SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI NALEŻNOŚCI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - e-mailowa i telefoniczna obsługa międzynarodowych klientów w zakresie usług księgowych- monitorowanie kwestii spornych dotyczących płatności faktury- monitorowanie płatności przychodzących od klientów , uzgadnianie kont klientów- język angielski jest językiem korporacyjnym- posługiwanie się językiem ukraińskim w kontakcie ze współpracownikami w zespole
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- e-mailowa i telefoniczna obsługa międzynarodowych klientów w zakresie usług księgowych- monitorowanie kwestii spornych dotyczących płatności faktury- monitorowanie płatności przychodzących od klientów , uzgadnianie kont klientów- język angielski jest językiem korporacyjnym- posługiwanie się językiem ukraińskim w kontakcie ze współpracownikami w zespole
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Zarządzanie, Finanse, Księgowość, Business Management
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe - Zarządzanie, Finanse, Księgowość, Business Management- staż pracy: 1 rok- umiejętność obsługi programów komputerowych: SAP, Excel, środowisko GOOGLE- znajomość języka angielskiego - biegła - w mowie i w piśmie- znajomość języka ukraińskiego - biegła - w mowie i w piśmie- zorientowanie na szczegóły - skrupulatność, dokładność- lojalność- rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 22.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bb3a15830e9a03c6fff85d1eb51557dd
Podobne oferty pracy
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest konieczna do kontaktu z dostawcami, klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: BRAK. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka rosyjskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji
BCF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-16 - Magnuszew (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Węgrów (mazowieckie)
- współpraca z kontrahentami- kompletowanie dostaw na statki- prowadzenie dokumentacji- prowadzenie komunikacji mailowej- koordynacja przepływu informacji wewnątrz firmy
P.U.H.Olimpic Sp zo.o - 2019-01-08 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2017-07-06 - Słupsk (pomorskie)
obróbka szkła.kontakt tel.697 986 802
P.P.U.H."FORTECH"Alicja Lisowska - 2018-03-21 - Suków (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjęcia/wydania materiałów- Dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów i porządek na magazynie - Sporządzanie okresowych inwentaryzacji- Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, konstrukcyjny, zakupy)Od Kandydata oczekujemy:- doświadczenie min. trzy letnie w pracy w magazynie- obsługa komputera - uprawnienia na wózki widłowe- komunikatywność, dokładność
Vivenge sp. z o.o. - 2016-01-20 - Gręzówka (lubelskie)
prowadzenie spraw związanych z organizacją szkoleń,ewidencja korespondencji bieżącej
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie wniosków o dofinansowanie projektu od potencjalnych beneficjentów i ich rejestracja, obsługa procesu oceny wniosków o dofinansowanie projektu w trybie konkursowym, wykonywanie obowiązków dotyczących procedury odwoławczej w ramach ogłaszanych konkursów, przygotowywanie umów o dofinansowanie projektu, monitorowanie realizacji projektów, przygotowywanie bieżących informacji nt. nadzorowanych projektów, na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych, prowadzenie instruktażu dla beneficjentów w zakresie realizowanych zadań, wprowadzanie do systemów informatycznych danych w zakresie realizowanych zadań, ocena formalno-merytoryczna wniosków o dofinansowanie w ramach prac Komisji Oceny Projektów, wykonywanie innych zadań związanych z zakresu stanowiska ds. projektów oraz stanowiska ds. wdrażania i monitorowania Działania/Poddziałania zleconych przez Kierownika Oddziału
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-07-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie pracy na podobnym stanowisku mile widziane, znajomość programu Płatnik. Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym: 784-480-454, przez e-mail: laura.grzegorczyk (at) palacciekocinko.pl
Horizontal Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Ciekocinko (pomorskie)
