SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I E-COMMERCE/BRANŻA MEDYCZNO-KOSMETYCZNA Cikowice oferta pracy PPUH KEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I E-COMMERCE/BRANŻA MEDYCZNO-KOSMETYCZNA
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż wyrobów firmy, pozyskiwanie zamówień od nowych i stałych klientów, udzielanie informacji kontrahentom drogą telefoniczna i e-mail, tworzenie ofert dla klientów, prowadzenie sklepu internetowego, organizacje akcji promocyjnych i wyprzedażowych, udział w targach
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Cikowice (małopolskie)
Pracodawca: PPUH KEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-700 Cikowice 241, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż wyrobów firmy, pozyskiwanie zamówień od nowych i stałych klientów, udzielanie informacji kontrahentom drogą telefoniczna i e-mail, tworzenie ofert dla klientów, prowadzenie sklepu internetowego, organizacje akcji promocyjnych i wyprzedażowych, udział w targach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I E-COMMERCE/BRANŻA MEDYCZNO-KOSMETYCZNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cikowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Data zakończenia pracy: 01.08.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera i pakietu Ms Office, nawiązywania kontaktów z nowymi klientami, zdolności negocjacyjne, systematyczność w pracy, sumienność, skrupulatność, zaangażowanie, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, jest mozliwość dalszego rozwoju zawodowego np. szkolenia, okres próbny 3 miesiące, kolejna umowa na okres 1 roku z mozliwościa pracy stałej, JEST MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OD ZARAZ
Nazwa pracodawcy:
PPUH KEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
32-020 Sygneczów 1, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sygneczów
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja olejków eterycznychProdukcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
profesjonalna obsługa i pomoc w kwestiach związanych z procesem zakup narzędzi, utrzymywanie i rozwijanie współpracy z dostawcami narzędzi w oparciu o przyjęte standardy i procedury,tworzenie oraz zarządzanie zamówieniami poprzez uzgadnianie warunków dostaw, monitorowanie ich realizacjiprowadzenie dokumentacji zakupowejkontrola stanów magazynowychtworzenie raportów i innych zestawień dotyczących obszaru zakupówwprowadzanie danych oraz ich aktualizacja w systemie CDN
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Świdnica (dolnośląskie)
wg.zawodu
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-07-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
praca w restauracji, praca w godz. 14-22
ANFRA P.H.U. s.c. - 2017-09-14 - Opole (opolskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie i ewidencja czasu pracy przy rozliczaniu wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON
"ESTELLIGENCE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Sosnowiec (śląskie)
Kontrola dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnym, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola rozrachunków, odpowiedzialność za stan dok. księgowej.
PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Żagań (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Przed. Budowy i Remontów Instalacji Przemysłowych Ryjewo - 2018-08-07 - Ryjewo (pomorskie)
tworzenie bazy klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert oraz wycen, kontakt telefoniczny z klientem
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Sosnowiec (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE PROMOCJI, REKLAM, ETYKIET, PROJEKTÓW
WYTWÓRNIA PASZ LIRA SP. ZO.O. - 2018-06-01 - Krzywiń (wielkopolskie)
- Więcej informacji na stronie: : : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-informatyki-2Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa sieci komputerowej ośrodka,2. Aktualizacja i umieszczanie informacji w sieci Internet3. Stały nadzór i kontrola poprawności działania sieci internetowej 4. Nadzór, konserwacja i kontrola poprawności działania sprzętu komputerowego i oprogramowania znajdującego się w ośrodku obsługa informatyczna szkoleń5. Monitorowanie oraz zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego 6. Dbałość o legalność zainstalowanego oprogramowania- Udzielanie konsultacji i pomocy pracownikom Ośrodka w zakresie posługiwania się sprzętem komputerowym7. Instalacja i wdrażanie oprogramowania systemów informatycznych8. Serwis i pomoc w utrzymaniu środowiska IT9. Współpraca z dostawcami usług IT i sprzętu10. Utrzymanie strony WWW i strony intranetowej11. Ochrona danych w systemach informatycznych przed nieautoryzowanym dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, w celu zabezpieczenia przed utratą danych.