SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Magnuszew oferta pracy BCF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji
Data publikacji: 2019-08-16
Lokalizacja: Magnuszew (mazowieckie)
Pracodawca: BCF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żołnierzy I AWP 4, 26-910 Magnuszew, powiat: kozienicki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Magnuszew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kozienicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Magnuszew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia lub administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych - umiejętność pracy w zespole - znajomość systemów kadrowo-płacowych - dodatkowym atutem będzie umiejętność programu ENOVA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
BCF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach
Adres pracodawcy:
UL. KSIĄŻĄT MAZOWIECKICH 17F, 05-530 Czersk, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Góra Kalwaria
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czersk
Ulica pracodawcy: UL. KSIĄŻĄT MAZOWIECKICH
Numer budynku pracodawcy: 17F
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 16.08.2019
Oferta pracy ważna do: 16.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f889ca71a3813de7a351c472a5293a5
Podobne oferty pracy
Prowadzenie pełnej księgowości kilku firm.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
specjalista ds administracji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zaangażowanie w prodedurę zamawiania materiałów budowlanych, znajomość materiałów budowlanych, pozyskiwanie informacji na temat cen materiałów na poczet zamówienia, określenie właściwości materiałów budowlanych i prawidłowego ich zastosowania
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Połomia (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami instytucjonalnymi, obsługa klientów indywidualnych, przygotowywanie ofert przetargowych
Moto Art s.c. Hurtowa i detaliczna sprzedaz części do samoc - 2016-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych, przygotowanie i wysyłka towarów do klientów
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Oława (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT 11, PIT 4, pomoc głównemu księgowemu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Jasło (podkarpackie)
kontrola stanu materiałów, zarządzanie poziomem zapasów, tworzenie i realizacja zamówień, organizacja transportu, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, kontrola terminowości i monitorowanie dostaw, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wydania zewnętrznego. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-05-04 - Limanowa (małopolskie)
praca na rzecz firmy w zakresie wykonawstwa i obsługi basenów
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Libertów (małopolskie)
Opiekun klienta zajmuję się o bsługą posprzedażową klientów oraz budowaniem i utrzymaniem przyjaznych relacji z klientami, budowanie i utrzymywanie długofalowychych relacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, praca w godz. 8-16
TenSoft Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Opole (opolskie)
E-mailowa obsługa reklamacji pasażerów linii lotniczych - praca z językiem niemieckim.
ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie i realizacja reklamacji jakościowo-ilościowych, przyjmowanie zwrotów
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, zamawianie towaru, wysłka towaru. Prowadzenie dokumentacji firmy. Robienie zestawień sprzedaży.Miele widziana zanjość branży rolniczej
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
nadzorowanie prac załadunkowo-rozładowczych u klientów docelowych, kontakt z klientami rynku wschodniego, klasyfikacja jakości produkowanego tworzywa/towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
pisanie pism na komputerze pism opracowanych przez Wójta i Sekretarza, pomoc przy wypełnianiu wniosków o wydanie dowodów osobistych, obsługa urządzeń biurowych, sekretariatu,korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, pomoc przy odlędzinach drzew, organizowaniu imprez kulturalnych, pomoc przy porządkowaniu akt przekazywanych do archiwum
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Siemiątkowo (mazowieckie)
pakowanie i konfekcjonowanie produktów spożywczych,czyszczenie ,mycie,parzenie,blanszowanie
AXELL POLSKA Sp. z o.o. Agencja pracy tymczasowej - 2016-10-20 - Ruchocice (wielkopolskie)
Brak danych
VOICE NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-02-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi kluczowego Klienta, badanie potrzeb klienta i zapewnianie optymalnych rozwiązań, przygotowywanie wycen dla klienta, bieżące zarządzanie zleceniami klienta, nadzór nad realizacją usługi spedycyjno-przewozowej w transporcie międzynarodowym, raportowanie do klienta oraz wewnątrz DSV, zapewnienie realizacji celów budzetowych i jakościowych, fakturawanie, kontrola płatności i podejmowanie działań windykacyjnych
DSV Road Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy z Bangladeszu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 10-13
Nahar Traders Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością - 2016-03-24 - Janki (mazowieckie)
Prowadzenie biura i utrzymywanie kontaktów i korespondencji z kontahentami zagranicznymi, w tym szczególnie dostawcami z terenów Azji oraz monitorowanie dostaw.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie dokumentów exportowych i importowych, tłumaczenie omów
EXPRAN Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Morzywół (świętokrzyskie)
aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, tworzenie bazy klientów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia cudzoziemców, tworzenie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami do pracy oraz pracownikami, obsługa oraz wsparcie strony internetowej agencji, stron w sieciach społecznościowych, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-04-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
TIVRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)