SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW Toruń oferta pracy WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie wniosków o dofinansowanie projektu od potencjalnych beneficjentów i ich rejestracja, obsługa procesu oceny wniosków o dofinansowanie projektu w trybie konkursowym, wykonywanie obowiązków dotyczących procedury odwoławczej w ramach ogłaszanych konkursów, przygotowywanie umów o dofinansowanie projektu, monitorowanie realizacji projektów, przygotowywanie bieżących informacji nt. nadzorowanych projektów, na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych, prowadzenie instruktażu dla beneficjentów w zakresie realizowanych zadań, wprowadzanie do systemów informatycznych danych w zakresie realizowanych zadań, ocena formalno-merytoryczna wniosków o dofinansowanie w ramach prac Komisji Oceny Projektów, wykonywanie innych zadań związanych z zakresu stanowiska ds. projektów oraz stanowiska ds. wdrażania i monitorowania Działania/Poddziałania zleconych przez Kierownika Oddziału
Data publikacji: 2018-07-02
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie wniosków o dofinansowanie projektu od potencjalnych beneficjentów i ich rejestracja, obsługa procesu oceny wniosków o dofinansowanie projektu w trybie konkursowym, wykonywanie obowiązków dotyczących procedury odwoławczej w ramach ogłaszanych konkursów, przygotowywanie umów o dofinansowanie projektu, monitorowanie realizacji projektów, przygotowywanie bieżących informacji nt. nadzorowanych projektów, na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych, prowadzenie instruktażu dla beneficjentów w zakresie realizowanych zadań, wprowadzanie do systemów informatycznych danych w zakresie realizowanych zadań, ocena formalno-merytoryczna wniosków o dofinansowanie w ramach prac Komisji Oceny Projektów, wykonywanie innych zadań związanych z zakresu stanowiska ds. projektów oraz stanowiska ds. wdrażania i monitorowania Działania/Poddziałania zleconych przez Kierownika Oddziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, zdolności analityczno-statystyczne, zdolności negocjacyjne,zdolność planowania i samodzielnej pracy, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, wnikliwość, skrupulatność.Mile widziane: znajomość ustaw: o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020, minimum roczne doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem środków Unii Europejskiej na stanowiskach związanych z koordynacją, monitorowaniem lub rozliczaniem projektów.
Nazwa pracodawcy: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
curriculum vitae z opisem przebiegu doświadczenia zawodowego,ist motywacyjny, kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (np. studia podyplomowe, kursy, szkolenia, certyfikaty językowe), kserokopie świadectw pracy, oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie,oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załącznika nr 1),inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy np. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Termin składania ofert upływa w dniu: 6.07.2018r.Adres korespondencyjny do dostarczenia dokumentów:Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń(lub osobiście w Kancelarii Urzędu ul. Szosa Chełmińska 30/32, parter, pokój nr 102 w zaklejonych kopertach)z dopiskiem na kopercie Oferta pracy nr 6/18Inne informacje: W przypadku ofert składanych drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego. Czas oczekiwania na oferty wysłane pocztą wynosi 7 dni od dnia zakończenia terminu składania ofert (tj. 13.07.2018r.). Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Szosa Chełmińska
Numer budynku pracodawcy: 30/32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 02.07.2018
Oferta pracy ważna do: 06.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad działem technicznym, prowadzenie i rozliczanie inwestycji, sprawozdawczość, ochrona środowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-03-18 - Kaszczor (wielkopolskie)
obsługa statutowych władz spólki przez realizacje czynności formalnych związanych z ich funkcjonowaniem, prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością władz społki, sporządzanie projektów umów i oświadczeń związanych z ustanowieniem służebności przesyłu w lokalizacji Białystok, sporządzanie projektów pełnomocnictw dla lokalizacji Białystok
ENEA WYTWARZANIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-14 - Białystok (podlaskie)
- Sprzątanie biur, korytarzy, sanitariatów, mycie okien (co trzy miesiące).- Wynagrodzenie: 9 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Zlecenie wykonywanie w godzinach: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 694-794-886) w godzinach: 7:00-14:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNE "PURUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-27 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
ANALIZOWANIE KOSZTÓW FIRMY, ORGANIZACJA PRACY W FIRMIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie cv na adres e-mail: praca.alhew (at) wp.pl
AL-HEW Hubert Wasik - 2016-01-25 - Płońsk (mazowieckie)
Obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Żywiec (śląskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających lub korygujących wymiar podatku,3)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4)prowadzenie akt podatników; dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,5)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,6)egzekwowanie informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, które stanowią podstawę dokonania wymiaru lub korekty podatku,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)uzgadnianie sald analitycznych na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z syntetyką w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,9)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej12)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-27 - Chełm (lubelskie)
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,sporządzanie ofert techniczno handlowych,prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-02 - Zawadzkie (opolskie)
Sporządzanie ofert handlowych, opracowywanie ofert przetargowych, samodzielne [pozyskiwanie projektów, utrzymanie kontaktu z klientami i nawiązywanie nowych kontaktów, raportowanie.
