SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI FRANCUSKOJĘZYCZNEGO KLIENTA BIZNESOWEGO - SPRZEDAWCA Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI FRANCUSKOJĘZYCZNEGO KLIENTA BIZNESOWEGO - SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: od 4 121,69 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż B2B na rynkach francuskojęzycznych elementów dekoracyjnych ścian. Praca od pon. do pt. w godz. 9-17.
Data publikacji: 2016-03-17
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż B2B na rynkach francuskojęzycznych elementów dekoracyjnych ścian. Praca od pon. do pt. w godz. 9-17.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 121,69 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI FRANCUSKOJĘZYCZNEGO KLIENTA BIZNESOWEGO - SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 121,69 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe każde, staż pracy 3 lata na ww. stanowisku, biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie w celu komunikowania się z klientami z Francji, znajomość rynku wnętrzarskiego - ogólna, doświadczenie w sprzedaży w branży wnętrzarskiej, umiejętność budowania relacji z klientami biznesowymi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.411-116/12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analiza informacji rynkowej,utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami,
ZPAS-NET Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2018-01-05 - Racibórz (śląskie)
realizacja planów sprzedażowych spółki, sprzedaż telefoniczna produktów i usług, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, realizowanie założonych celów sprzedażowych, stała współpraca z centralą
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, zapewnienie wsparcia dla pracowników i gości firmy, wprowadzanie danych z dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bystrej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy.
HEADHUNTERS SP. Z O. O. - 2016-07-01 - Bystra (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie materialow do wykonania instalacji, ciecie rur, gwintowanie rur, montaż instalacji, sprawdzenie poprawności dzialania instalacji,
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, płacowych z elementami księgowości
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2017-05-04 - Brzyście (podkarpackie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta oraz sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w dziale kadrowym, obsługa sekretariatu
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany. Oferta dostępna sali C
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-06-17 - Świdnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy; przygotowywanie ofert handlowych; uzgadnianie zamówień, obsługa przedsprzedażowa;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ASTA" Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
staż - nauka sporządzania zamówień towaru, ofert
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Stare Miasto (wielkopolskie)
Praca w dziale technologii produkcji; przygotowanie produkcji; testy; próby; kontakt z dostawcami maszyn/materiałów; kontakty wewnętrzne w grupie Bader. Praca w systemie trzyzmianowym od 06:00 do 14:oo ,od 14:00 do 22:00 i od 22:00 do 06:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- obsługa klientów niemieckich dokonujących zakupów na eBay.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radomsko (łódzkie)
Poszukiwanie klientówna terenie Niemiec i Austrii; budowanie bbazy danych klientów; współpraca z działem handlowym i grafikiem; pomoc w prowadzeniu działań marketingowych firmy;
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
- kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi;- wsparcie analizy rozrachunków z kontrahentami;- współpraca z osobami zarządzającymi oraz wsparcie ich pracy wiedzą finansową i księgową- współpraca z pozostałymi działami firmy;- monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi;- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- prowadzenie kadr i ksiąg rachunkowych.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.Miejsce pracy dla osoby sprawnej lub niepełnosprawnej.Przewidziane premie do wynagrodzenia zasadniczego.Zapraszamy do wysyłania CV.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-05-18 - Zamość (lubelskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, GUS, sporządzanie raportów kadrowych i płacowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, współpraca z innymi działami firmy.
J.S Hamilton Poland - 2018-08-22 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa systemy symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja narzędzi oraz instalacji i konfiguracja kom.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-04-05 - Katowice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)