SPECJALISTA DS OBS艁UGI KLIENTA (NR REF: ZZP-103/16) (ANGIELSKI) M/K Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBS艁UGI KLIENTA (NR REF: ZZP-103/16) (ANGIELSKI) M/K
Wynagrodzenie: od 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Data publikacji: 2016-09-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS OBS艁UGI KLIENTA (NR REF: ZZP-103/16) (ANGIELSKI) M/K
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.10.2016
Data zako艅czenia pracy: 09.10.2017
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej (wymagany sta偶 - lata: 2)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie: wy偶sze, umiej臋tno艣ci: bardzo dobra znajomo艣膰 Prawa Zam贸wie艅 Publicznych (warunek konieczny), znajomo艣膰 porgram贸w: Outlook, Power Point, JDE Edwards, MS Word, MS Excell, Saleforce.com, do艣wiadczenie zawodowe: min 2 lata do艣wiadczenia w obs艂udze klienta w firmie farmaceutycznej, znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych: j臋zyk angielski bieg艂y- warunek niezb臋dny. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w : Zapewnienie p艂ynnego przep艂ywu produkt贸w oraz informacji od momentu z艂o偶enia zam贸wienia przez klienta do momentu wysy艂ki i dostarczenia towaru poprzez: Odbieranie zam贸wie艅 od klient贸w (mail/ fax/ tel), Wprowadzanie zam贸wie艅 do systemu transakcyjnego, Weryfikowanie cen oraz warunk贸w dostawa z udzielonymi warunkami, Zsy艂anie zam贸wie艅 oraz raportu wysy艂ek do magazynu, Bie偶膮ce monitorowanie realizacji zam贸wie艅 i pro aktywne dzia艂anie w celu identyfikowania potencjalnych zagro偶e艅 w zakresie dotrzymania terminowo艣ci realizacji. Przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z realizacj膮 zam贸wie艅 w tym: Wystawianie faktur w systemie transakcyjnym oraz wysy艂anie do klienta, Wystawianie faktur koryguj膮cych w uzasadnionych przypadkach rozliczenia /zwroty /reklamacje, Przygotowywanie pozosta艂ych dokument贸w niezb臋dnych do poprawnej obs艂ugi klienta, Tworzenie korespondencji, raport贸w i innych dokument贸w zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 dzia艂u obs艂ugi klienta. Obs艂uga reklamacji: Przyjmowanie zg艂osze艅 reklamacji od Klient贸w, Pro aktywne dzia艂anie w kierunku rozwi膮zywanie reklamacji zgodnie z procedurami Baxalta, Udzielanie informacji zwrotnej klientowi na temat reklamacji, Przyjmowanie zg艂osze艅 dzia艂a艅 niepo偶膮danych i przekazywanie do dzia艂u Pharmacovigilance. Budowanie relacji z klientem: Znajomo艣膰 procesu zakupowego klienta, Pozyskiwanie dokument贸w rejestracyjnych od klienta, Przyjmowanie zam贸wie艅, Informacja o dost臋pno艣ci produktu po weryfikacji z logistyk膮, Informacja o realizacji zam贸wienia po weryfikacji z dzia艂em transportu, Ustalanie termin贸w dostaw produkt贸w oraz ewentualnych termin贸w odbioru, Weryfikacja stan贸w zapasu produkt贸w u odbiorcy, Kalkulacja wielko艣ci kolejnych dostaw do klienta, Aktualizacja danych klienta: Aktualizowanie danych adresowych klienta w bazie danych, Koordynowanie procesu wprowadzania nowych klient贸w do bazy danych Baxalta, Aktualizacja zewn臋trznych baz danych z obszaru obs艂ugi klienta, je艣li Baxalta jest do tego zobowi膮zany. Budowanie relacji ze wszystkimi dzia艂ami zaanga偶owanymi (Magazyn, Transport, Supply Chain, Quality, RA, Finanse, Dzia艂y sprzeda偶y i marketingu) firmy Baxalta. Terminowe wykonywanie zada艅 zleconych przez prze艂o偶onego. Przestrzeganie procedur Baxalta. Pog艂臋bianie wiedzy w zakresie procedur, produkt贸w i us艂ug Baxalta.. Przestrzeganie procedur i regulacji prawnych obowi膮zuj膮cych na obs艂ugiwanym rynku. Aktywne wyszukiwanie obszar贸w podlegaj膮cych poprawie proces贸w, koszt贸w i jako艣ci. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami Baxalta poprzez udzia艂 w dodatkowych zadaniach i projektach w celu identyfikacji nieefektywnych proces贸w oraz wypracowania i wdro偶enia usprawnie艅. Archiwizacja dokument贸w z obszaru obs艂ugi klienta. Praca w godzinach: 8-16
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.09.2016
Oferta pracy wa偶na do: 01.10.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 29.09.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 29.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-sporz膮dzanie ofert przetargowych w zakresie przetarg贸w publicznych i niepublicznych,-kosztorysy budowlane,-planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy,-obs艂uga komputera
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2017-12-08 - Zblewo (pomorskie)
jw.
