SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 318,22 PLN
Zakres obowiązków: - uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów, sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji,- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro,- analizowanie i kontrolowanie, właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych,- prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń,- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną, usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty,- kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowanie dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych, - rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji.
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów, sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji,- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro,- analizowanie i kontrolowanie, właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych,- prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń,- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną, usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty,- kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowanie dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych, - rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 318,22 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3.318,22 zł; dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 318,22 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe,- doświadczenie : 1 rok praca w księgowości,- znajomość obsługi komputera,- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, systematyczność,- umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność,- prawo jazdy kat. B Wymagania pożądane:- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, - doświadczenie: 1 rok praca w administracji,- obsługa programów finansowo- księgowych,- wiedza z zakresu księgowości
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny, życiorys, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 03.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?187395c987249f5cf32ad2e7b87e5c53
Podobne oferty pracy
projektowanie procesów technologicznych toczenie, frezowanie, wiercenie oraz pilotowanie ich realizacji, tworzenie programów do obrabiarek CNC 4 I 3 osiowych, programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie, współpraca z operatorami maszyn CNC, nadzorowanie wykonywanej pracy, wdrażanie zmian w procesie produkcyjnym
ZAKŁADY MECHANICZNO-KUŹNICZE "WOSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-05 - Wolbrom (małopolskie)
Przygotowywanie prób do badań i realizacja badań laboratoryjnych, prowadzenie dokumentacji badań zgodnie ze zasadami Doberej Praktyki Laboratoryjnej ( DPL), opracowywanie i wdrażanie nowych mwtod analitycznych w standardach DPL, przygotowywanie raportów końcowych dla zleceniodawców.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2016-09-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Weryfikacja faktur zakupu pod względem zgodności z przepisami podatkowymi i wymogami kontroli wewnętrznej; księgowanie i rozliczanie faktur zakupu; monitorowanie otwartych zablokowanych zobowiązań oraz zaległych faktur znajdujących się w akceptacji/ wyjaśnieniu w workflow; udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału oraz roku; działanie zgodne ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej; dostarczanie danych i informacji do audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych w przypadku kontroli, efektywna komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim i angielskim.- Wynagrodzenie: 5750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę od 01.07.2019 r. do 30.06.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 9:00-17:00. Wymagania: Poziom wykształcenia: wyższe - zarządzanie międzynarodowe. Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy - ogólnie. Wymagana umiejętność: znajomość standardów SOX. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu C1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. funduszy unijnych
MAŁOPOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klientów lombardu, skup, sprzedaż, zamiana towarów
AURUM SP. Z O.O. SP.K. - 2017-10-04 - Poznań (wielkopolskie)
W/g zawodu.
Teatr im. Stefana Żeromskiego - 2016-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
- Koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnienia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,- Koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,- Opracowywanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budżetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskami dotyczącymi dalszej jego realizacji w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,- organizowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapozniania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kontakt telefoniczny i mailowy ze swoją grupą klientów, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych i bieżące raportowanie swojej pracy, udział w szkoleniach produktowych i technicznych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2016-03-03 - Gdynia (pomorskie)
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK OHP; czuwanie nad przebiegiem procesu rekrutacji oraz procesem kształcenia; przygotowywanie okr. analiz i ocen wyników działalności w zakr. kształcenia; opiniowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finans.i meryt.) opracowywanych przez jednostki ŚHP, HP i OSiW; opiniowanie i stwierdzanie zgodności arkuszy organizacyjnych, regulaminów i in. dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP,HP, OSiW; przygotowywanie projektów przedsięwzięć w zakr. kształcenia i wychowania młodzieży OHP i przeprowadzanie ich na szczeblu wojewódzkim; utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami instytucji współpracujących OHP i realizujących zadania na rzecz młodzieży; przedstawianie jednostkom podległym propozycji rozwiązań w sprawach organizacyjnych; wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-05-06 - Poznań (wielkopolskie)
- sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązywania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy- prowadzeni akt osobowych- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku- przygotowywanie zaświadczeń, świadectw pracy, aneksów, kart zasiłkowych- wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym- sporządzanie sprawozdawczości PIT, ZUS, US, PFRON- obsługa umów cywilnoprawnych
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-12-13 - Biłgoraj (lubelskie)
Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych i magazynu wyrobów, ok. 4 godz. dziennie, najlepiej w godzinach 5.00 - 9.00 (do uzgodnienia).
P.P.U. "Lenta-Pasmanteria" - 2016-05-30 - Łódź (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabrze (śląskie)
Obsługa klienta w salonie sieci Empik (Teatralna)obsługa kasy fisklanejIII zmiany 8-16, 11-19, 12-20
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie analiz laboratoryjnych próbek roślin i produktów roślinnych. Udział w procesie planowania badań. Dokumentowanie wyników badań. Obsługa sprzętu laboratoryjnego stosowanego podczas wykonywania badań laboratoryjnych oraz nadzorowanie pod względem przydatności do badań. Wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Praca z odczynnikami chemicznymi. Praca w stresie. Praca na wysokim parterze bez podjazdów dla wózków inwalidzkich. W budynku brak windy osobowej. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
Branża meblowa. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wycena zamówień, przygotowywanie ofert.Godz. pracy 8-16, 9-17.
MIKOMAX-HURTOWNIA SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z klientami, budowanie relacji, przygotowywanie raportów
Fundacja Grupy Ergo Hestia - 2019-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
pielęgnacja zieleni
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu komuterowego, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism, wprowadzanie umów, prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Piaseczno (mazowieckie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2018-06-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Planowanie produkcji, wspólpraca z działem logistyki, magazynem
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Głupice-Parcela (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Kotlin (wielkopolskie)