- Wynagrodzenie: 1125 zł brutto (płaca zasadnicza 1100 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Praca w łączonym systemie ruchomego czasu pracy i równoważnego czasu pracy.1. Wymagania1.1 Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) informatyczne - lub wykształcenie średnie informatyczne i 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość obsługi komputera - znajomość w stopniu dobrym przynajmniej jednego języka oprogramowania oraz języka baz danych np. SQL - umiejętność obsługi sieci komputerowych - znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS w zakresie instalacji i obsługi - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - zgoda na przetwarzanie danych osobowych - umiejętność konfigurowania sprzętu komputerowego - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim.1.2 Wymagania dodatkowe oczekiwane od kandydata:- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość - operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów - komunikatywność, umiejętność współpracy - elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista - zdolności analityczne - dyspozycyjność - znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i ustaw o dostępie do informacji publicznej, systemie informacji oświatowej oraz aktów wykonawczych do tych ustaw - znajomość ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych - znajomość języka angielskiego.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-04-10 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Radom (mazowieckie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
przygotownie i sprzedaż ofert turystycznych, pozyskiwanie klientów, prowadzenie działań promocji i marketingu
BIURO PODRÓŻY SŁONECZNA PRZYGODA KRZYSZTOF KASSNER - 2017-11-15 - Piła (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych w Środowiskowym Hufcu Pracy w Łobzie
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie - 2018-12-18 - Łobez (zachodniopomorskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Skierniewice (łódzkie)
prace administracyjno biurowe,rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta, analizy finansowe
TACHOSERWIS ZS - Szczepaniak Zenon - 2017-09-29 - Nekla (wielkopolskie)
- Pozyskanie nowych klientów. Dbałość o zachowanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami. Kontakt z firmami transportowymi. Udzielanie wsparcia i informacji.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Obsługa klienta i techniki sprzedaży. Prawo jazdy kat B. Pozyskiwanie nowych klientów. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) talentselect.pl
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Bytom (śląskie)
NADZOROWANIE W TERENIE REKULTYWACJI ŚRODOWISKA WODNO-GRUNTOWEGO ZGODNIE Z POSIADANYMI DECYZJAMI, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH NA POTRZEBY SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH DLA PROCEDUR PRZETARGOWYCH REALIZOWANYCH W ZAKRESIE:-REKULTYWACJI ŚRODOWISKA WODNO-GRUNTOWEGO;-WYKONYWANIA PLANÓW URZĄDZANIA LASU;-WYLESIEŃ W RAMACH DECYZJI ZEZWALAJĄCYCH NA WYŁĄCZENIE GRUNTÓW Z PRODUKCJI LEŚNEJ;-WYKONANIA POMIARÓW EMISJI PROMIENIOWANIA ELEKTROMAGNETYCZNEGO NA OBSZARZE SWOJEGO DZIAŁANIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE OCHRONA ŚRODOWISKA, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, GOTOWOŚĆ DO PRACY W TERENIE I WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452082 LUB C.V NA MAIL rziszczecin (at) ron.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzanie zapotrzebowania na środki Funduszu Pracy na Refundację kosztów szkolenia zawodowego, wysyłanie środków na konta pracodawcom we współpracy z działem finansowym, sporządzanie korekt zaświadczeń o Pomocy De minimis
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z realizacja imprez, udział przy opracowaniu regulaminów imprez i konkursów, przygotowywanie i analizowanie list uczestników konkursu, udział w działaniach związanych z organizacją imprezy, kontakt z innymi instytucajmi i urzędami, poszukiwanie instytucji w celu wsparcia działań związanych z organizacją imprez, przygotowywanie treści materiałów promocyjnych, ścisła współpraca z inymi działami jednostki, wykonywanie innych zadań związanych z zajmowanym staowiskiem.
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Staż dla osób bezrobotnych w firmie "DAMAR" s.j. na stanowisku recepcjonistka w godzinach od 07 do 15.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali.
DINO POLSKA SA - 2018-08-16 - Walce (opolskie)
j.w.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w systemie jednozmianowym.
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
Specjalista ds Reklamy i PR
"SAMANTA - Listwan i Adamek"Białka 556 A - 2016-03-24 - Białka (małopolskie)
Bieżąca obsługa budów w zakresie kontaktów z inwestorami, podwykonawcami i dostawcami. Ofertowanie materiałowe, zamówienia materiałowe. Sporządzanie umów i wykonywanie harmonogramów - wg uzgodnień wewnętrznych.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Stawal" Spółka Jawna - 2019-03-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-29 - Białogard (zachodniopomorskie)