SPECJALISTA DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH Słupsk oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.Udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych, innych budynków i obiektów oraz terenów Spółdzielni.2.Opracowanie zakresu robót remontowych i dokonanie wyceny robót.3.Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4.Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6.Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7.Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami i zleceniami wykonanie robót oraz o realizację planu remontów.Okres zatrudnienia: 30.09.2021 z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
Data publikacji: 2020-01-08
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaborowskiej 29, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych, innych budynków i obiektów oraz terenów Spółdzielni.2.Opracowanie zakresu robót remontowych i dokonanie wyceny robót.3.Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4.Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6.Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7.Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami i zleceniami wykonanie robót oraz o realizację planu remontów.Okres zatrudnienia: 30.09.2021 z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane - inspektor, kierownik nadzoru budowlanego - budownictwo lądowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : dorywcza praca na wysokości powyżej 3 metrów, doświadczenie w realizacji i nadzorowaniu robót budowlanych, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,[Umiejętność 1] : znajomość obsługi komputera, w tym arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstów, znajomość obsługi programu do kosztorysowania, wskazany program FORTE,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Braci Gierymskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 09.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a20e3c86ee22170aea45f50b74f493d7
Podobne oferty pracy
Weryfikacja dokumentacji podatkowej, uzupełnianie infromacji podatkowych w systemie na podstawie dostarczonej dokumentacji. Analiza otrzymanych dokumentów.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa administracyjna recepcja (front office), budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników, obsługa centrali telefonicznej i korespondencji wychodzącej i przychodzącej, organizacja spotkań, delegacji, wyjazdów, pomoc w przygotowywaniu dokumentów, raportów, prezentacji, okazjonalne załatwianie spraw w terenie (urzędy), obsługa gości oraz Klientów firmy, w tym catering, przygotowanie napojów, poczęstunków
"LEIBER-POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-14 - Ruda Śląska (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wadąg (warmińsko-mazurskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; lub/i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub/oraz konstrukcyjno-budowlanej; 3 letni staż pracy w zakresie wykonawstwa, badzoru inwestorskiego; doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
kontrola procesu dostaw, pilnowanie załadunków, rozmowy z kontrahentem, koordynowanie transportów
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Dołhobyczów (lubelskie)
murarz (budowy na terenie kraju)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "POL-REM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Myszków (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, spotkania z klientami obecnymi,pozyskiwanie klientów dla firmy. Praca jednozmianowa w godzinach 8-16
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2019-02-04 - Opole (opolskie)
·Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, świadectwa pracy, itd.)·Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym·Ewidencja i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności pracowników·Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS w programie PŁATNIK·Przygotowywanie i realizacja działań rozwojowych w zakresie HR·Sporządzanie analiz i raportów kadrowych·Bieżąca archiwizacja dokumentacji pracowniczej
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Tworzenie raportów,Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej,Integracja oprogramowania z systemami ERP, Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.),Integracja oprogramowania z wycinarką laserową,Obsługa powdrożeniowa;
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami tj. szkoły, placówki sportu.
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, fakturowanie transakcji przeprowadzanych wewnątrz przedsiebiorstwa, rozliczanie sald, wsparcie podczas kontroli finansowej, prowadzenie sokumentacji tworzenie wzorów porozumień, kontakt z międzynarodowymi oddziałami Maras
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań wynikających z funkcjonowania organów administracji publicznej różnych szczebli.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Paczków (opolskie)
budowanie wizerunku firmy, wsparcie sprzedaży, projektowanie kampanii promocyjnych, praca w Limanowej. Obszar działania - powiat limanowski i nowosądecki
Firma Handlowo-Usługowa "Intersieć" Urszula Kołodziej Kamionka Mała 254 - 2016-04-27 - Kamionka Mała (małopolskie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2017-12-07 - Rzeszów (podkarpackie)
ANALIZA KOSZTÓW I KORZYŚCI- RAPORTOWANIE W SYSTEMIE MIS; ZAPEWNIENIE ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI I REGULARNE SKŁADANIE REJESTRU ZGODNOŚCI;RCA ORAZ ZGŁASZANIE DZIAŁAŃ NAPRAWCZYCH PODEJMOWANYCH W ZWIAZKU Z NIEZGODNOŚCIAMI; AKTUALIZACJA I PODSUMOWANIE STANOWISK; ZAPEWNIENIE ALOKACJI ŚRODKÓW NA PODSTAWIE RAPORTU STANOWISK; AUTOMATYKA PRACY BIUROWEJ, ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI, ODNAWIANIE KONTRAKTÓW, UMÓW; RACHUNKI I PŁATNOŚCI; PROWADZENIE RAPORTÓW WYDATKÓW DOTYCZACYCH MEDIÓW, ARTYKUŁÓW PISMIENNICZYCH, ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, ITP.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Zabierzów (małopolskie)
- Przyjmowanie i rejestrowanie umów kupna i sprzedaży płodów rolnych- Prowadzenie rejestrów obrazujących realizację umów- Rejestrowania odbiorców i dostawców w systemie- Sprawdzanie poprawności cen sprzedaży i zakupu ich zgodności z umowami- Sprawdzanie poprawności danych na fakturze w tym ceny sprzedaży, terminu płatności- Kontrola realizacji umów kupna i sprzedaży- Wystawianie niezbędnych dokumentów sprzedaży i zakupu (FV, WZ, PZ,MM) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami.- Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji od klientów
Agrochem Puławy Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Człuchów (pomorskie)
jw.
INVESTMA Adam Noworyta - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-10-12 - Tczew (pomorskie)
Sprzedaż internetowa, obróbka graficzna produktów w programie komputerowym, reklama.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-21 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż studiów podyplomowych i wynajem sal, obsługa telefoniczna i osobista słuchaczy, przyjmowanie dokumentów, rekrutacja, czynności administracyjne
KRAFC CONSULTING Radosław Ciaś - 2017-05-22 - Tychy (śląskie)
PRODUKOWANIE WYROBÓW O WYMAGANEJ JAKOŚCI, W WYMAGANEJ ILOŚCI ORAZ TERMINOWOŚCI.OSIĄGANIE WYMAGANEJ WYDAJNOŚCI ORAZ WYKAZYWANIE INICJATYWY W KIERUNKU ULEPSZANIA PROCESU. WYKONYWANIE PRACY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNYM STANOWISKU PRACY LUB LINII PRODUKCYJNEJ.SZKOLENIE NOWO ZATRUDNIONYCH OPERATORÓW.
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Skawina (małopolskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie KlientówBadanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedażyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-20 - Tajęcina (podkarpackie)
Nadzorowanie przygotowywania raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników oraz zakładanie i likwidowanie rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klienetm francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM S.A. - 2019-12-23 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: umiejętność pracy pod presją czasu, podejmowania szybkich i skutecznych decyzji, doświadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym.Ogólny zakres obowiązków: organizowanie procesów transportowych, opracowywanie i realizacja strategii rozwoju transportu, planowanie, koordynowanie i nadzorowanie procesów transportowych. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Lublin (lubelskie)