SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ Gostynin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, sprzedaż ubezpieczeń, pozyskiwanie klientów
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, sprzedaż ubezpieczeń, pozyskiwanie klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.07.2019
Data zakończenia pracy: 07.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum wykształcenie średnie w dowolnym kierunku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Adres pracodawcy:
Płocka 66/68, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: gostyniński
Gmina pracodawcy: Gostynin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gostynin
Ulica pracodawcy: Płocka
Numer budynku pracodawcy: 66/68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 07.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d0b5477c62b67a1b3f844e853febfc0e
Podobne oferty pracy
Sprzedaż B2B na rynkach francuskojęzycznych elementów dekoracyjnych ścian. Praca od pon. do pt. w godz. 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przygotowywanie wniosków na zbieranie, przetwarzanie odpadów, pozwoleń na emisję do powietrza, operaty wodno-prawne. Przygotowywanie sprawozdań środowiskowych. Prowadzenie ewidencji. Kontakt z klientami w trakcie postępowań i kontroli.- Wynagrodzenie: 3500 - 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność przygotowywania wniosków o wydanie decyzji środowiskowych. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie lub języka niemieckiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (Tel. 32-725-49-24) w godzinach 9:00-14:00 lub e-mail: ewelina.michalik (at) amber-eco.pl
"AMBER ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z HACCP, kontrola jakości. Mile widziane doświadczenie.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-04 - Jarocin (wielkopolskie)
wg stanowiska pracyoferta realizowana w ramach zobowiązania po stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Niedźwiedź (małopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa ciągu technologicznego. Praca w godzinach: 06.00-14.00; 14.00-22.00; 22.00-06.00.
Przedsiębiorstwo Włókiennicze Opoltex Sp z.o.o - 2019-04-15 - Łubniany (opolskie)
Obsługa komputera i programów biurowych, kontakty z kontrahentami z terenu Ukrainy, realizacja planów sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
MRIJA sp. z o.o. - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, pref. kierunki: chemia, inż. środowiska; umiejętność dobrej org. pracy, szybkie i logiczne ocenianie sytuacji; zakres obowiązków: kontrola jakości na każdym etapie produkcji, wykonywanie analiz laboratoryjnych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
EKOMAX Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Gliwice (śląskie)
- Znajomość rynku, wyszukiwanie potencjalnych klientów- Budowanie portfolio nowych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi kontrahentami, regularne wizyty handlowe ( język polski )- Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień- Obsługa posprzedażowa, bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta- Wysyłanie sprawozdań i raportów do centrali w Budapeszcie, praca w języku angielskim (lub węgierskim )
kontakt przez WUP - 2018-02-14 - Węgry (Węgry)
doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)
1. Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy. 2. Współpraca z Dziełem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń. 3. Sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji. 4. Prowadzenie spraw ZFŚS. 5. Współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia w służbach ekonomicznych; znajomość rachunku kosztów, umiejętność analizy danych finansowych, doświadczenie w rozliczaniu dotacji na projekty, bardzo dobra znajomość MS Office, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, predyspozycje do objęcia stanowiska kierowniczego; zakres obowiązków: udział w opracowywaniu okresowych i wieloletnich planów sprzedaży, opracowywanie rocznego planu rzeczowo-finansowego, tworzenie planów finansowych oraz analiza ich wykonania, opracowywanie prognoz w zakresie płynności finansowej prowadzenie analiz wskaźnikowych w zakresie parametrów ekonomicznych, prowadzenie rozliczeń w zakresie wykorzystania dotacji na projekty rozwojowe, analiza i sprawozdawczość z wykonania planu sprzedaży , wyniku finansowego w ustalonych okresach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich,kontakt z klientami i kontrahentami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy, identyfikowanie źródeł finansowania planowanych działań, analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami róznych dziedzin, przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łącznie z dokumentami towarzyszącymi, składanie uzupełnień i dodatkowych wyjaśnień odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen, przygotowywanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia tej umowy, ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskiwaniem finansowania
