SPECJALISTA DS. MIESZKANIOWYCH Krosno Odrza艅skie oferta pracy ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: - prowadzenie ksi臋gowo艣ci i rozlicze艅 administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, - rozliczanie medi贸w, - przygotowywanie rocznych rozlicze艅, - przygotowywanie i prowadzenie zebra艅 wsp贸lnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projekt贸w sprawozda艅, ocen, analiz i bie偶膮cych informacji o realizacji zada艅 tematycznie zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 wsp贸lnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnie艅 z bankami prowadz膮cymi rachunki administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozlicze艅 finansowych administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych z Urz臋dem Skarbowym, - sporz膮dzanie deklaracji CIT, - kontakty z w艂a艣cicielami lokali w zakresie funkcjonowania wsp贸lnot mieszkaniowych, obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych, - przeprowadzanie post臋powania ofertowego na zadania realizowane we wsp贸lnotach mieszkaniowych.
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
Pracodawca: ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrza艅skie, powiat: kro艣nie艅ski, woj: lubuskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: - prowadzenie ksi臋gowo艣ci i rozlicze艅 administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, - rozliczanie medi贸w, - przygotowywanie rocznych rozlicze艅, - przygotowywanie i prowadzenie zebra艅 wsp贸lnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projekt贸w sprawozda艅, ocen, analiz i bie偶膮cych informacji o realizacji zada艅 tematycznie zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 wsp贸lnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnie艅 z bankami prowadz膮cymi rachunki administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozlicze艅 finansowych administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych z Urz臋dem Skarbowym, - sporz膮dzanie deklaracji CIT, - kontakty z w艂a艣cicielami lokali w zakresie funkcjonowania wsp贸lnot mieszkaniowych, obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych, - przeprowadzanie post臋powania ofertowego na zadania realizowane we wsp贸lnotach mieszkaniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
okres zatrudnienia - 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 zatrudnienia na czas nieokre艣lonyhttp://bip.wrota.lubuskie.pl/zgkim/wakaty/2/6/specjalista_ds__mieszkaniowych/
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MIESZKANIOWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Krosno Odrza艅skie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kro艣nie艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Krosno Odrza艅skie
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne: spe艂nia wymagania okre艣lone w art. 6 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, nie by艂a prawomocnie skazana za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, posiada wykszta艂cenie minimum 艣rednie, posiada co najmniej pi臋cioletni sta偶 pracy, posiada bardzo dobr膮 znajomo艣膰 pakietu MS Office, zna zagadnienia z zakresu windykacji, posiada bardzo dobr膮 znajomo艣膰 ustaw: Ustawa z dnia 29 wrze艣nia 1994 r. o rachunkowo艣ci, Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o w艂asno艣ci lokali, Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokator贸w, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, zna przepisy prawa z zakresu ustaw: Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych, Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorz膮dzie gminnym, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, Ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych, Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, Ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej, bardzo dobra znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z administrowaniem wsp贸lnotami mieszkaniowymi, bardzo dobra znajomo艣膰 przepis贸w dotycz膮cych prowadzenia ksi臋gowo艣ci wsp贸lnot mieszkaniowych oraz do艣wiadczenie w prowadzeniu ksi臋gowo艣ci i rachunkowo艣ci wsp贸lnot mieszkaniowych, posiada do艣wiadczenie zwi膮zane z windykacj膮 nale偶no艣ci, znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z prowadzeniem