SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Przasnysz oferta pracy "MAZOWIECKIE MEDIA" Spółka z o.o. Olsztyn
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż reklam ,kontakty zklientami,wystawianie faktur
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Przasnysz (mazowieckie)
Pracodawca: "MAZOWIECKIE MEDIA" Spółka z o.o. Olsztyn
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 2, 06-300 Przasnysz, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż reklam ,kontakty zklientami,wystawianie faktur
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przasnysz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przasnyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przasnysz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kierowca kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie min. 1 rok w sprzedaży ,komunikatywnośc dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: "MAZOWIECKIE MEDIA" Spółka z o.o. Olsztyn
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu
Adres pracodawcy:
TRACKA 5, 10-364 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: TRACKA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż rozwiązań i produktów związanych z marketingiem internetowymPozyskiwanie nowych klientówBudowanie i rozwijanie relacji z klientamiBadanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru właściwych rozwiązańPrzygotowanie ofert handlowychRaportowanie i prowadzenie dokumentacji
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Skoczów (śląskie)
naprawy mechaniczne, elektryczne
Denis Group Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Radom (mazowieckie)
Wycena prac związanych z budową sieci zewnętrznych, linii kablowych nn i SN, stacji transformatorowych 15/0,4, wycena prac związanych z budową instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej, biurowych, mieszkalnych i przemysłowych, przygotowywanie zapytań i zbieranie ofert od poddostawców urządzeń i systemów, przygotowywanie zapytań i zbieranie ofert od podwykonawców instalacji słaboprądowych (CCTV, Kontrola Dostępu, SSWiN, SAP, DSO, sieci strukturalnych, EIB, BMS itp), kompletowanie wszystkich ofert dotyczących danego tematu i przedstawienie ich do końcowej weryfikacji zakresu i ceny.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Gdynia (pomorskie)
1. PROWADZI KARTOTEKI WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW ZA POMOCĄ PROGRAMU KOMPUTEROWEGO.1. SPORZĄDZA LISTY PŁAC Z UMÓW O PRACĘ I UMÓW ZLECENIA Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, MACIERZYŃSKICH, RODZICIELSKICH, OJCOWSKICH, FUNDUSZU SOCJALNEGO ORAZ WSZELKICH INNYCH WYPŁAT.3.NA PODSTAWIE LIST PŁAC SPORZĄDZA PRZELEWY BANKOWE Z TYTUŁU POTRĄCEŃ ORAZ RACHUNKÓW OSOBISTYCH PRACOWNIKÓW SZKOŁY (PRZEKAZ ELEKTRONICZNY).4. SPRAWDZA LISTY PŁAC POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, PRZESTRZEGA OBOWIĄZJĄCE TERMINY W ZAKRESIE WYPŁAT.5. SPORZĄDZA ZESTAWIENIA WYPŁAT Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ ORAZ SPORZĄDZA DOWODY WEWNĘTRZNE W ZAKRESIE TYCH WYPŁAT.6. SPORZĄDZA SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA FUNDUSZU PŁAC I ZATRUDNIENIA ZE ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH I POZABUDŻETOWYCH.7. SPORZĄDZA ROZLICZENIA Z ZAKRESU WYNAGRODZEŃ DO SPRAWOZDAŃ I PLANÓW FINANSOWYCH SZKOŁY.8. SPORZĄDZA DEKLARACJE ROZLICZENIOWE ORAZ RAPORTY IMIENNE Z TYTUŁU ROZLICZEŃ DO PROGRAMU PŁATNIK ZUS PRZEKAZ ELEKTRONICZNY.9. PROWADZI I PRZESTRZEGA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI DOKUMENTACJĘ STANOWIĄCĄ PODSTAWĘ WYPŁAT WYNAGRODZEŃ Z UMÓW O PRACĘ I ZLECENIA.10. PRZEKAZUJE TERMINOWO SPRAWOZDANIA DO GUS.11. PRZEKAZUJE TERMINOWO PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, ZA POMOCĄ PROGRAMU E-DEKLARACJE ORAZ UPO DO URZĘDU SKARBOWEGO.12. NA BIEŻĄCO DOKONUJE AKTUALIZACJI DANYCH W ARKUSZU ORGANIZACYJNYM SZKOŁY.13. NALICZA STAŁE I NIEPERIODYCZNE SKŁADNIKI WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW SZKOŁY.14. INFORMUJE PRACOWNIKÓW SZKOŁY O AKTUALNYCH PRZEPISACH FINANSOWYCH, SZCZEGÓLNIE DOTYCZĄCE WYNAGRODZENIA.15. PRAWIDŁOWO ZABEZPIECZA W ARCHIWUM DOKUMENTACJĘ WYNIKAJĄCĄ Z ZAJMOWANEGO STANOWISKA.16. PROWADZI EWIDENCJĘ UDZIELONYCH POŻYCZEK Z KZP DZIAŁAJĄCEJ PRZY SP 37 W SZCZECINIE.17. WPROWADZA ORAZ PODPISUJE W BANKU-PRZEKAZ ELEKTRONICZNY FAKTURY DO ZAPŁATY Z BUDŻETU, WYDZIELONEGO RACHUNKU DOCHODÓW, FUNDUSZU SOCJALNEGO, ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO ZGODNIE Z DEKRETEM GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ STOSOWNE Z OPISEM STANOWISKA I 5 LETNI STAŻ PRACY LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ODPOWIEDNIEJ SPECJALNOŚCI UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ NA STANOWISKU I STAŻ PRACY MIN. 4 LATA;UMIEJĘTNOŚCI: STANOWISKO SAMODZIELNE WYMAGAJĄCE PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY ORAZ DOTYCZĄCYCH NALICZENIA PŁAC W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ, ROZLICZENIA Z ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ORAZ URZĘDEM SKARBOWYM;BRAK P/WSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, NIEKARALNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, TELEFONICZNY 914668479, 914668460 LUB CV NA e-mail: sekretariat (at) sp37.szczecin.pl LUB CV I LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄWYNAGRODZENIE 2780 ZŁ BRUTTO + dodatek za wysługę lat