JM DATA S.C. 呕EBROWSKI JAROS艁AW, RYCIAK MACIEJ - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Koordynacja obiegu dokument贸w oraz prowadzenie proces贸w ksi臋gowania, 艣cis艂a wsp贸艂praca z klientami w zakresie spraw bie偶膮cych, wsp贸艂praca z instytucjalmi zewn臋trznymi, wsparcie proces贸w z obszaru kadr i p艂ac
"HANBUD" Henryk Pruszy艅ski - 2016-09-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- zarz膮dzanie i koordynowanie dostaw towar贸w instytucji na terytorium RP oraz UE na podstawie um贸wprzygotowywanie ofert handlowych, dokumenty CMR- praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Siemiatycze-Stacja (podlaskie)
Nawi膮zywanie i utrzymywanie d艂ugofalowych relacji z klientami z bazy firmy (przedszkola i szko艂y podstawowe), aktywna sprzeda偶 produkt贸w oraz opieka posprzeda偶owa, obs艂uga infolinii przychodz膮cej (udzielanie informacji na temat produkt贸w ich dost臋pno艣ci oraz warunk贸w sprzeda偶y), weryfikacja i akceptacja poprawno艣ci wprowadzonych zam贸wie艅, wystawianie faktur, obs艂uga reklamacji przy wsp贸艂pracy z pozosta艂ymi dzia艂ami firmy, wsp贸艂praca z przedstawicielami handlowymi pracuj膮cymi w terenie.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-03-21 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
sprawdzanie stan贸w magazynowych, zamawianie towaru, kompletowanie dokumentacji dla ksi臋gowej
kontakt przez PUP - 2017-06-18 - Rumoka (mazowieckie)
艣ci艣le wsp贸艂pracuje z Dyrektorem, kierownikiem produkcji, magazynierem w celu okre艣lenia mo偶liwo艣ci poda偶owych i popytowych firmy, przygotowuje oferty handlowe sporz膮dza t艂umaczenia dokument贸w na potrzeby firmy, np: specyfikacje, oferty innych firm, listy przewozowe, dokumenty importowe,zdobywa i utrzymuje kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami z kraju i zagranicy,
Noris Ch艂odnia Jastrowie - 2016-01-21 - Jastrowie (wielkopolskie)
Sta偶 w Firmie Produkcyjno Us艂ugowo Handlowej LIMES. Program sta偶u do zapoznania w pokoju nr 39 (I pi臋tro).