gospodarki finansowej wsp贸lnot mieszkaniowych, znajomo艣膰 zagadnie艅 ksi臋gowych i rozlicze艅 dotycz膮cych cz臋艣ci stanowi膮cej w艂asno艣膰 gminy we wsp贸lnocie mieszkaniowej, znajomo艣膰 i umiej臋tno艣膰 obs艂ugi bankowo艣ci elektronicznej zwi膮zanej z obs艂ug膮 wsp贸lnot mieszkaniowych. znajomo艣膰 zasad rozliczania medi贸w, dobra organizacja pracy, samodzielno艣膰 oraz dok艂adno艣膰 w wykonywaniu powierzonych zada艅,Wymagania dodatkowe: cechuje si臋 zaanga偶owaniem i du偶膮 motywacj膮 do pracy i osi膮ganych wynik贸w, samodzielno艣ci膮, kreatywno艣ci膮 i skuteczno艣ci膮 w dzia艂aniu, jest dyspozycyjna i obowi膮zkowa, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w z lud藕mi i prowadzenia zebra艅, w bie偶膮cej pracy cechuje si臋 staranno艣ci膮 i systematyczno艣ci膮, posiada zdolno艣膰 planowania pracy, posiada umiej臋tno艣膰 my艣lenia strategicznego.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kro艣nie Odrza艅skim
Adres pracodawcy:
Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrza艅skie, powiat: kro艣nie艅ski, woj: lubuskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: CV z opisem dotychczasowej kariery zawodowej, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie, kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie dyplom lub za艣wiadczenie uko艅czenia studi贸w wy偶szych (po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em), kserokopie dokument贸w (po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em) potwierdzaj膮ce wymagany sta偶 pracy (kserokopie 艣wiadectw pracy, za艣wiadczenia o zatrudnieniu), inne dokumenty potwierdzaj膮ce kwalifikacje (dodatkowe uprawnienia, dyplom uko艅czenia studi贸w podyplomowych, za艣wiadczenia o szkoleniach - kserokopie po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em), o艣wiadczenie kandydata, 偶e posiada pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych, o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji.Dokumenty aplikacyjne kandydata, kt贸ry zostanie wy艂oniony w ramach procedury naboru nie podlegaj膮 zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne os贸b, kt贸re w procesie naboru nie zakwalifikuj膮 si臋 do dalszego etapu, zostan膮 umieszczone w protokole i b臋d膮 stanowi艂y za艂膮cznik do protoko艂u z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozosta艂ych os贸b b臋d膮 odsy艂ane lub odbierane osobi艣cie przez zainteresowane osoby.List motywacyjny, CV, wymagane o艣wiadczenia winny by膰 opatrzone w艂asnor臋cznym podpisem kandydata do zatrudnienia. Oferty zawieraj膮ce niepodpisane dokumenty i o艣wiadczenia nie b臋d膮 rozpatrywane. Termin, spos贸b i miejsce sk艂adania dokument贸w aplikacyjnych:a. Termin:2017-10-10 15:00:00b. Spos贸b:Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni sk艂ada膰 w zamkni臋tych kopertach w sekretariacie Zak艂adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim, ul. Wiejska 23 pok贸j nr 10 lub drog膮 pocztow膮 do dnia 10 pa藕dziernika 2017 roku do godz. 15.00. O zachowaniu terminu z艂o偶enia oferty decyduje data wp艂ywu do Zak艂adu. Oferty z艂o偶one po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdowa膰 si臋 napis: Nab贸r na stanowisko specjalisty ds. mieszkaniowych w Zak艂adzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim".Nab贸r odb臋dzie si臋 zgodnie z Ustaw膮 z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych (Dz.U. 2008 Nr 223 poz. 1458 ze zm.) oraz Regulaminem post臋powania przy naborze pracownik贸w na wolne stanowiska urz臋dnicze, wolne kierownicze stanowiska urz臋dnicze w Zak艂adzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim wprowadzonym Zarz膮dzeniem nr 11 Dyrektora ZGKiM z dnia 28 maja 2012 r. c. Miejsce:Zak艂ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim, ul. Wiejska 23 pok贸j nr 10. Informacje dodatkowe:Informacje dodatkowe o naborze mo偶na uzyska膰 w Zak艂adzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim. Osob膮 upowa偶nion膮 do kontaktu z kandydatem jest: Beata Szorc specjalista ds. administracyjno-kadrowych, telefon kontaktowy 68 383 5412, 68 383 5185.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: kro艣nie艅ski
Gmina pracodawcy: Krosno Odrza艅skie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krosno Odrza艅skie