Bieżąca weryfikacja zamówień na platformach: Alibaba, MakePolo, Made-in-China, DHGate, Global Sources, pod kątem terminowości realizacji, dostępności towarów, płatności itd., tworzenie ofert, zestawień, raportów i analiz, bieżące monitorowanie terminowości wysyłania paczek i ich dostarczania do klienta, kontakt z klientem i z partnerami spoza Polski w celu weryfikacji poprawności złożonych zamówień i uzupełnienia danych, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wołomin (mazowieckie)
•WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
KEYHELP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Rozliczanie w systemie prowizyjnym współpracujących z ASF agentów.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Siedlce (mazowieckie)
Rozliczanie kosztów wykonywanych robót, rozliczanie i prowadzenie dokumentacji w procedurze FIDIC - praca na ternie woj. podkarpackiego (pracodawca zapewnia dojazd do pracy)WYMAGANIA: wykształcenie wyższe 1 rok doświadczenia zawodowegoKONTAKT Z PRACODAWCą TEL. 16 628 40 00
GEO Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Radymno (podkarpackie)
Rozliczanie (finansowe oraz merytoryczne) projektów UE. Wymagania :1) podstawowe :wykształcenie minimum średnie, kierunki (preferowane): rachunkowość, ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie, znajomość przepisów prawa w zakresie: rachunkowości, podatku VAT, zamówień publicznych, zasad rozliczania wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasady zawierania/rozliczania umów cywilno-prawnych, min. 1 rok stażu pracy, biegła znajomość obsługi komputera - umiejętność pracy w środowisku Win10, obsługa poczty elektronicznej, znajomość programów (w szczególności MS Office - Word, Excel i Power Point).2) dodatkowe :rzetelność, dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy; dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do pracy; wysoka kultura osobista;mile widziane:posiadanie prawa jazdy kat. B oraz możliwość korzystania z własnego samochodu osobowego (umowa na wykorzystywanie samochodu prywatnego do celów służbowych), doświadczenie w przygotowaniu i rozliczaniu wniosków o dotacje unijne z programów EWT; znajomość zagadnień dot. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, komunikatywna znajomość j.czeskiego, minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem/realizacją projektów z UE lub pracy w biurze rachunkowym.Szczegóły dostępne na stronie https://www.euroregion-silesia.pl/news,,425.html
Stowarzyszenie Gmin Dorzecza Górnej Odry - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
Praca biurowo - administracyjna, bezpośrednia obsługa klienta, praca przy obsłudze urządzen biurowych, obsługa płac i księgowości oświaty.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Cegłów (mazowieckie)
Analiza rynku; Działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów; Prezentacja oferty produktu oraz przygotowanie i przedstawienie umów dla klientów; Dbanie o budowanie i utrzymywanie istniejących więzi z klientami firmy; Prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi; Prowadzenie bazy danych klientów; Sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy;
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie - 2018-08-08 - Czarne (pomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego, sporządzanie planów dydaktycznych, praca w dziale planowania i organizacji kształcenia
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2019-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Koło (wielkopolskie)
obsługa gości, sprzatanie pokoi, przygotowanie jadalni
Proinvest Bernarda Gulitz - 2017-04-05 - Karpacz (dolnośląskie)
tworzenie specyfikacji materiałów opakowaniowych oraz specyfikacji wyrobów gotowych dla zakładów ITG, prowadzenie/uczestniczenie w projektach związanych z rozwojem systemu centralnego, w którym tworzone są specyfikacje, współpraca z działami centralnymi PD&L, rynkami oraz innymi zakładami w ramach uzgadniania ostatecznych wersji specyfikacji, uczestnictwo w projektach specjalnych, szczególnie tych rozwijających systemy centralne w ramach specyfikacji materiałowych; koordynacja działań związanych z opracowywaniem opakowań i rozwojem druku oraz Global Procurement w celu zapewnienia, że specyfikacje materiałowe lub BOM są przypisane do systemu centralnego; tworzenie i utrzymanie specyfikacji materiałowych dla poszczególnych fabryk; tworzenie i utrzymywanie specyfikacji BOM i opakowań produktów dla konkretnych fabryk
kontakt przez PUP - 2018-11-17 - Jankowice (wielkopolskie)
Przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urządzeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-11-22 - Kęty (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)