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
KUCHARZ/POMOC KUCHENNA PRACA W GODZINACH 10-22"QUATTRO " UL.G艁OWACKIEGO 51
"SZWEJK" S.C. CISZEK KATARZYNA, KOSIBA MIROS艁AW - 2018-06-27 - D臋bica (podkarpackie)
tworzenie i projektowanie etykiet; nadawanie kod贸w kreskowych na asortymenty; konfiguracja zestaw贸w drukuj膮cych; prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z tworzeniem znakowania produkt贸w
Animex Foods Sp贸艂ka z o.o. Sp. k. - 2017-03-08 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie pe艂nej dokumentacji kadrowej, sporz膮dzanie i kontrola poprawno艣ci nalicze艅 list p艂ac, sporz膮dzanie i weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT, PEFRON
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno Handlowo Us艂ugowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-06-26 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
/ Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie: obs艂ugiwa艂a program dot. realizacji remont贸w i inwestycji. Prowadzi艂a dokumentacj臋 techniczn膮. Prowadzi艂a ewidencj臋 realizacji zada艅 oraz sprawozdawczo艣膰 w zakresie remont贸w i inwestycji. Prowadzi艂a bie偶膮c膮 kontrol臋 wydawanych 艣rodk贸w finansowych pod wzgl臋dem zgodno艣ci z zawart膮 umow膮. Weryfikowa艂a faktury przedk艂adane przez wykonawc贸w zada艅 remontowych i inwestycyjnych. Opracowywa艂a dokumenty zwi膮zane z rozliczaniem inwestycji. Sporz膮dza艂a projekty roczne i wieloletnie plany inwestycyjne i remontowe. Wsp贸艂dzia艂a艂a przy przygotowaniu harmonogram贸w i dokument贸w koniecznych do rozpocz臋cia realizacji inwestycji, remont贸w. Wsp贸艂pracowa艂a z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Praca CUW KATOWICE ul. Wita Stwosza 7 + jednostki obs艂ugiwane na terenie miasta Katowice.- Wynagrodzenie: 2500-3000 z艂 brutto - p艂aca zasadnicza + wys艂uga lat. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do 6 miesi臋cy, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy: po rozstrzygni臋ciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: Wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze techniczne o profilu budownictwo og贸lne. Do艣wiadczenie zawodowe przy 艣rednim 6 lata pracy w jednostce samorz膮dowej w tym 3 lata przy pracach zwi膮zanych z budownictwem , a przy wy偶szym 4 lata pracy w jednostce samorz膮dowej w tym 2 lata przy pracach zwi膮zanych z budownictwem. Wymagana: znajomo艣膰 ustawy prawo budowlane, prawo zam贸wie艅 publicznych, kodeksu cywilnego, znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w Word i Exel. Umiej臋tno艣ci dodatkowe: do艣wiadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remont贸w i inwestycji.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH - 2017-04-03 - Katowice (艣l膮skie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - W艂oszczowa (艣wi臋tokrzyskie)
Realizacja zam贸wie艅. Szukanie dostawc贸w towar贸w i us艂ug. Zak艂adanie kartotek. Archiwizacja dokument贸w.
Gwimet Bartosz "System" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
praca na produkcji
Firma "Frankiewicz" Jaros艂aw Frankiewicz - 2016-09-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
wystawianie faktur sprzeda偶y, obs艂uga dokument贸w zwi膮zanych z zakupem towar贸w, kontakt z kontrahentami
TMC Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2018-08-01 - W臋growo (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga klient贸w, wykonywanie czynno艣ci biurowych, budowanie relacji i bie偶膮ce wsparcie klient贸w ubiegaj膮cych si臋 o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotycz膮cych mo偶liwo艣ci oraz kryteri贸w uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projekt贸w (wniosk贸w) realizowanych ze 艣rodk贸w unijnych, praca w godz.