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kro艣nie Odrza艅skim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy wa偶na do: 10.10.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OPRACOWANIE FORMALNE I RZECZOWE DOKUMENT脫W, WPROWADZANIE ZASOB脫W CYFROWYCH DO PODKARPACKIEJ BIBLIOTEKI CYFROWEJ, REDAGOWANIE PORTALU PBC
WOJEW脫DZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZESZOWIE - 2018-03-21 - Rzesz贸w (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
1.KONTROLA I NADZ脫R NAD PRAWID艁OW膭 REALIZACJ膭 ROB脫T BUD. 2. ZARZ膭DZANIE ZESPO艁EM PRACOWNIK脫W3.PRZESTRZEGANIE HARMONOGRAMU ROB脫T4.TERMINOWO艢膯 5.ROZLICZANIE OKRESOWYCH PRZEROB脫W, KOSZT脫W BUDOWY6.PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI BUDOWY7.NADZ脫R NAD JAKO艢CI膭 WYKONANYCH ROB脫T
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Rzesz贸w (podkarpackie)
przygotowanie um贸w dla pracownik贸w oraz prowadzenie ich aktosobowych, przygotowywanie raport贸w, zestawie艅 i analizdotycz膮cych spraw kadrowych, bezpo艣redni kontakt i praca zinstytucjami PIP i PFRON, rozliczanie i ewidencja czasu pracy (listyobecno艣ci, urlopy, zwolnienia lekarskie), obs艂uga kadrowapracownik贸w (umowy o prac臋, za艣wiadczenia, sporz膮dzaniedruk贸w Rp-7), prowadzenie ewidencji podr贸偶y s艂u偶bowych orazgospodarki samochodowej, codzienny odbi贸r korespondencji doBanku, wprowadzanie i rozliczanie faktur
Bank Sp贸艂dzielczy w Szczekocinach - 2017-07-13 - Szczekociny (艣l膮skie)
sprzeda偶 produkt贸w finansowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z og艂oszeniem na stronie internetowej Pomorskiej Wojew贸dzkiej Komendy Ochotniczych Hufc贸w Pracy w zak艂adce BIP-oferty pracy
Pomorska Wojew贸dzka Komenda Ochotniczych Hufc贸w Pracy w Gda艅sku - 2018-08-10 - Ko艣cierzyna (pomorskie)
sk艂adanie i malowanie gotowych produkt贸w, pakowanie
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - 呕nin (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawc贸w w Polsce i na 艣wiecie, sta艂e monitorowanie i ocenianie jako艣ci us艂ug dostawc贸w, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bie偶膮cych projekt贸w, negocjowanie i renegocjowanie kontrakt贸w z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materia艂贸w oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawc贸w, sporz膮dzanie i kontrolowanie zapyta艅 ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze g艂贸wnego dostawcy na podstawie cen, jako艣ci dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw maj膮cych na celu optymalizacj臋 koszt贸w zakupu, rozw贸j i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Sporz膮dzanie list p艂ac (pracownicy, zleceniobiorcy),Sporz膮dzanie list wyp艂at z ZF艢S,Sporz膮dzanie dokument贸w rozliczeniowych ZUS,Zg艂oszenia i wyrejestrowania z ubezpiecze艅 pracownik贸w i cz艂onk贸w rodzin,Zg艂aszanie pracownik贸w do FEP,Sporz膮dzanie druk贸w RP-7,Sporz膮dzanie PIT-贸w rocznych,Rozliczenia kosztowe p艂ac,Odpowiadanie na zaj臋cia komornicze,Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracuj膮cych emeryt贸w.
Przedsi臋biorstwo Budowy Urz膮dze艅 Ch艂odniczych S.A. - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
planowanie i organizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Opoczno (艂贸dzkie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Lublin (lubelskie)
Wykszta艂cenie min. 艣rednie; do艣wiadczenie nie jest wymagane; b. dobra znajomo艣偶 j. angielskiego; komunikatywno艣膰; skrupulatno艣膰; dociekliwo艣膰; zaanga偶owanie oraz krytyczne podej艣cie i konstruktywna krytyka; mile widziana znajomo艣膰 tematyki technologii internetowych; szukanie b艂臋d贸w w tworzonych aplikacjach internetowych oraz opis krok贸w do ich reprodukcji w j. angielskim; tworzenie opisu wymaga艅 na podstawie dostarczonej dokumentacji; koordynacja pracy pomi臋dzy zespo艂em programist贸w a Product Managerem; raportowanie post臋pu prac nad projektem; proponowanie ewentualnych ulepsze艅 tworzonych stron; oferta r贸wnie偶 dla os贸b z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MOBILEWEB PRO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-03-09 - Gliwice (艣l膮skie)
Obs艂uga um贸w kredytowych i leasingowych dla klient贸w Santander Consumer Bamque we Francji, analiza wniosk贸w kredytowych, um贸w, obs艂uga wniosk贸w o modyfikacj臋 oraz renegocjacj臋, praca wykonywana g艂贸wnie w j臋zyku francuskim i jezyku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca w dziale sprzeda偶y: obs艂uga klient贸w, fakturowanie.