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 37 IM. KPT. Ż. W. ANTONIEGO LEDÓCHOWSKIEGO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista ochrony środowiska, -obsługa samorządów i przedsiębiorców w zakresie ohrony środowiska,- opracowywanie dokumentów oraz analiz i ekspertyz z zakresu ochrony środowiskapraca w godz. 8-16
GREENLYNX Paweł Ryś - 2017-12-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
odpowiedzialność za planowanie i realizację procesów rekrutacji, samodzilne przeprowadzanie procesów rekrutacji, selekcji kandydatów , prowadzenie rozmów kawlifikacyjnych na rózne stanowiska praca w delegacjach na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa dokumentacji przetargowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych , tworzenie ofert handlowych w oparciu o zamówienia publiczne
PW KARABELA - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, transport i logistyka), umiejętności: łatwość nawiazywania kontaktów, znajomość branży (chemia przemysłowa/spożywcza- rynki Europy Wschodniej), prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata w branży handlowej, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym, angielskiego komunikatywnie. Ogólny zakres obowiązków:pozyskiwanie nowych dostawców, odbiorcow, kontrahentów z rynku Europy Wschodniej, sprzedaż, zakup towarów,negocjacje cen surowców .
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów,Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych,Przygotowywanie ofert handlowych,Prowadzenie negocjacji handlowych,Monitorowanie rynku i analiza konkurencji; Praca w godz. 7-15.
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Trzebielino (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, sporządzanie deklaracji PIT
Biuro Rachunkowe Monika Kaca - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
Monitoring rynku, dbanie o dobry wizerunek firmy, obsługa kont social media, rozliczanie faktur, prowadzenie ewidencji poczty. Praca od pon. do pt. w godz. 9-17. Umowa o pracę na czas określony 3mce z mozliwością przedłużenia.
Orbe Sp. z o. o. - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Organizacja i nadzór nad środkami i procesem transportu, nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej.
MANIBUS SP. Z O.O. SP. K. - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
nauczyciel wspomagający w klasach 4-6 (dzieci z zespołem Aspangera)
Szkoła Podstawowa w Goleszowie - 2015-11-16 - Goleszów (śląskie)
obsługa maszyn do konwertowania folii i taśm samoprzylepnych, sterowanie maszyną, kontrola procesu produkcji
SAMDEX sp z o.o. - 2016-05-10 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klientów, realizacja umów, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Dobrzechów (podkarpackie)
- prace fizyczne przy obsłudze maszynmożliwa umowa na czas określony
PSF POLISH SPRINGS FACTORY SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
- MIN. 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE NA RÓWNORZĘDNYM STANOWISKU - ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE I UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE- PRAWO JAZDY KAT. B- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- J. NIEMIECKI LUB ROSYJSKI BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM- WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE
GLOBINIT SPÓŁKA Z O. O. - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs. Praca zdalna.
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)
rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń klientów składanych przez stronę internetową, w tym także prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług / produktów przez Internet na platformach chińskich: Aliexpress, Taobao etc. Obsługa klienta chńskojęzycznego
BASHIBA Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich. Prowadzenie negocjacji. Przygotowywanie kalendarza rozgrywek e-sportowych. Znajomość język angielskiego jest wymagana do kontaktowania się z centralka firmy w Niemczech.- Wynagrodzenie: 10000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło do 31.05.2017 r.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w sprzedaży. Wymagana znajomość branży e-sportowej. Wymagana znajomość gier DOTA, Counterstrike, World of Tanks. Wymagane umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Katowice (śląskie)
obsługa kadrowa i płacowa firmy
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-29 - Chojnice (pomorskie)
usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Bolesław (małopolskie)
Kontrola jaości komponentów motoryzacyjnych, prace produkcyjne, współpraca z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Bielsko-Biała (śląskie)