SPECJALISTA DS. MARKETINGU R65/0238-65/18 Włocławek oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU R65/0238-65/18
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
Data publikacji: 2018-01-16
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Witosa 4, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU R65/0238-65/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, znajomość pakietu MS Office.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 16.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j.Dz.U.2018.708). Zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS. z 2016 r. poz. 76) . Umowa na rok z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 11.30; szczegóły oferty na stronie www.slupsk.so.gov.pl/zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2018-09-05 - Słupsk (pomorskie)
prace ogólnobudowlane związane ze wznoszeniem i remontowaniem budynków zamieszkania zbiorowego (murowanie, tynkowanie, układanie zbrojenia, układanie płytek, paneli, wykonywanie dociepleń budynków, układanie bruku). Miejsce wykonywania pracy Zabrze.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Zabrze (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Tczew (pomorskie)
Brak danych
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2017-03-24 - Chojnice (pomorskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną biura podróży, organizacja pracy na stanowisku specjalisty ds. turystki, informacja i reklama ofert turystycznych, sprzedaż ofert turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, obsługa systemów sprzedaży i systemów rezerwacyjnych, zapoznanie się z dokumntacją w zagranicznej tur. wyjazdowej, sporządzanie ofert oraz katalogów, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pszczyna (śląskie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU I WYKONYWANIE BADAŃ LABORATORYJNYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z BADAŃ Z WYSTAWIANIEM SWIADECTW ANALIZ
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Kęty (małopolskie)
wznoszenie słupów, formowanie szlunków w konstrukcjach budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wystawianie faktur sprzedaży oraz wszelkich dokumentów księgowych, rejestracja faktur kosztowych, weryfikacja należności i zobowiązań, przygotowywanie raportów do płatności, sporządzanie zestawień, raportów na rzecz księgowości i Zarządu, obsługa administarcyjna biura, telefoniczna współpraca z Klentami i dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,sporządzanie ofert techniczno handlowych,prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-02 - Zawadzkie (opolskie)
Sprzedaż wycieczek, wczasów, pielgrzymek, wynajem autokarów, rezerwacje hoteli, ubezpieczenie turystyczne, komunikacyjne OC i AC, majątkowe, samodzielna organizacja wycieczek szkolnych i zakładowych
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2018-02-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca biurowa, kontakty ze studentami w jęz. angielskim, francuskim i chińskim. Współpraca z uczelniami ze szczególnym uwzględnieniem Chin
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Białystok (podlaskie)
Kontrola nad wyprodukowanymi wyrobami
"BODEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA" - 2018-04-24 - Szczerców (łódzkie)
sporządzanie i kontrolę dokumentacji personalnej, rekrutację nowych pracowników, kontrolę umów dot. kosztów stałych, współpracę z biurem rachunkowym, przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Września (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur sprzedaży i usług,obsługa kasy fiskalnej,przygotowywanie ofert i zamówień,tworzenie stron www
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Lębork (pomorskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Parczew (lubelskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 4/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Cigacice (lubuskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników technicznych z zagranicy
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Brzezna (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych,- prowadzenie korespondencji z klientami w sprawach reklamacyjnych,- pozyskiwanie dokumentacji związanej ze szkodami,- rozpatrywanie reklamacji ze względu na ich terminowość.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozliczanie kosztów marketingowych- Ewidencjonowanie faktur marketingowych, kontrola kompletności i poprawności dokumentacji- Przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych i finansowych- Współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży, kierownikami ds. Kluczowych klientów- Komunikacja, uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami- Inne zadania powierzone przez przełożonego
Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. - 2015-12-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
Gminna Spółdzielnia "SCH" Boguchwała - 2017-03-30 - Boguchwała (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, deklaracji PIT, dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym CDN OPTIMA, prowadzenie teczek osobowych, współpraca z urzędami, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z ZUS-em, Urzędem Skarbowym, PFRON-em, sporządzanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych.
P.P.H.U.JOL-MARK Marek Krzysiak - 2016-05-23 - Żywiec (śląskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)