SPECJALISTA DO SPRAW DIGITALIZACJI Gdynia oferta pracy NUADU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW DIGITALIZACJI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Edycje zadań zamieszczanych w platformie edukacyjnej, przepisanie zadań do platformy edukacyjnej.
Data publikacji: 2017-12-22
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: NUADU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrkowska 69, 81-502 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Edycje zadań zamieszczanych w platformie edukacyjnej, przepisanie zadań do platformy edukacyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW DIGITALIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana dobra obsługa komputera: Excel oraz Paint. Znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Docelowo umowa o pracę. Kontakt z Pracodawcą mailowy: biuro (at) nuadu.pl
Nazwa pracodawcy:
NUADU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
ZWYCIĘSTWA 96/98, 81-451 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: ZWYCIĘSTWA
Numer budynku pracodawcy: 96
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.12.2017
Data dodania oferty pracy: 20.12.2017
Oferta pracy ważna do: 19.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-12-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Katowice (śląskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
pomoc w obsłudze administracyjno-kadrowej pracowników, konstruowanie i zamieszczanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa telefoniczna oraz mailowa między innymi w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.
CONVERGYS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż produktów firmy - praca stacjonarna
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2016-01-14 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO: SPRZEDAWCA DORADCA KLIENTA W SALONIE OPTYCZNYM ORAZ ,REFRAKCJONISTĘ, ,OPTOMETRYSTĘ ,MENAGERAZAJMUJEMY SIĘ ROZWIĄZYWANIEM W BARDZO SZEROKIM UJĘCIU PROBLEMÓW ZE WZROKIEM NASZYCH KLIENTÓW.
BWK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- sporządzanie dokumentacji kadrowej,- sporządzanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2018-06-20 - Wieluń (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie szkoleń zawodowych, prowadzenie i poszukiwnaie firm i osób na szkolenie, oprawcowanie wniosków aplikacyjnych o środki unijne
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Trzebinia (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialnośc za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialnośc za rowój sprzedazy, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych i ich codzinnej działalności, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piatku w godz. 14-17
Mystic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-25 - Nadarzyn (mazowieckie)
Analiza specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, sporządzanie kosztorysów ofertowych i inwestorskich, tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny, przygotowanie obmiarów powykonawczych, przygotowanie zestawień do zamówień materiałowych, pozyskiwanie i ocena ofert podwykonawców
Grupa Budowlana COMPLEX Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Wieliczka (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa automatu do cięcia i gięcia profili stalowych, praca z maszyną, znajomość procesów cięcia, gięcia, obsługa komputera; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe- mechanik, umiejętności z zakresu: automatyki, elektroniki przemysłowej, wprowadzania programów do gięcia na automacie, mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności
Zakłady Metalowe "KOZAMEX" ZPCHR - 2016-08-24 - Lisów (śląskie)
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepsiami i zasadami BHP, ochorny ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; - analizownie rynku i ofert konkurencjim; - pozyskiwanie nowych klientów; - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; - tworzenie ofert handlowych; - realizowanie planów sprzedażowych; - reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych; - proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Praca w godz.: 9:00-17:00. Proponowany okres zatrudnienia: 36 miesięcy
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sprzedaż produktów i usług firmy kontrahentom z polski oraz krajów arabskich.pozyskiwanie i obsługa klientów. Realizacja założonych budżetów sprzedaży.prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. - Wymagany język arabski w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z krajów arabskich oraz delegacje.- Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren krajów arabskich.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane min. 2 i pół roku udokumentowane doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Wymagana duża znajomość rynku Arabskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, opieka nad przydzielonymi klientami, tworzenie ofert handlowych, organizacja i prowadzenie szkoleń, prezentacja urządzeń i oprogramowania PPUH Skalmex.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE SKALMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Prowadzenie polityki zakupowej, monitorowanie i optymalizacja poziomu zapasów, poszukiwanie nowych partnerów oraz rozwiązań w zakresie stosowanych materiałów
kontakt przez OHP - 2017-01-26 - Liszki (małopolskie)
Kompleksowa obsługa Klienta Hurtowni Materiałów Budowlanych. Praca jednozmianowa w godz. pomiędzy 7.00 a 16.00 od poniedziałku do piątku (2 soboty w miesiącu pracujące) w Bielsku-Bialej.
Przedsiębiorstwo produkcyjne, handlowe i Usługowe "Axiom" Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
organizacja procesów produkcyjnych, tworzenie planów produkcyjnych w oparciu o aktualne zamówienia, optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarze jakości i poziomu kosztów, podnoszenie efektywności procesu produkcji, wdrażanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów produkcyjnych, nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego, bezpośredni nadzór nad pracą pracowników produkcji, nadzór nad magazynem surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami, tworzenie raportów, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wspólpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
ACOUSTICS Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsluga klientów
REJS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie ofert handlowych dla kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Lekomin (świętokrzyskie)
transport krajowy i międzynarodowy
F.H.U. "KONTRANS" Krzysztof Parzych - 2016-04-20 - Konojady (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy i nadzór nad produkcją; prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Animex Foods Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-15 - Mońki (podlaskie)
-wprowadzanie nowych produktów na obecne i nowe rynki zbytu-pozyskiwanie nowych klientów-promowanie produktów
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Szymonków (opolskie)