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Mielec (podkarpackie)
utzrymanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych, przygotowywanie ofert
EUROBAC - Organizacja Odzysku S.A. - 2017-04-21 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Szczyrk (śląskie)
- Praca laboratoryjna (z elementami administracji laboratorium), polegająca w głównej mierze na rejestracji próbek dostarczanych do laboratorium, archiwizacji danych, przygotowywaniu dokumentacji (certyfikaty analiz, sprawozdaniu z badań, raportowanie danych statystycznych), zgodnie w wymaganymi normy PN-EN ISO 17025:2005, mailowym kontakcie z klientami, przesyłaniu wyników analiz oraz ofert wraz z cennikami analiz, przygotowywaniu próbek do analiz poprzez ich homogenizację, przygotowywanie roztworów kalibracyjnych, opracowywaniu wyników analiz.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie średnie chemiczne lub wykształcenie wyższe chemiczne albo techniczne.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
praca biurowa, kontakty ze studentami w jęz. angielskim, francuskim i chińskim. Współpraca z uczelniami ze szczególnym uwzględnieniem Chin
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Białystok (podlaskie)
obsługa weksel, obsługa i pozyskiwanie klientów, praca biurowa, sprzedaż produktów
Usługi i Doradztwo Ubezp.-Fin. Agata Czarnecka - 2017-01-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
-rekrutacja pracowników z Ukrainy- weryfikowanie kwalifikacji zawodowej kandydatów-kontakt z firmami szkoleniowymi na Ukrainie-pomoc w formalnościach wyjazdowych-zamieszczanie ogłoszeń na portalach-kontakt z klientami -udział w spotkaniach biznesowych
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL.Miejsce pracy : OPINIODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW W RZESZOWIE
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2019-04-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Diagnozowanie i wykonywanie zabiegów podologicznych, utrymanie bezpieczeństwa i standardów higieny pracy w gabinecie, praca z klientam. Praca wg grafiku w godz. 10-18.
Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella - 2018-05-17 - Rumia (pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OBSŁUGA OBECNYCH ZLECEŃ - / DRUKARNIA, SPRZEDAŻ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH/PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI, WYCENY DRUKÓWPRZYGOTOWYWANE MEDIA PLANÓW, SKŁADU DTPOPIEKA NA ROZWOJEM SIECI WYNAJMU NOŚNIKÓW BILLBOARDOWYCHDOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY POWIERZCHNI BILLBOARDOWYCH I WIELKOFORMATOWYCH LUB DOŚWIADCZENIE - DRUKARNIA: / MILE WIDZIANE OSOBY ZNAJĄCE BRANŻĘ REKLAMY /OBSŁUGA SYSTEMÓW SPRZEDAŻOWYCH ON-LINE - / DRUKARNIA, NOŚNIKI BILLBOARDOWE /KOMUNIKATYWNOŚĆ I ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓWSAMODZIELNOŚĆZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANĄ PRACĘ
GRUPA REKLAMOWA - EASOLUTION.PL - 2016-07-27 - Tyczyn (podkarpackie)
Archiwizacja, kompletowanie i aktualizacja dokumentacji maszyn, urządzeń, budynków i wyposażenia zakładu. Wyszukiwanie i analiza ofert na zakupy maszyn, części zamiennych, wyposażenia oraz usługi. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji systemów zarządzania ISO,SMS, MMS
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty i zestawienia dla kierownictwa (Excell)- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8.30-16.30)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsług klienta, podtrzymywanie i rozwój relacji z klientami-głównie kontakty telefoniczne, wyszukiwnie nowych klientow, bieżąca analiza wspólpracy z kontrahentami, realizacja ustalonych celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Chorzów (śląskie)
Sprzedaż maszyn i urządzeń produkcyjnych, budowlanych. Praca stacjonarna.Nie jest wymagana znajomość branży firmy.
METALKONS Sp. z o.o. - 2019-04-09 - Zabrze (śląskie)