SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH ORAZ PŁACOWO-KADROWYCH Rybnik oferta pracy STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH ORAZ PŁACOWO-KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub finansów potwierdzone co najmniej kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku księgowego; bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalności stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mail: sekretariat (at) sord.rybnik.pl
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Józefa 30, 44-217 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub finansów potwierdzone co najmniej kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku księgowego; bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalności stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mail: sekretariat (at) sord.rybnik.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalnośći stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH ORAZ PŁACOWO-KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i pakietu Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Płatnik
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Św. Józefa 30, 44-217 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Św. Józefa
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 01.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta detalicznego - dobór płytek i wyposażenia łazienki według potrzeb klienta oraz wykonywanie projektów łazienek
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-01-11 - Skawina (małopolskie)
j.w.
EWL Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadrSklep wielkopowierzchniowy poszukuje pracowników z doświadczeniem na staonowisko - Specjalista do spraw kadr- minimum 3 l3tniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, PFRON, ZUS i prawa pracy- podstawowa znajomość zasad księgowości- mile widziana znajomość programu COMARCH OPTIMARozmowy z pracodawcą odbędą się 04.01.2018 w Sądeckim Urzędzie Pracy. Osoby zainteresowane pracą proszone są o kontakt telefoniczny 18 44-89-311 celem umówienia na spotkanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie; prawo jazdy kat. B; koordynowanie działań w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży; prowadzenie korespondencji z kontrahentami; prowadzenie dokumentacji zamówień na towary dla dostawców i od odbiorców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE "CHEM-EX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminala, informowanie klienta o aktualnych promocjach, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Realizacja, weryfikacja i rozliczenie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji itp.
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-11-07 - Marciszów (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego VULCAN, rozliczanie podatku VAT. Ewidencjonowanie przedmiotów trwałych i nietrwałych będących wyposażeniem szkoły oraz ich znakowanie. Ewidencjonowanie podstawowych środków trwałych, księgozbioru oraz wartości materialnych i prawnych w książkach (analityka do konta 011, 013, 014 i 020). Rozliczanie inwentaryzacji okresowych. Przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości ze swojego odcinka pracy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ENERGETYCZNYCH IM. PROF. KAZIMIERZA DREWNOWSKIEGO W LUBLINIE - 2017-03-03 - Lublin (lubelskie)
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSZARZE ZAKUPÓW I ZAMÓWIEŃ.Kompleksowa obsługa realizacji zamówień. Ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy i dbałość o właściwy przekaz informacji. Dążenie do realizacji wyznaczonych celów.Wymagana znajomość obsługi komputera, MS Office, umiejetność realizacji i planowania zadań własnych i zespołu, komunikacja interpersonalna, motywacja do pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 536 100 368 - ZATRUDNIENIE OD ZARAZ
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa klienta w sklepie. Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację. Kontakt ze środowiskiem medycznym/reklama sklepu w środowisku medycznym.
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
wspomaganie działu sprzedaży w sporządzaniu kalkulacji i ofert handlowych, przyjmowanie zleceń i zamówień, współpraca z handlowacami, prowadzenie projektów handlowych w bazie CRM
GRAUSCH I GRAUSCH - MASZYNY BUDOWLANE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Złotkowo (wielkopolskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Świebodzin (lubuskie)
ANALIZA DANYCH ORAZ ICH WERYFIKACJA. WSPÓŁPRACA Z FIRMĄ WINDYKACYJNĄ I UBEZPIECZENIOWĄ. MONITOROWANIE, KONTROLA I USPRAWNIANIE PROCESÓW WEWNĄTRZ ORGANIZACJI. MOTYWOWANIE DŁUŻNIKÓW DO ZAPŁATY. WYJAŚNIANIE PRZYCZYN OPÓŹNIEŃ W ZAKRESIE PŁATNOŚCI. MONITOROWANIE CZYNNOŚCI ORGANÓW EGZEKUCYJNCH.
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Podkarpacie Sp. K. - 2016-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie potraw według przepisów w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
Provident Polska S.A. - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Prace polowe, drobne prace naprawcze.
Gospodarstwo Rolne Mariusz Mazurek - 2017-12-27 - Karłowice Małe (opolskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie akt osobowych pracownikow,wystawianie umów o pracę,świadectw pracy zaświadczeń o zarobkach,naliczanie wynagrodzeń pracowników,kontakt z instytucjami zewnętrznymi-ZUS,US,GUS,Komornik
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie bądż wyższe o kierunku : handel, sprzedaż, obsługa klienta, motoryzacja, wymagane minimum 3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowsku. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) madmobil.pl.
MAD-MOBIL SPÓŁKA JAWNA D. OSZEK, M. GAWAŁEK, A. OSZEK - 2017-01-19 - Rybnik (śląskie)
bieżąca obsługa zamówień, fakturowanie, współpraca z kontrehentami zagranicznymi, współpraca z działem produkcji i magazynowania
RADAWAY Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Swarzędz (wielkopolskie)
konsultacja oraz analiza sprzedaży; spotkania z klientami; przedstawianie ofert sprzedazy; poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert;
TBL (THE BUSINESS LAB) SP. Z O.O - 2016-06-07 - Opole (opolskie)
Ocieplanie elewacji, tynkowanie, malowanie i inne prace budowlane.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Czyżowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe-budowlane oraz staż pracy w ww. zawodzie. Praca na terenie Rybnika i okolic. Transport zapewnia pracodawca. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
NEMEZIS RAFAŁ ADAMCZYK - 2016-10-21 - Rybnik (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach bengalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalneSpotkanie z pracodawcą w dniu 26.04.2018 godz.10.00, sala 18
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Rawicz (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)