Przedsi臋biorstwo Handlowo-Us艂ugowe "RAJ" W艂adys艂aw i Ewa Radzio - 2017-08-25 - Grajewo (podlaskie)
Kompleksowa obs艂uga procesu sprzeda偶y przez internet, przyjmowanie zg艂osze艅 klient贸w, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z procesem zakupu i sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- Zakres obowi膮zk贸w: 1. Odpowiadanie na zapytania Klient贸w indywidualnych w j臋zyku w艂oskim w obs艂ugiwanych kana艂ach, w spos贸b sprawny, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwi膮zywanie problem贸w Klient贸w na podstawie prezentowanych rozwi膮za艅 w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunk贸w sprzeda偶y/korzystania,3. Zg艂aszanie problem贸w do zespo艂u jako艣ci/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwi膮zania b膮d藕 procedury na rozwi膮zanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewn臋trznego, prze艂o偶onego oraz managera dzia艂u.- Wynagrodzenie: 4400 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyszta艂cenie 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesi臋czne do艣wiadczenie pracy w obszarze obs艂ugi klienta. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi klienta. Na oferowanym stanowisku wymagane jest uko艅czenie kursu z zakresu obs艂ugi klienta, przeprowadzonego w j臋zyku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (艣l膮skie)
Prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci firmy produkcyjnej, w tym: dekretacja zdarze艅 gospodarczych, prowadzenie rejestru VAT (w tym rozlicze艅 WNT, WDT, importu i exportu), ksi臋gowanie zapis贸w z walutowych rachunk贸w bankowych, ksi臋gowanie dokumentacji obrotu magazynowego, list p艂ac i innych dokument贸w ksi臋gowych. Kontakt z klientem w kwestiach dotycz膮cych uzgadniania danych ksi臋gowych.
MILTON CASH Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
rozliczanie zlece艅 produkcujnych w systemie ERP, pomoc w realizacji zam贸wie艅, prowadzenie dokumentacji, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-22 - Kajetan贸w (艣wi臋tokrzyskie)
prowadzenie ksi臋gi handlowej, sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pomorska Wojew贸dzka Komenda OHP w Gda艅sku og艂asza nab贸r na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych i obs艂ugi Szczeg贸艂y oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi.htmlTermin i miejsce sk艂adania dokument贸w aplikacyjnych:Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 poczt膮 elektroniczn膮 na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl do 30.11.2017r. lub w siedzibie Pomorskiej Wojew贸dzkiej Komendy Ochotniczych Hufc贸w Pracy Al. Grunwaldzka 56 80-241 Gda艅sk w godzinach 7:45 -15:45 . Prosimy o dopisek specjalista ds. administracyjnych i obs艂ugi. Istnieje mo偶liwo艣膰 sk艂adania ofert elektronicznie na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl
POMORSKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFC脫W PRACY W GDA艃SKU - 2017-11-10 - Gda艅sk (pomorskie)
OFERTA KIEROWANA DO OS脫B PONI呕EJ 30 ROKU 呕YCIA, ZAREJESTROWANYCH W PUP NA DZIE艃 17.07.2017, O USTALONYM II PROFILU POMOCYwykszta艂cenie zawodowepraca na wysoko艣cimonta偶 pokry膰 dachowych1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2000 z艂 brutto
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Uciech贸w (wielkopolskie)
sprzeda偶, obs艂uga klient贸w, praca w systemie handlowo-magazynowym
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Pu艂awy (lubelskie)
