SPECJALISTA MECHANIK (Z) Tarnów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA MECHANIK (Z)
Wynagrodzenie: 1 750 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: specjalista mechanik
Data publikacji: 2015-12-15
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: specjalista mechanik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 750 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA MECHANIK (Z)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 750 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik mechanik* (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, 5 lat doświadczenia na stanowisku (w tym praktyka szkolna), przerwa w wykonywaniu zawodu nie dłuższa niz 5 lat. Praca w Tarnowie, dwie zmiany w godz. 8.00-16.00, 10.00-18.00; wynagrodzenie: 1750-4000zł brutto.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.12.2015
Data dodania oferty pracy: 14.12.2015
Oferta pracy ważna do: 28.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabierzów (małopolskie)
Rozliczanie książki przychodów i rozchodów. Prowadzenie rozliczeń kadr i płac. Praca w godzinach 7-15 lub 8-16.
Biuro Rachunkowe Izabela Wierzbicka Firma Usługowa W-IZA - 2017-03-15 - Płock (mazowieckie)
obsługa klientadoradztwo w zakresie sprzedaży materiałów budowlanychsporządzenie wycen
AMBIT Jan Zielonkowski i wspólnicy spólka jawna - 2016-04-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Józefów (mazowieckie)
Projektowanie mebli kuchennych, aranżacja wnętrz.
Firma Usługowo-Handlowa TUKSON Roman Felc - 2016-05-17 - Płock (mazowieckie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień- przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż reklam ,kontakty zklientami,wystawianie faktur
"MAZOWIECKIE MEDIA" Spółka z o.o. Olsztyn - 2017-09-01 - Przasnysz (mazowieckie)
sporządząnie kosztorysów, umów z podwykonawcami przy pomocy obsługi prawniczej
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Rogowiec (łódzkie)
Obsługa gości weselnych, wydawanie posiłków, sprzątanie , mycie zastawy stołowej, garnków. Praca na dwie zmiany od 08:00-16:00, 18:00-02:00.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
zadania:obsŁuga klienta, przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnejprzyjmowanie reklamacjizatwierdzanie transakcji sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowanie dokumentów do eksportu, rozliczenia z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Grójec (mazowieckie)
opracowanie wniosków do funduszy UE, opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz finansowo-ekonomicznych
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Tarnów (małopolskie)
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
BUSZREM S.A. - 2017-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja zamówień materiałów, wysyłki wyrobów gotowych. Kontakt z kontrahentami (odbiorcami, dostawcami). Sporządzanie dokumentacji importowej i eksportowej. Obsługa programu informatycznego w zakresie związanym ze stanowiskiem. Przygotowywanie analiz i raportów. Koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Monitorowanie i kontrola stanu magazynowego pod zapotrzebowanie
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan - 2015-12-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-poszukiwanie nowych klientów, nowych rynków sprzedaży towaru-obsługa nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-09-22 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
koordynacja logistyki, dostaw materiałów, analiza i optymalizacja poziomu, współpraca z agencjami celnymi i firmami kurierskimi
LYS FUSION POLAND Sp z o o - 2019-11-26 - Istebna (śląskie)
Współdziałanie z organizacjami administracji rządowej i samorządowej w zakresie ochrony środowiska. Opracowywanie analiz i sprawozdań, przygotowywanie wniosków. Opracowywanie i przesyłanie danych o poziomie emisji gazów cieplarnianych i pyłów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-04-05 - Lublin (lubelskie)
kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, uczestniczenie w przygotowywaniu umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy konserwacji eksponatów Izby Regionalnej, w szczególności zabytkowych tkanin oraz strojów krakowskich w postaci uzupełnienia haftów oraz brakujących elementów pasmanteryjnych, opisie kartotek eksponatów , umów darowizn itp. przygotowanie ekspozycji zabytków kultury materialnej, bieżące prowadzenie magazynu archiwaliów Izby, gromadzenie i archiwizacja materiałów archiwalnych zgromadzonych w toku etnograficznych badań terenowych, kwerend muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych,- opracowywanie materiałów edukacyjnych, tekstów na stronę internetową, organizacja konkursów na obrzędy i pamiętnikimieszkańców wsi dotyczące wiedzy ludowej w zakresie obrzędów corocznych, rodzinnych, itp., będące podstawą opracowywania scenariuszy wystaw, lekcji Izby Regionalnej i imprez folklorystycznych organizowanych przez Izbę, przeprowadzanie kontroli stanu zachowania zabytkowych obiektów będących własnością Izby i sporządza raporty na potrzeby dyrektora,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność Izby,-prowadzenie działań mających na celu promocję Izby na terenie powiatu krakowskiego oraz prowadzenie działań oświatowych,- wyszukiwanie ofert konkursowych projektów w ramach programów ministerialnych i unijnych, pomoc w pozyskiwaniu sponsorów na konkretne działania Izby wydawnictwa, imprezy, wystawy, itp., współpraca z lokalnymi mediami, prasą i radiem,- pomoc w opracowaniu scenariuszy oraz konspektów żywych lekcji historii Gminy Zielonki związanych z wykorzystaniem eksponatów Izby, opracowywanie na polecenie dyrektora projektów, planów i sprawozdania Izby.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2016-08-17 - Zielonki (małopolskie)
Pozyskiwanie pracowników. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
KANWOD-INVEST - 2016-09-13 - Psarskie (wielkopolskie)
zarządzanie sklepem internetowym, wprowadzanie danych do systemu e-commerce, opracowywanie opisu produktów usług do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)
Sporządzanie faktur, odprawy celne. Nadzór ogólny nad przyjmowaniem, wydawaniem wyrobów z magazynu.
Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie - 2018-06-12 - Krasnystaw (lubelskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż wyrobów firmy, pozyskiwanie zamówień od nowych i stałych klientów, udzielanie informacji kontrahentom drogą telefoniczna i e-mail, tworzenie ofert dla klientów, prowadzenie sklepu internetowego, organizacje akcji promocyjnych i wyprzedażowych, udział w targach
PPUH KEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-10 - Cikowice (małopolskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy (prowadzenie akt osobowych; sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników) oraz osób współpracujących na umowy cywilnoprawne;naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników i osób współpracujących;prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)