SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Uniszki-Cegielnia oferta pracy ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową, szkolenia dla pracowników podejmujacych zatrudnienia
Data publikacji: 2018-12-05
Lokalizacja: Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Pracodawca: ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:06-500 Uniszki-Cegielnia, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową, szkolenia dla pracowników podejmujacych zatrudnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Uniszki-Cegielnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieczfnia Kościelna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Pracownicza książeczka sanitarno - epidemiologiczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość systemów HACCp, BRC, IFS
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
09-412 Umienino-Łubki 5, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Bielsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Umienino-Łubki
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 30.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskich
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynowanie i nadzór nad robotami instalacyjnymi
Żebrowski Józef Krzysztof Firma "INSTALEX" - 2015-11-26 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Zakres i charakter pracy:- współpraca w zakresie merytorycznym z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej i specjalistami- merytoryczna promocja produktów firmy w środowisku medycznym- analiza i badanie rynku konkurencji- praca mobilna na wyznaczonym terenie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z obywatelami z Ukrainy, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w zespole, sposoby radzenia ze stresem, sposoby rozwiązywania konfliktów
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
kompletowanie pełnej dokumentacji dotyczacej wykonanych zleceń, weryfikacja dokumentacji z zawartymi zleceniami i umowami, fakturowanie i rozliczanie przewoźników
NOWA LOGISTIC Spółka z O.O. - 2016-06-02 - Zduńska Wola (łódzkie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Milówka (śląskie)
bieżąca obsługa szkoleń BHP
"LAVORO" Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Żywiec (śląskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie; 5 lat doświadczenia zawodowego; uprawnienia budowlane; nadzór nad remontami budynków mieszkalnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)
Badanie i analiza rynku libijskiego i rynku polskiego w związku z realizacją współpracy pomiędzy firmami polskimi i libijskimi w przedmiocie importu i eksportu towarów.
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-05-04 - Sieradz (łódzkie)
prawidłowy dobór pracowików na okreslone stanowiskopracy zgodny z ogólną strategia zatrudnienia i aktualnymi wymaganiami pracodawcy; wykonywanie testów kompetancji i umiejętności;
WORK4EU Sp. zo.o. - 2017-03-27 - Opole (opolskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: obsługa sklepu internetowego, pozyskiwanie klientów, tworzenie akcji marketingowych, utrzymywanie relacji z klientem. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać e-mailem rekrutacja (at) psolution.eu.
POWER SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Rybnik (śląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie - w przypadku średniego wykształcenia-5 lat, wyższego - 4 lata, obsługa komputera - programów: Płatnik, Płace, pakiet office, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy Karta Nauczyciela, Zakł. Funduszu Świadczeń Społ., przepisów oświatowych i samorządowychSzczegółowe warunki naboru znajdują się na stronie: http://zs.zduny.pl/bip1/2018/kadrowa.pdf
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - 2018-02-06 - Zduny (wielkopolskie)
zadania:zapoznanie się z asortymentem towarówpomoc w wystawianiu fakturobsługa klientówobsŁuga pakietOw WORD IEXCELodbieranie telefonówobsługa urządzeń biurowychzapoznanie się z programem symfoniaOferta stażowa realizowana w raamch projektu EFS PO WER
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Ruda Śląska (śląskie)
układanie posadzek żywicznych
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Jaworzno (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.Praca we Wrocławiu na okres 3 lat do 14.08.2021r.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Nowogard (zachodniopomorskie)
prowadzenie księgowości szkół, prowadzenie scentralizowanej obsługi podatku VAT, wprowadzanie faktur do systemu zamówień publicznych.DEKLARACJA: umowa o pracę na 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piastów (mazowieckie)
- Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: sdministracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. - Wynagrodzenie: 5500 zł/brutto/miesięcznie + możliwa prowizja. Praca na umowę zlecenie na okres 1 roku.- Praca zdalna wykonywana w miejscu zamieszkania. Wymagane wykształcenie wyższe. Biegła obsługa komputera, pakietu Office. Doświadczenie we współpracy z imorterami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi. Znajomość procedur eksportowych. Udokumentowane doświadczenie w eksoprcie / imporcie. Komunikacja personalna B2B. Znajmość języka angielskiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie lub znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie lub znajomość każdego innego języka obcego w stopniu biegłym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) polskieksport.com.pl
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
Dbanie o wizerunek firmy, reklama, obsługa ofert, wizytowanie klientów, zarządzanie inwestycjami, obsługa przetargów.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Suwałki (podlaskie)
Zakładanie, naprawa i serwis instalacji sanitarnych
Herzog Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Niemcy (Niemcy)
fakturowanie sprzedaży, przyjmowanie i ewidencja zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsluga zawartych kontraktów handlowych na rynku tureckim, azerskim, rosyjskim w zakresie rzetelności i terminowości dostaw
FERTIZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Białystok (podlaskie)
sortowanie, skanowanioe przesyłek; proste prace magazynowe; praca w porze nocnej (21:00-4:00)
Work Service S.A. - 2018-09-13 - Wola Bykowska (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, nawiazywanie nowych relaji biznesowych, przygotowywanie ofert reklamowych, organizacja biura, przygotowywanie harmonogramów, umawianie spotkań, rozliczanie podwykonawców, projektowanie materiałów reklamowych, zarządzanie stroną internetową i kontami social media
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, prowadzenie kadr
AGFIN BIURO RACHUNKOWE USŁUGI BIUROWE AGNIESZKA SCHARFER - 2017-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)