Hamacher Elektrotechnika i Rozdzielnice sp. z o.o. - 2017-02-22 - Tychy (śląskie)
• koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na wykonanie budowy sieci kanalizacji sanitarnej• realizacja umowy o dofinansowanie (wnioski o płatność, harmonogramy, raporty okresowe, kwalifikowalność kosztów, działania informacyjno-promujące)• współpraca ze stronami procesu inwestycyjnego• pozyskiwanie opinii, uzgodnień, aktów administracyjnych niezbędnych w toku realizacji projektu• udział w spotkaniach roboczych oraz naradach na budowie związanych z realizacją kontraktów na roboty• udział w postępowaniach przetargowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-08-22 - Strzeszów (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nysa (opolskie)
- Prowadzenie obsługi wynagrodzeń oraz sporządzanie listy płac (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne)- Generowanie przelewów na konta osobiste pracowników oraz potrąceń na rachunki wierzycieli- Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych i korygujących ZUS, obsługa programu Płatnik - Dokonywanie rozliczeń podatkowych pracowników oraz sporządzanie rozliczeń rocznych i informacji PIT- Sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń PFRON - Uzgadnianie sald kont księgowych dotyczących wynagrodzeń osobowych i bezosobowych - Obsługa dobrowolnych ubezpieczeń grupowych pracowników w ramach zawartych umów
"ARHELAN" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i przedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Brzeźnica (małopolskie)
Kontakt osobisty lub tel:338751499.Rozliczanie faktur eksportowych.
Przewoźniak Leszek ELSTITCH - 2016-04-21 - Andrychów (małopolskie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-11-29 - Nałęczów (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedaży STAŻ FP
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Września (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Koło (wielkopolskie)
Wsparcie Kierowników Sprzedaży zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych.Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych.Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji.Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej.Badanie potrzeb szkoleniowych podmiotów sprzedaży oraz prowadzenie szkoleń produktowych.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Iława - 2017-01-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Edycje zadań zamieszczanych w platformie edukacyjnej, przepisanie zadań do platformy edukacyjnej.
NUADU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Gdynia (pomorskie)
- pozyskiwanie klientów, marketing – zamieszczanie reklam, kalkulacja kosztów- kontrola przetwarzania zamówień i ich kalkulacji - negocjacje kupna i sprzedaży - rozliczenia kosztów za pomocą programu KOMET - kontrola rozliczeń
Metallbau Wittenberg GmbH & Co. KG - 2018-08-07 - Niemcy (Niemcy)
obsługa klientów w sklepie spożywczo-przemysłowym, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Borki (mazowieckie)
ANALIZA RYNKU DOSTAWCÓW USŁUG ZEWNETRZNYCH POD KĄTEM KOOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, PROWADZENIE ZAKUPÓW USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA KOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW, PROWADZENE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJACJIZ KONTRAHENTAMI, KORDYNACJA PROCESU KOOPERACJI
FUGO ZAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Konin (wielkopolskie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa urządzen biurowych: ksero, fax, komputer, skan, odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, segregacja dokumentów, wystawianie faktur sprzedazy i cenników, obsluga programu Symfonia Handel, Eticod
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ruda Śląska (śląskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi "CENTROSTAL" S.A. w Kielcach - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu:- wsłtworzenie strategii marketingowej firmy- przygotowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nawiązanie współpracy z klientami z Algierii.Obsługa i prowadzenie social media, także w języku arabskim.Tworzenie prezentacji marketingowych w języku angielskim i arabskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)
Kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów, wystawianie dokumentów handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- mierzenie przesyłek,- skanowanie listów przewozowych na listę wysyłkową,- fotografowanie uszkodzonych zwrotów,- spisywanie protokołów.
Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)