SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami tj. szkoły, placówki sportu.
Data publikacji: 2020-02-19
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami tj. szkoły, placówki sportu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: Marketing
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień z ekonomii organizacją pracy.Doświadczenie zawodowe.Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu dobrym.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.02.2020
Oferta pracy ważna do: 19.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f54c85dd89d294c37f33092106291472
Podobne oferty pracy
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2018-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie pożyczek, kredytów, analizy finansowe
Fundacja Polski Fundusz Inwestycji - 2017-03-23 - Białystok (podlaskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
Analizowanie dokumentacji, analiza ofert, kontakt z dostawcami, prowadzenie negocjacji
GERMAN POLISH JOB CENTER - 2016-08-08 - Łódź (łódzkie)
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym•Monitorowanie zmian w przepisach prawa•Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne,•Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych•Współpraca z Radcą Prawnym •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych•Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy•Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-03-27 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie prac montażowych i remontowych instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych.
PAGA - UNIBUD SPÓŁKA CYWILNA JOACHIM GAJDA, GRZEGORZ GAJDA, KAMIL GAJDA - 2018-03-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, HDS, uprawnienia pilarskie. Charakter pracy: prace leśne, pozyskanie i zrywka drewna, przygotowanie gleby.Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
ANDRZEJ PASZENDA ZUPIL SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-30 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o. - 2020-01-13 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie średnie lub wyższe ( mile widziane zarządzanie i marketing) min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość programu SUBIEKT lub innych programów księgowo-rozliczeniowych,prawo jazdy BProwadzenie działań handlowych, obsługa stałych i pozyskiwanych klientów, realizacja planów sprzedaży oraz dbanie o dobre relacje z klientami, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, 1-2 razy w miesiącu wyjazd do klienta.1 zmianawynagrodzenie: od 2800 do 3600 zł brutto + prowizja od sprzedanych towarów
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-10-31 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Ochrona mienia
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG OCHRONY MIENIA RIM ROMAN MONETA I WSPÓLNICY-SPÓŁKA JAWNA-ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-01-09 - Radomsko (łódzkie)
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników z obszaru LM oraz Jakości- Wspieranie produkcji i działu jakości w zakresie optymalizacji procesów- Wdrożenie narzędzi LM (Kaizen, 6sigma, 5S)- Nadzorowanie projektów z zakresu LM- Prowadzenie szkoleń Green Belt dla pracowników- Wdrożenie strategii Lean w fabryce- Zainicjowanie optymalizacji rozwiązań w obszarze organizacji- Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i jakościowych- Promowanie Lean Manufacturing w fabryce
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
BLUE SKY GENERAL TRADING - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów przez maile, czaty i telefonypraca z programem Zendesk
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Kraków (małopolskie)
Utrzymywanie kontaktów handlowych i telefonicznych z kontrahentami ze wschodu (głównie Rosja i Ukraina)
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
-tworzenie ofert sprzedaży -aktywne pozyskiwanie nowych obdiorców-przyjmowanie reklamacji -podejmowanie działąń w celu zwiększenia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
pełne kadry
IBIZA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-10 - Gubin (lubuskie)
realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych, koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień, współpraca z klientami i dostawcami, wystawianie faktur. CV należy składać na adres: fenpol (at) post.pl
FENPOL - OKNA Dawid Meler - 2019-12-18 - Kępno (wielkopolskie)
NAUCZANIE PRZEDMIOTU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH OŚNO - 2017-12-21 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 2 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2018-01-04 - Włynkówko (pomorskie)
- Praca na dziale Elektrycznym i Automatyki,- Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert, składanie zamówień,- Negocjacje cen,- Kontrola stanów magazynowych komponentów oraz wyrobów gotowych,- Prowadzenie inwentaryzacji,- Współpraca z działem projektowym i montażu elektrycznego.- Drobne prace monterskie,- Osoby zainteresowane prosimy o przesłaie CV na adres e-mail: a.jedras (at) mtm-gmbh.com
M+P Przemysłowe Urządzenia Myjące S.A. - 2015-11-24 - Tczew (pomorskie)
Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i zarządzanie procesem serwisowania, dokonywanie przeglądów technicznych pojazdów, usuwanie awarii, regeneracja, konserwacja maszyn i urządzeń, rozwiązywanie problemów z zakresu technicznych aut oraz maszyn.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-04-07 - Osina Mała (łódzkie)
- realizacja założonych planów sprzedaży- bieżące kontakty z klientem- prezentacja oferty produktów- opracowywanie ofert handlowych- odpowiedzialność za realizacje zamówień klienta- współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych i importowych; okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony; godz. pracy 8-16; wynagrodzenie 3500 zł brutto miesięcznie plus premia kwartalna
Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe GRAS Piotr Grabowski - 2019-05-31 - Korzybie (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie i koordynowanie pracy zakładowej służby bhp; -prowadzenie doradztwa w zakresie obowiązujących przepisów i zasadbezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy ostwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymido usuwania tych zagrożeń; - przygotowywanie ocen i analiz stanu bhp wzakładzie; - uczestniczenie w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadkówprzy pracy oraz chorób związanych z warunkami pracy, a także wopracowywaniu wniosków pro laktycznych; - udział w dokonywaniu ocenyryzyka zawodowego związanego z wykonywaniem określonych prac;
ELEMONT SP. Z O. O. - 2018-06-26 - Opole (opolskie)
dobór i sprzedaż części do ciągników i maszyn rolniczych, obsługa kasy fiskalnej, sprawdzanie dostawy towarów, obsługa klienta
AGROTEX PRZEMYSŁAW ADAMOWICZ - 2018-04-04 - Kostry (lubelskie)
sporządzanie analiz i raportów, realizacja inwestycji drogowych
PROMOST SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Bezpośrednia obsługa klientów w multiagencji ubezpieczeniowej – praca biurowa (nie akwizycja).Praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem w biurze, doradztwie w zakresie oferowanych produktów oraz aktywnej sprzedaży.
"Sequra CU Partner" Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-09-23 - Opole (opolskie)
Realizacja strategii i planów sprzedażowychRealizacja zamówieńKontakt z kontrahentamiPrezentowanie oferty i możliwości firmyAktywne pozyskiwania nowych klientów i dbanie o dobre relacje z obecnymi klientam
Karczma Łabędź Wojenkowski Łukasz - 2018-11-15 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)