SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH Koszalin oferta pracy Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: ·Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, świadectwa pracy, itd.)·Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym·Ewidencja i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności pracowników·Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS w programie PŁATNIK·Przygotowywanie i realizacja działań rozwojowych w zakresie HR·Sporządzanie analiz i raportów kadrowych·Bieżąca archiwizacja dokumentacji pracowniczej
Data publikacji: 2019-08-23
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 42, 75-137 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
·Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, świadectwa pracy, itd.)·Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym·Ewidencja i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności pracowników·Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS w programie PŁATNIK·Przygotowywanie i realizacja działań rozwojowych w zakresie HR·Sporządzanie analiz i raportów kadrowych·Bieżąca archiwizacja dokumentacji pracowniczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Data zakończenia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
02-146 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dodatkowe infromacje: praca w godz. 08:00-16:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8e0d29bafeb7d4c3c52f813ecce62c6
Podobne oferty pracy
redagowanie umów, fakturowanie, rozliczenia, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów, współpraca z handlowcami terenowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa sklepu zoologicznego ( obsługa klienta, sprzedaż , opieka nad powierzonym sklepem, opieka nad akwariami i zwierzętami), obsługa sklepu internetowego, konta allegro
HOBBYSTA Zbigniew Żłobiński - 2016-10-07 - Tychy (śląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji kontaktów biznesowych z klientami z sektora B2B, sprzedaż usług prze telefon (rozmowy wychodzące i przychodzące), tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klientów, wsparcie w umawianiu wizyt handlowych. Praca w Jaworzu od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
AGAPE FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Jaworze (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i obsługa spraw związanych z instrumentami ekonomicznymi służącymigospodarowaniu wodami, w tym: opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi; wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne; obsługa systemu poboru opłat i należności; prowadzenie bazy podmiotów korzystających z usług wodnych i zobowiązanych do uiszczania opłat; prowadzenie innych spraw związanych z systemem poboru opłat; weryfikacja legalności urządzeń pomiarowych.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2019-08-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
opieka nad osobami starszymi, pomoc w codziennych czynnościach jak utrzymanie higieny, pomoc w posiłkach, dotrzymywanie towarzystwa, wymiana pościeli, organizowane wolnego czasu, utrzymywanie ładu w pokojach pensjonariuszy
Leśny Zakątek Seniora Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Brzeźno (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem klientów w branży transportowej; biegła znajomość j. angielskiego; komunikatywność; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; komunikatywna znajomość j. angielskiego oraz pakietu MS Office (zwłaszcza Excel); Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej na terenie całej Polski; realizacja założonych planów sprzedaży; realizacja powierzonych zadań zgodnie ze strategią sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-07 - Gliwice (śląskie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie zamówień, wystawianie korekt, fakturowanie (FV, FKOR, WZ, PZ, etc.),weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu OPTIMA, w tym w szczególności zakładanie kart produktów, monitorowanie dat ważności oraz wprowadzanie danych logistycznych towarów,odpowiedzialność za proces fakturowania oraz wprowadzania dostaw towaru do systemu OPTIMA,ewidencja dokumentów oraz zapewnienie poprawności obiegu dokumentów,prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji,merytoryczna współpraca z pracownikami innych działów firmy,praca trzyzmianowa od pon-pt w godz. 8:00-19:00,pierwsza umowa na okres próbny- 3 miesiące, kolejna na czas określony- 1 rok.
BIG BRANDS GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-04-11 - Rozalin (mazowieckie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
jw.
TIVRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Zapoznanie się z zagadnieniami obejmującymi wsparcie funkcjonowania KSOW w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie: - stosowania nowoczesnych (innowacyjnych) metod agrotechnicznych w gospodarstwach rolnych - tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie - wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie - ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dot. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich - upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno- spożywczym i na obszarach wiejskich- Udział w organizacji szkoleń dla rolników z zakresu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w produkcji zwierzęcej, roślinnej, ekologii, ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości- Poznanie zasad korzystania z różnych form dofinansowania rolnictwa ze środków UE w ramach PROW 2014- 2020- Udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz warsztatach o tematyce rolniczej prowadzonych przez LODR.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalsk (lubuskie)
Wykonywanie pomiarów oraz instalacja sieci komputerowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie najkorzystniejszychwarunków dla wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dziecka. Kształtowanie u dzieci pozytywnych przyzwyczajeń i nawyków.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Bożnów (lubuskie)
Działania sprzedażowe: pozyskiwanie klientów poprzezkontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów, aktualizowanie treścireklamowych na serwisach branżowych i szkoleniowych, bieżąca obsługaklientów w zakresie sprzedaży, udział w branżowych konferencjach i targach.Obowiązki dot. planowania i organizacji szkoleń: planowanie kampaniiszkoleniowych, obowiązki związane z organizacją szkoleń, kontakt ztrenerami, współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi, rejestracjauczestników na szkolenia, przygotowanie materiałów szkoleniowych. FIRMAOFERUJE: pracę w Opolu w miłym i zaangażowanym zespole, niezbędnewdrożenie i szkolenie w zakresie usług oferowanych przez firmę, narzędzia imateriały niezbędne do pracy, możliwość stałego zatrudnienia po okresiepróbnym. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Opole (opolskie)
- promowanie wizerunku firmy,- prowadzenie kampanii społecznościowych,- lokalne reklamowanie firmy,- realizacja strategii marketingowej,
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-19 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów klientom wietnamskim, współpraca z prawnikami wietnamskimi, dbanie o wizerunek firmy, wykonywanie zleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w dziale handlowym, wystawianie dokumentów magazynowych takich jak WZ, RW, PZ, obsługa klientów.
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Ruda Śląska (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci i instalacji wod-kan, c.o., gaz na terenie i w obiektach GUMed. Uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań technicznych,przygotowywanie zleceń i projektów umów,nadzór nad realizacją robót,przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów lub przebudowy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych wod-kan, c.o., w tym przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych,rozliczenia wykonanych robót,pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2017-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
szczegółowe analizowanie dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych • negocjowanie warunków handlowych z dostawcami • przygotowywanie ofert • • realizacja wyznaczonych celów
"Eko-Instal" R.Chabowski spółka jawna - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Zawiercie (śląskie)
współpraca z klientami, przyjmowanie zamówień, wystawanie dokumentów
P.W. Medex Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sarbinowo (wielkopolskie)
obsługa ubezpieczeniowa klientów, praca w biurze, oferta przeznaczona dla osób do 30 roku życia, praca w Sosnowcu lub w Czeladzi
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH, KONTAKT Z PRACOWNIKAMI, ODBYWANIE ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH, RAPORTOWANIE WYNIKÓW PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, STAŁY KONTAKT Z RESZTĄ DZIAŁÓW W FIRMIEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA PROCESÓW REKRUTACJI I SELEKCJI, MIŁE USPOSOBIENIE, 1,5 ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU REKRUTERA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGOPRACA NA JEDNĄ ZMIANĘ, WYNAGRODZENIE BRUTTO 15,00 ZŁ/H, 20 GODZIN W MIESIĄCU
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- kontakt z klientem niemieckojęzycznym, - koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach, - pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych, - pozyskiwanie kontrahentów
GSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Świdnica (dolnośląskie)