SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7552) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7552)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty i zestawienia dla kierownictwa (Excell)- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8.30-16.30)
Data publikacji: 2018-12-13
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty i zestawienia dla kierownictwa (Excell)- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 8.30-16.30)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7552)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- wykształcenie: min. średnie- doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-księgowym lub w pracach biurowych- dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe, arkusze kalkulacyjne)- znajomość obsługi programów magazynowo-księgowych (Insert GT - SUBIEKT)
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:CV należy przesłać na adres e-mailowy: biuro (at) prymus.bydgoszcz.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 13.12.2018
Oferta pracy ważna do: 17.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-10-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
Układanie kostki wibroprasowanej.Miejsce wykonywania pracy: budowy realizowane na terenie woj. lubelskiego i mazowieckiego,
POLEKSBUD TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
1. Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.2. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.3. Pozyskiwanie nowych klientów.4. Pozyskiwanie sponsorów.5. Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.6. Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.7. Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICA8. Analiza obecnych trendów w branży.9. Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.10. Przygotowywanie informacji na stronę internetową11. Współpraca z mediami12. Zapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.13. Zarządzanie powierzchnią reklamową.14. Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.15. Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.16. Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.17. Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątającej.18. Wykonywanie innych poleceń dyrektora zakładu.Kandydat będzie wyłoniony w drodze naboru, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1241
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-09-29 - Gorzyce (śląskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-08-01 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa, analiza i przygotowywanie dokumentacji technicznej itp.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o - 2017-01-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Prawidłowe, bieżące prowadzenie księgowości, finansów i spraw kadrowo-osobowych w ramach funkcjonowania LGD,
Lokalna Grupa Działania "MAZURSKIE MORZE" - 2017-02-21 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:prace ogólnobudowlane, malowanie, tynkowanie, docieplanie itp.; WYMAGANIA:wykształcenie zwodowe, z doświadczeniem zawodowym 5 lat
DOMENE Sp. z o. o. - 2018-02-23 - Lubliniec (śląskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Lubaczów (podkarpackie)
Poszukiwanie, nawiązywanie i obsługa klienta głównie z terytorium Rosji oraz docelowo z Ukrainy w celu sprzedaży miejsc reklamowych. Pomoc przy kontaktach handlowych na terytorium Niemiec.
twojbillboard.pl RAFAŁ ŚPIEWAK - 2016-07-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego i konta allegro, wystawianie towarów w sklepie internetowym, pakowanie paczek i wysyłanie ich do klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Naglady (warmińsko-mazurskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa urządzeń pralniczych
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Kraków (małopolskie)
sprawdzanie numeru fabrycznego wyrobu (IMEI) z dowodem przyjęcia wyrobu i kartą gwarancyjną, rejestrowanie wyrobów w bazie danych Copernicus, sporządzanie kopii dokumentacji w postaci skanowanej, sortowanie wyrobów po rejestracji (rozdzielanie na poszczególnych odbiorców i typy napraw), wykonywanie wszelkich dodatkowych poleceń służbowych przełożonego, przestrzeganie obowiązujących procedur, standardów i zarządzeń obowiązujących w firmie, w tym procedury ISO 9001 i 14001; przestrzeganie zasad postępowania w odniesieniu do znaczących aspektów środowiskowych występujących na stanowisku pracy, a w szczególności zasad selektywnego zbierania odpadów i oszczędzania energii elektrycznej.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Janki (mazowieckie)
praca w dziale marketingu, drukowanie i skład instrukcji, folderów, ulotek, wizytówek itp., pomoc w organizacji imprez i akcji promocyjnych
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2017-04-26 - Augustów (podlaskie)
Obsługa korespondnecji i obsługa kont socjal media, promocvja i marketiong fundacji, obsługa bieżąca biura fundacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Tajęcina (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
Gromazdenie informacji rynkowych, doskonalenie procesu sprzedaży. Telemarketing handlowy. Realizowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy, budowanie bazy klientów. Przygotowanie i wysyłanie ofert handlowych. Sprzedaż internetowa produktów firmy. Realizowanie planów sprzedażowych. Raportowanie z wykonywanych działań.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Chrząstów (podkarpackie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, bieżąca realizacja planów sprzedaży, doradztwo w zakresie doboru usług i produktów analitycznych oferowanych przez firmę (raporty, analizy, badania rynku zamówien publicznych); przygotowywanie ofert i prezentacji dla Klientów, raportowanie w zakresie sprzedaży oraz innych wyznaczonych zadań, dbanie o najwyższy standard obsługi klienta
Grupa Marketingowa TAI Sp z o.o. - 2016-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów współpracujących z marką, wpływ na rozwój marki, utrzymywanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami, działania marketingowe.
CreOwnia ALEKSANDRA SZEREMET-WILCZYŃSKA - 2018-01-18 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klientów bezpośrednia i telefoniczna, obsługa zamówień, obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie produktów z branży materiałów budowlanych do sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Niepołomice (małopolskie)
Rozliczanie podatków zagranicznych i krajowych; zdobywanie oraz obsługa klienta; zarządzanie dokumentacją klienta; telefoniczny kontakt z zagrzanicznymi urzędami
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-01-11 - Opole (opolskie)
Nadzorowanie przygotowywania raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników oraz zakładanie i likwidowanie rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klienetm francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie akt osobowych, ewidencji zatrudnienia, czasu pracy, absencji pracowniczych, rozliczanie delegacji, monitoring ważności badan lekarskich, współpraca ze służbami BHP, praca z danymi w programie kadrowo-płacowym, koordynacja procesów rekrutacyjnych, kontakt z kontrahentami w celu udzielenia informacji o statusie rozliczenia faktur oraz wyjaśnienia ewentualnych niezgodności, wprowadzenie do programu CDNXL faktur kosztowych i zaliczkowych, rozliczanie faktur podwykonawców, monitoring rozliczen pracowników, kontrola poprawności miejsc powstawania kosztów, bieżące kontakty z podmiotem zewnętrznym prowadzącym księgowość, pomoc i wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych, współpraca z instytucjami finansowymi i prowadzenie korespondencji z instytucjami państwowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, udział przy opracowywaniu nowych wniosków o dofinansowanie, budżetowanie projektów, rozliczanie wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną
FUNDACJA SZKOŁY POLSKIE - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)
wsparcie procesów Cash Managment i Controllingu w grupie kapitałowejprzygotowywanie płatnościnazór nad realizacjąuczestnictwo w przygotowywaniu biznesplanów, analiz raportówpomoc w bieżącej pracy działu ksiegowości
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Ustroń (śląskie)
Kontakty , przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku rosyjskim, prowadzenie dokumentacji w języku rosyjskim.
Treecon sp. z o. o. - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)