SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Dołhobyczów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: kontrola procesu dostaw, pilnowanie załadunków, rozmowy z kontrahentem, koordynowanie transportów
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Dołhobyczów (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dołhobyczów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola procesu dostaw, pilnowanie załadunków, rozmowy z kontrahentem, koordynowanie transportów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dołhobyczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hrubieszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 31.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Adres pracodawcy:
Leśmiana 11, 22-500 Hrubieszów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: hrubieszowski
Gmina pracodawcy: Hrubieszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Hrubieszów
Ulica pracodawcy: Leśmiana
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.05.2019
Data dodania oferty pracy: 28.05.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0966c709f996b5ac51ea0f0a7cb38cd4
Podobne oferty pracy
przygotowanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub wspóltworzenie, strategii martegingowej, organizowanie transportu,
MIDAS EURO Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Ząbki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- wyszukiwanie ofert nieruchomości,- przygot. ofert nieruchomości,- kontakty z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
- serwisowanie: urządzeń klimatyzacji i chłodniczych, instalacji elektrycznych, kurtyn powietrznych, central wentylacyjnych;- prace konserwacyjne na instalacji elektrycznej, osprzęcie i urządzeniach elektrycznych;- ocena sprawności instalacji elektrycznych;- wykonywanie przeglądu i ocena stanu wyposażenia technicznego budynku.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
analiza i specyfikacja potrzeb zakupowych poszczególnych działów firmy, wyszukiwanie, nawiązywanie współpracy z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie umów, wdrażanie rozwiązań w celu zwiększenia efektywności, generowanie oszczędności i optymalizacja kosztów, stworzenie standardów wyboru i oceny dostawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej
INTROL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-08 - Chorzów (śląskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-29 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. - 2016-10-03 - Pleszew (wielkopolskie)
przygotowanie i obsługa obrabiarek w ramach zajęć dydaktycznych podnadzorem nauczyciela prowadzącego; - realizacja badań naukowych zwykorzystaniem obrabiarek skrawających, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-11-23 - Opole (opolskie)
jw.
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
- kontrola jakości artykułów- kompletowanie wadliwych zamówień- wspieranie pracowników magazynu w przypadku nieprawidłowego zaczytania artykułu- obsługa programu Return Client i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Świebodzin (lubuskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub finansów potwierdzone co najmniej kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku księgowego; bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalności stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mail: sekretariat (at) sord.rybnik.pl
STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM - 2017-08-04 - Rybnik (śląskie)
Wg wskazanego stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska pracy:• realizacja procesu zakupów;• współpraca z aktualnymi i nowymi dostawcami;• prowadzenie korespondencji handlowej oraz negocjacji z dostawcą; • przygotowywanie zapytań ofertowych.- analiza stanów magazynowych i zapotrzebowaniaOferujemy:• Stabilne warunki zatrudnienia w Spółce notowanej na GPW w Warszawie, • Możliwość grupowego ubezpieczenia,• Dofinansowanie do karty sportowej Multisport,• Dofinansowanie do żłobków i przeszkoli,• Nagrody jubileuszowe.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-08 - Racibórz (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 6.30-14.30, 8.30-16.30. Wynagrodzenie 2250 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Przedszkola Gminnego Bajka w Jezierzycach w zakładce Żłobek oraz na stronie BIP Przedszkola
PRZEDSZKOLE GMINNE "BAJKA" W JEZIERZYCACH - 2019-01-16 - Siemianice (pomorskie)
Koordynowanie pracy personelu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Łódź (łódzkie)
Prace w zakresie inżynierii lądowej. Układanie kabli. Praca z maszynami budowlanymi, prace transportowe. Praca zgodnie z rysunkami technicznymi i planami architektonicznymi. Tworzenie i zamykanie wykopów kablowych.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Niemcy (Niemcy)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Tajęcina (podkarpackie)
•Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych•Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych •Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej•Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu•Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników•Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,Sporządzanie rozliczeń produkcyjnych i magazynowych,Prowadzenie dziennych meldunków skupowych surowca,Sporządzanie dziennych meldunków z produkcji wyrobu,Sporządzanie zestawień z miesięcznego wykonania produkcji,Prowadzenie dziennych rozliczeń roboczogodzin,Kompletowanie dokumentów potrzebnych do rozliczeń produkcji.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS, Imprezy integracyjne.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Ziębice (dolnośląskie)
Obsługa klientów obcojęzycznych, branża transport drogowy towarów, Europa wschodnia, UE.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Lublin (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie środków z Urzędów Marszałkowskich, Wojewódzkich, pisanie wniosków unijnych, pozyskiwanie grantów dla fundacji
Fundacja Leśne Zacisze - Dom Spokojnej Starości - 2016-02-10 - Sokołowy Kąt (mazowieckie)
Opis stanowiska:Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta oraz nadzór nad terminowym realizowaniem zamówieńBieżąca współpraca z Klientami (m.in. udzielanie informacji o wzorach, terminach dostaw, rozliczeniach)Kompletowanie dokumentów dostaw, wystawianie faktur, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacjiKreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z KlientamiDbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klientaŚcisła współpraca z innymi działami firmyOferujemy:Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejPracę na samodzielnym stanowiskuRozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowychMożliwość zdobycia doświadczenia w nowocześnie zarządzającej firmiePRACA W GODZ. 8-16
Interplastik Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Promowanie sprzętu medycznego; utrzymywanie kontaktów z dostawcami, udział w rozmowach tłumaczenia; tłumaczenie ulotek, folderów itp., negocjacje handlowe; udział w targach zagranicznych; raportowanie przełożonym; udział w szkoleniach.
eMtiM Marek Mazurkiewicz - 2016-07-05 - Zabrze (śląskie)
Wyrabianie ciasta do chleba gruzińskiego,do chaczapuri;umiejętość wypiekania chleba gruzińskiego i wypieków gruzińskich;umiejętność obsługi pieca tadoor.
Georgia Sp. z o.o. - 2019-05-21 - Legnica (dolnośląskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
jw
Wojskowe Biuro Historyczne - 2018-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników i zleceniobiorców. Naliczanie wynagrodzeń w zakresie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych. Rozliczenie kart pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i wszystkich innych zasiłków. Przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON.
Kaczmarek Malewo Spółka Jawna - 2019-05-06 - Malewo (wielkopolskie)