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-02-20 - Opole (opolskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w nale偶ytym porz膮dku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewn臋trznymi i zewn臋trznymi procedurami -dzia艂a jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych us艂ug HR i zarz膮dzania zasobami ludzkimi poprzez rozwi膮zywanie z艂o偶onych wniosk贸w i uczestnicz膮c we wsp贸lnych inicjatywach aby zapewni膰 klientom kompletne, dok艂adne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narz臋dzi i system贸w HR -odpowiada za wszystkie przychodz膮ce zapytania oraz wsp贸艂prac臋 z r贸偶nymi zespo艂ami; regularnie informuje klient贸w o statusie; doradza klientom i wewn臋trznym interesariuszom na temat proces贸w i system贸w HR -wsp贸艂praca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji mo偶liwo艣ci usprawnienia proces贸w; -zast臋puje lidera zespo艂u podczas jego / jej nieobecno艣ci. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raport贸w; -dbanie o poprawno艣膰 dokument贸w zgodnie z przyj臋tymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wska藕nik贸w Efektywno艣ci (KPI) zespo艂u w celu okre艣lenia przyczyny op贸藕nienia i / lub b艂臋d贸w oraz proponowania ulepsze艅 -wspieranie wdra偶ania nowych proces贸w i narz臋dzi poprzez uczestnictwo w dzia艂aniach zarz膮dzania zmian膮 -przygotowywanie kompleksowych raport贸w zawieraj膮cych kalkulacje dotycz膮ce wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅 w celu wspierania dzia艂u wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGR脫D I SK艁ADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU 呕YCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZ臉DZIE PRACY.Praca biurowa, przygotowywanie ofert sprzeda偶y, doradztwo techniczne, negocjacje z dostawcami.Wykszta艂cenie min. 艣rednie, prawo jazdy kat. "B".
PIVEXIN TECHNOLOGY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Babice (艣l膮skie)
wg stanowiska pracy
Biuro Studi贸w i Projekt贸w Energetycznych ENERGOPROJEKT KRAK脫W S.A. - 2016-09-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)
1.Tworzenie, analizowanie i opracowywanie dokumentacji zwi膮zanej z rachunkowo艣ci膮 bud偶etow膮. 2.Ewidencjonowanie zdarze艅 gospodarczych na kontach ksi臋gowych. 3.Opracowywanie okresowych informacji opisowych z realizacji bud偶etu. 4.Przedstawianie specjalistycznych opinii i analiz z zakresu gospodarki finansowej oraz rachunkowo艣ci. 5.Przygotowywanie materia艂贸w na posiedzenia Zespo艂u Bud偶etowego Szefa Inspektoratu Wsparcia SZ oraz Komisji Bud偶etowej MON.Rodzaj umowy: umowa na okres pr贸bny (docelowo umowa na czas nieokre艣lony, w pe艂nym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Si艂 Zbrojnych - 2017-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu prawa pracy oraz zagadnie艅 p艂acowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, rozliczenia z ZUS, kontrola szkole艅 BHP
BIURO RACHUNKOWE PARTNER Karol Nawrot Lidia Kl膮ska艂a sp. c. - 2016-11-09 - Rawicz (wielkopolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puszczykowo (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji technicznej i projektowej- przygotowywanie dokumentacji przetargowej- wsp贸艂praca z kierownikami kontkrakt贸w przy realizacji zleconych kontrakt贸w- zarz膮dzanie dokumentacj膮 obiekt贸w
"UNI-TECH" SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporz膮dzanie list p艂ac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, US, naliczanie wynagrodze艅, rozliczanie czasu pracy, do艣wiadczenie zawodwe mile widziane
GRUPA PRODUCENT脫W ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kie艂piny (wielkopolskie)
obs艂uga klienta,pozyskiwanie klient贸w,organizacja us艂ug gastronomicznych,hotelowych i turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - B臋dzin (艣l膮skie)
nadz贸r nad us艂gami keteringowymi, hotelarskimi i remotowymi
GOTOWICZ TEAM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadz贸r nad realizacj膮 inwestycji w zasobach mieszkaniowych u偶ytkowych, stanowi膮cych w艂asno艣膰 Sp贸艂ki i Miasta Szczecinek oraz Ws贸lnot Mieszaniowych Nieruchomo艣ci.
Zak艂ad Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)