SPECJALISTA/INSPEKTOR DS.REMONTÓW I INWESTYCJI Szczecinek oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA/INSPEKTOR DS.REMONTÓW I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją inwestycji w zasobach mieszkaniowych użytkowych, stanowiących własność Spółki i Miasta Szczecinek oraz Wsólnot Mieszaniowych Nieruchomości.
Data publikacji: 2017-10-13
Lokalizacja: Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cieślaka 6B, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad realizacją inwestycji w zasobach mieszkaniowych użytkowych, stanowiących własność Spółki i Miasta Szczecinek oraz Wsólnot Mieszaniowych Nieruchomości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/INSPEKTOR DS.REMONTÓW I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor techniczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Uprawnienia budowlane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
Cieślaka 6B, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, mile widziane uprawnienia budowlane
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: szczecinecki
Gmina pracodawcy: Szczecinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecinek
Ulica pracodawcy: Cieślaka
Numer budynku pracodawcy: 6B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor techniczny
Data dodania oferty pracy: 13.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja strategii firmy w zakresie obsługi procesówrekrutacyjnych Polska-Wschód. - obsługa spraw dot. legalizacji pracypracowników ze Wschodu, - wsparcie procesów rekrutacyjnych na Polskę,- budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną dopotencjału klienta, - budowanie trwałych relacji z klientami, - współpracaz partnerami na Wschodzie, - obsługa klientów w biurze, - tłumaczeniedokumentów i pism z j. ukraińskiego/rosyjskiego na j. polski, -raportowanie wyników do przełożonego.Praca w godz. 8-16
TIME2WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Dobrzyca (wielkopolskie)
-
AVENTUS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Białystok (podlaskie)
Archiwizacja dokumentów, praca z dokumentami w języku rosyjskimi i ukraińskimi.
GREMI PERSONAL - 2018-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie dokumentów do księgowości, kontakt z firmami na terenie kraju i UE
"K M.A.G TRADING" - 2016-08-19 - Skałka (lubelskie)
wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jarosław (podkarpackie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów ukraińskim- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa sprzedaży przez: sklep internetowy, Allegro, eBay, przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mail, przygotowywanie ofert,fakturowanie,obsługa spedycyjna wysyłek, fachowe doradztwo i obliczenia związane z doborem grzejników
KOOPERACJA.PL SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJIZ KLIENTAMI INWESTYCYJNYMI, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW, DORADZTWO TECHNICZNE , PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Drzewica (łódzkie)
prowadzenie obsługi sekretariatu biura projektowego
Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami TOPOZ Maciej Wronka - 2016-06-28 - Pluski (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS oraz podatkowych.
Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A. - 2016-11-09 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
TULUZA Sp. z o.o. Lubań - 2016-04-21 - Lubań (dolnośląskie)
Wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .(Program 29+)
INNOWATOR OTOCZENIA BIZNESU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-13 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Prowadzenie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej w tym zapewnienie bieżącej aktualizacji informacji.2. Obsługa systemów, programów informatycznych, obsługa małej poligrafii i urządzeń biurowych.3. Prowadzenie rejestru i wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń.4. Archiwizacja baz danych z programów zainstalowanych na serwerze oraz komputerach Ośrodka oraz przechowywanie ich w zabezpieczonym miejscu.5. Wykonywanie bieżących konserwacji i napraw sprzętu komputerowego.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2018-08-14 - Chełm (lubelskie)
Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Zgłoszenia telefoniczne lub mailowe do pracodawcy.
PPHU Marek Makowski - 2016-05-24 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
współpracowanie z dyrektorem generalnym i pozostałymi członkami kadry, tworzenie oraz pełnienie nadzoru nad wdrożeniem strategii operacyjnych, utrzymanie relacji z kluczowymi klientami, koordynowanie działań działu administracji, transportu, zarzadzanie zasobami ludzkimi w procesach rekrutacji i oceny pracowników, planowanie ścieżek rozwoju i sukcesji stanowisk
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa klienta w zakładzie optycznym
Zakład Optyczny Fuchs Gustaw - 2017-06-13 - Wisła (śląskie)
Praca w działach: majserkowanie, budowlany, ogród, dekoracja. Praca polega na obsłudze, klienta, uzupełnianie asortymentu, dbanie o porządek w swoim dziale. Umowa na okres próbny, praca w godz. 8-16, 10-18, 12-20, wg grafiku.Miejsce pracy: nowo budowany sklep Brico MarcheKontakt z pracodawcą: brico.rekrutacja (at) wp.pl
JAFFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
IJB IGA BUDNA ( CERTYFIKAT NR 12664) - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia, a w tym wymagań technicznych i jakościowych dla przedmiotów umundurowania planowanych do zakupu przez Straż Graniczną, opracowywanie specyfikacji technicznych przedmiotów umundurowania podlegających ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych na zakup przedmiotów umundurowania pozostających we właściwości Wydziału, opracowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, norm i certyfikatów, ocena wskaźników techniczno - użytkowych oraz jakości wyrobów oferowanych przez producentów i dostawców umundurowania, współudział w opracowywaniu nowych wzorów przedmiotów
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wsparcie przy sporządzaniu deklaracji i raportów podatkowych. Wsparcie w ramach procesu raportowania podatkowego. Przygotowywanie raportów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
bezpośredni kontakt z klientem w zakresie sprzedaży usług rachunkowych i księgowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, realizacja planów sprzedażowych, dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowanie i prezentacja ofert biznesowych, planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie.[Praca na okres próbny] : 19.12.2016-31.01.2017[Godzina zakończenia pracy] : 17:00Kontakt z pracodawcą: 531-424-463 lub +48792103700 lub bestbusiness.firma.sp (at) gmail.com
BEST.BUSINESS Sp.z o.o. - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta w oddziale, udzielanie pożyczek, zakładanie lokat i rachunków, obsługa kasowa
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "Jaworzno" - 2017-12-21 - Czarnków (wielkopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Puławy (lubelskie)
Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)