SPECJALISTA DO SPRAW REFUNDACJI Zielona Góra oferta pracy Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REFUNDACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie i terminowe sporządzanie umów o refundację wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne za młodocianych pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji związanej z refundacją, monitoring, koordynacja i nadzór nad działalnością Centrów Edukacji i Pracy Młodzieży w zakresie refundacji, inicjowanie i prowadzenie kontroli w zakresie refundacji (w tym kontrole centrów edukacji pracy młodzieży), planowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań z zakresu refundacji, współpraca z pracodawcami zatrudniającymi pracowników młodocianych, przygotowywanie i rozpowszechnianie instrukcji dotyczących zasad przygotowania, realizacji i dokumentowania refundacji, opracowywanie, sporządzanie i analiza sprawozdań w zakresie realizowania zadań, w tym w zakresie pomocy publicznej, współpraca ze stanowiskiem ds. kształcenia w zakresie szkolenia ogólnego i zawodowego, w tym zawieranych umów przez młodocianych z pracodawcami
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamenhofa 1, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie i terminowe sporządzanie umów o refundację wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne za młodocianych pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji związanej z refundacją, monitoring, koordynacja i nadzór nad działalnością Centrów Edukacji i Pracy Młodzieży w zakresie refundacji, inicjowanie i prowadzenie kontroli w zakresie refundacji (w tym kontrole centrów edukacji pracy młodzieży), planowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań z zakresu refundacji, współpraca z pracodawcami zatrudniającymi pracowników młodocianych, przygotowywanie i rozpowszechnianie instrukcji dotyczących zasad przygotowania, realizacji i dokumentowania refundacji, opracowywanie, sporządzanie i analiza sprawozdań w zakresie realizowania zadań, w tym w zakresie pomocy publicznej, współpraca ze stanowiskiem ds. kształcenia w zakresie szkolenia ogólnego i zawodowego, w tym zawieranych umów przez młodocianych z pracodawcami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REFUNDACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, 2 lata stażu pracy, dokładność, inicjatywa, zaangażowanie umiejętnośc pracy w zespole, samodzielność, planowanie i organizowanie pracy, postawa etyczna
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Zamenhofa 1, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Zamenhofa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 25.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?743b78d8420170a06bd44e96451f239c
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
INSTALACJE ELEKTROENERGETYCZNE I TECHNICZNE ROBERT MINTA - 2016-08-09 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie wózkiem widłowym, wprowadzanie danych do systemu, kompletacja zamówień, zaladunek i rozładunek, prace pomocnicze magazynowe. Termin zatrudnienia ustalany indywidualnie z kandydatem.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż detaliczna.
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Sosnowiec (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy. Utrzymywanie i rozwijanie relacji handlowych z kluczowymi klientami firmyWspółtworzenie strategii sprzedażowej i odpowiedzialność za prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów i usługPraca na terenie woj. mazowieckiego oraz lubelskiego
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahenrami, negocjowanie umów i warunków handlowych, udział w targach i wystawach
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Krasne (podkarpackie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamcji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Badanie jakości surowego materiału do produkcji, kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Września (wielkopolskie)
akupunkturta, masaż
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
UDZIELANIE INFORMACJI KLIENTOM NT. AKTUALNEJ OFERTY HANDLOWEJ, OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I POZYSKIWANIE ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNIE I MAILOWO, PRZEPROWADZANIE BADAŃ ANKIETOWYCH, UZUPEŁNIANIE FORMULARZY INFORMACYJNYCH
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu likwidacji szkód, sporządzanie pism; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-16
Centrum Dochodzenia Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznychOferujemy:ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ITudział w realizacji największych projektów informatycznych w Polscepracę w innowacyjnych projektach w nowych technologiachwynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencjispecjalistyczne szkolenia wewnętrznebogaty wachlarz świadczeń socjalnychprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życie
BAZY I SYSTEMY BANKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie wywiadów i dochodzeń epidemiologicznych,nadzorowanie i obserwacja ognisk,prowadzenie rejestru zachorowań,terminowe sporządzanie i wysyłanie meldunków statystycznych o zachorowaniach,obliczanie wskaźników zapadalności na wybrane choroby zakaźne
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Gniezno (wielkopolskie)
spżądzanie dokumentacji ISO, oraz kontrola weqwntżna ISO
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraśnik (lubelskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-08 - Lubin (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; wymagane doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi komputera i pakitu MS Office oraz urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa i pozyskiwanie klientów hurtowych; wykonywanie czynności administracyjnych związanych z obsługą zamówień oraz pracą biura; organizacja pracy własnej; raportowanie wykonanych zadań oraz sprzedaży; ofertowanie; negocjacje handlowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gliwice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac. Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie akt osobowych. Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników.
ABAKUS Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa procesu logistyki sprzedaży od strony formalnej oraz organizacyjnej i ubezpieczeniowej, zabezpieczenie funkcjonowania efektywnego łancucha dostaw, wspieranie działu sprzedaży w relacjach z klientami, praca w godz. 8-16
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2016-04-21 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków, aktywna sprzedaż usług, przygotowywanie programów imprez.
Ośrodek Wczasowo-Rekreacyjny JAZ S.c. Węgierska Górka - 2017-06-01 - Węgierska Górka (śląskie)
opis (zakres zadań na stanowisku):prowadzenie akt osobowych i pozostałej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie dokumentacji związ. z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych, współpraca w zakresie systemów funkcjonujących jakościowych , nadzór nad terminowością badań lekarskich, współpraca z firmą świadczącą usługi w zakresie BHP i ppoż, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dla potrzeb sprawozdawczych w tym GUS, współpraca z organami kontroli zewnętrznej, w tym z Państwową Inspekcją Pracy., opracowywanie projektów dokumentów związanych z merytoryczną działalnością komórki , śledzenie literatury fachowej i bieżące monitorowanie zmian w prawie w powyższym zakresie
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2020-01-16 - Pszczyna (śląskie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- Realizowanie założonych planów sprzedażowych- Pozyskiwanie nowych członków Kasy- Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Praca poniedziałek - piątek 8:30-16:30, pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce z możliwością przedłużenia umowy.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-07 - Mikołów (śląskie)
-wsparcie procesu wdrażania nowych projektów na rynkach wschodnich-wykonywanie tłumaczeń językowych obowiązujących regulacji prawnych norm jakościowych-uczestnictwo w audytach klientów oraz jednostek certyfikujących-przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacja wymaganych norm i standardów-wsparcie działu produkcji-kontakty z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Rosji
MM PRODUKT MACIEJ MIKOŁAJCZAK - 2019-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2019-01-14 - Rudziczka (śląskie)
planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, zajmowanie się obsługą procesów logistycznych w organizacji, odpowiadanie za koordynowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
oraganizowanie transportu międzynarodowego, odpraw celnych, kontakt z kontrachentami ze wschodu i krajów UE
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Łuków (lubelskie)