prowadzenie i koordynowanie spraw zwi膮zanych z gospodark膮 odpadami komunalnymi zgodnie z ustaw膮
Sp贸艂ka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Wschowa (lubuskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
- Pozyskiwanie nowych klient贸w na rynkach wschodnich. Prowadzenie negocjacji. Przygotowywanie kalendarza rozgrywek e-sportowych. Znajomo艣膰 j臋zyk angielskiego jest wymagana do kontaktowania si臋 z centralka firmy w Niemczech.- Wynagrodzenie: 10000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o dzie艂o do 31.05.2017 r.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 5 lat w sprzeda偶y. Wymagana znajomo艣膰 bran偶y e-sportowej. Wymagana znajomo艣膰 gier DOTA, Counterstrike, World of Tanks. Wymagane umiej臋tno艣ci negocjacyjne oraz sprzeda偶owe.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Katowice (艣l膮skie)
dbanie o rynek azjatycki (zw艂aszcza Indie), przygotowywanie prezentacji marketingowych, udzielanie wskaz贸wek klientom, utrzymywanie kontakt贸w z klientami, dbanie o sieci spo艂eczne, udzia艂 w targach i konferencjach
BLULOG Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- gromadzenie przepis贸w prawnych oraz dokumentacji uczestnik贸w projektu,- organizowanie i prowadzenie zaj臋膰 terapeutycznych o charakterze aktywizacji zawodowej,- diagnoza, tworzenie, realizowanie i weryfikowanie prog贸w wsparcia aktywizacji zawodowej i spo艂ecznej,- organizowanie spotka艅 z pracodawcami, d膮偶enie do odbycia praktyk, pr贸bek pracy, sta偶y i podj臋cia zatrudnienia przez uczestnik贸w projektu,- zaj臋cia informacyjne na temat autoprezentacji i rozmowy z pracodawca,- organizowanie spotka艅 z uczestnikami projektu oraz opiekunami prawnymi,- przygotowanie uczestnik贸w projektu do wyj艣cia na rynek pracy,- monitoring dzia艂a艅 wspieraj膮cyh uczestnik贸w projektu w ramach zadania 2 - " Kompleksowe wsparcie uczestnik贸w projektu"- monitoring post臋p贸w uczestnik贸w projektu odbywaj膮cych praktyki, pr贸bki pracy, sta偶e oraz uczestnik贸w zatrudnionych w ZAZ. Ocena ich zachowa艅, jako艣ci pracy, stosunk贸w mi臋dzy wsp贸艂pracownikami ( arkusz obserwacji osoby z niepe艂nosprawno艣ci膮 intelektualn膮 przeprowadzony w celu potwierdzenia osi膮gni臋cia post臋p贸w w procesie aktywizacji spo艂eczno - zawodowej),- weryfikacja analizy potrzeb uczestnika projektu (UP),- weryfikacjia oceny zdolno艣ci komunikacyjnych,- weryfikacja diagnozy poziomu kompetenncji spo艂ecznych, ,- weryfikacja przyczyn pozostawania uczestnika projektu bez zatrudnienia,- weryfikacja oceny motywacji do podj臋cia zatrudnienia,- wskazanie sposobu rozwi膮zania przyczyn pozostawania bez zatrudnienia- okre艣lenie zalece艅 do wprowadzenia dodatkowego wsparcia w ramach indywidualnej 艣cie偶ki uczestnictwa w projekcie,- okre艣lenie zalece艅 do modyfiukacji Indywidualnego planu dzia艂ania ze wzgl臋du na zmian臋 sytuacji uczestnika projektu.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OS脫B Z NIEPE艁NOSPRAWNO艢CI膭 INTELEKTUALN膭 KO艁O W DZIER呕ONIOWIE - 2018-10-16 - Dzier偶oni贸w (dolno艣l膮skie)
realizowanie i koordynowanie dzia艂a艅 w zakresie wsparcia sprzeda偶y, pozyskiwanie nowych klient贸w dla firmy, budowanie bazy klient贸w, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozm贸w handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Radzy艅 Podlaski (lubelskie)
kierowanie dzia艂em technicznym, utrzymanie ci膮g艂o艣ci ruchu urz膮dze艅 produkcyjnych, CV na adres: kadry (at) maluta.pl
Okr臋gowa Sp贸艂dzielnia Mleczarska MALUTA - 2017-03-20 - Nowy Dw贸r Gda艅ski (pomorskie)