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- redagowanie pism,- sporządzanie zestawień, raportów i analiz,- ewidencja środków trwałych i wyposażenia,- kontrola stanów magazynowych,- windykacja należności,- rozliczanie masarni, system HACCP,- rozliczanie czasu pracy pracowników, urlopów, kontrola badań lekarskich, szkoleń BHP, itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzychód
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzychód
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu biurowego MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu Symfonia
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziana znajomośc systemu HACCP
Nazwa pracodawcy: P.H.U.P. "BUDMAR" Sp. z o. o. Międzychód
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 37, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: międzychodzki
Gmina pracodawcy: Międzychód
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzychód
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych- sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń- sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- dokumentowanie i organizacja procesów logistycznych- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych- dbanie o dobre imię i prestiż firmy.Praca w Katowicach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. w godz.: 8.00-16.00.Wynagrodzenie 2768,00 zł brutto (+ system motywacyjny dostosawany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników); możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-03-06 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dot. zatrudnienia pracowników, praca na programach OPTIMA i PŁATNIK
Różewscy Spa Sp.j. "HOTEL LEDA SPA" - 2017-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-12-08 - Katowice (śląskie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażi
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Swarzędz (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zaopatrzenie w potrzebne materiały techniczne, opakowania, części zamienne, praca w zakresie racjonalnej gospodarki materiałowej, prowadzenie całokształtu prac związanych z gospodarką opakowań, prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie spraw administracyjno- gospodarczych i ochrony mienia
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-09-26 - Stoisław (zachodniopomorskie)
jw
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Dążenie do stania się Zaufanym Doradcą oraz ekspertem w danym zakresie produktowym zarówno dla zewnętrznych jak i wewnętrznych klientów oraz partnerów Cisco; Pomoc klientom oraz partnerom Cisco w szybszym orazsprawniejszym wdrożeniu produktów oraz usług Cisco, a także w monitorowaniu tempa tegoż wdrożenia, poziomu satysfakcji z użytkowania czy pokonywania barier, które przeszkadzają, czyuniemożliwiają lepsze wykorzystanie produktu przez klienta; Koncentrowanie się na maksymalizacji satysfakcji klienta z zakupionego produktu oraz na tej podstawie tworzenie tzw.Historii Sukcesu (Przykłady wdrożeń które odniosły sukces u klienta); Przyczynianie się do tworzenia okazji do sprzedaży dodatkowych produktów czy usług Cisco (tzw. Upsell oraz Cross- Sell); Księgowanie takich potencjalnych okazji w wykorzystywanych w Cisco systemach komputerowych, a następnie przekazywanie ich do zespołu sprzedażowego w celu zamknięcia sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów, dbanie o prawidłową sprzedaż, sporządzanie poprawnie dokumentacji ze sprzedaży.Na początek umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.Docelowo umowa na stałe.
Firma Handlowa COSINUS Anna Urbańska - 2018-04-13 - Zabrze (śląskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
pielęgnacja roslin ozdobnych w gruncie i pod osłonami
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
1.Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS,2.Sporządzanie wniosków do PFRON i OHP,3.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i akt osobowych,4.Kontakt z urzędami administracji publicznej,5.Obsługa klientów biura,6.Samokształcenie i śledzenie bieżących zmian przepisów prawnych,7.Wykonywanie dodatkowych zleceń wg potrzeb klientów
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2018-05-15 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- kontrola jakości systemów IT;- współpraca z zespołem analityków i programistów przy dostarczaniu rozwiązań IT;- zapewnianie zgodności rozwiązań ze standardami UBS oraz wymogami audytowymi;- dzielenie się wiedzą z globalnym zespołem IT;- współpraca z globalnym zespołem IT. Praca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Poznań (wielkopolskie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)- Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dokumentacja dot. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Wieliczka (małopolskie)
tworzenie, implementacja i rozwój procesów IT
JABIL CIRCUIT POLAND - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Umowa o pracę na czas określony 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Piła (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie detali do wysyłki, pomiary, montaż, pakowanie.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Świebodzin (lubuskie)
Dostarczanie 1wszej linii wsparcia technicznego zadalnie przez telefon lub chat; Raportowanie i rozpatrywanie eskalacji klienta końcowego;-Aktywny kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym ( po hiszpański i angielsku)-Monitorowanie czasu realizacji zleceń. Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie Sala H
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
prowadzenie spraw związanych z marketingiem w firmie
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2016-11-03 - Lubin (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kukle (podlaskie)
Sortowanie i kontrola jakości produktyów, wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowywanie towaru do wysyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa programu Return Client, kontrola jakości srtykułów, kompletowanie wadliwych zamówień, wspieranie pracowników magazynu w przypadku nieprawidłowego zaczytania artykułu
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świebodzin (lubuskie)
Koordynacja działań marketingowych jednej z kategorii zgodnie z jej strategią; Przeprowadzanie analiz rynkowych, sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji; Realizacja strategii, planów i programów marketingowych w ramach kategorii; Koordynowanie działań komunikacyjnych, w tym digitalowych; współudział w wprowadzaniu nowych produktów na rynek; Współpraca z dostawcami np. agencjami reklamowymi, mediowymi, drukarniami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2017-12-14 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
montaz i wykonanie reklamy
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wadowice (małopolskie)
- bieżące ofertowanie wg. zapytań od klientów;- utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami poprzez kontakt pośredni i bezpośredni;- zdobywanie nowych klientów poprzez kontakt pośredni i bezpośredni;- obsługa targów krajowych i zagranicznych;Kandydat musi wykazywać się dobrą organizacją i dużą samodzielnością w realizacji planów, być osobą dyspozycyjną i gotową do wyjazdów krajowych i zagranicznych.Pracodawca oferuje:- telefon służbowy, komputer oraz dostęp do samochodu służbowego;- szkolenie z zakresu produktów oraz specyfiki rynku;Po upływie okresu prbnego pracodawca oferuje zatrudnienie na czas nieokreślonyGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
ELMA energia Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Śrem (wielkopolskie)