SPECJALISTA / KASJER Czarnków oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "Jaworzno"
Stanowisko: SPECJALISTA / KASJER
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w oddziale, udzielanie pożyczek, zakładanie lokat i rachunków, obsługa kasowa
Data publikacji: 2017-12-21
Lokalizacja: Czarnków (wielkopolskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "Jaworzno"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 7/1, 64-700 Czarnków, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta w oddziale, udzielanie pożyczek, zakładanie lokat i rachunków, obsługa kasowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
System wynagrodzenia: miesięczny + premiaPraca od 9.15 - 17.15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA / KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czarnków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czarnków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kasjerzy bankowi i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zdolność analitycznego myślenia, obsługa komputera.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "Jaworzno"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Adres pracodawcy:
Zamkowa 7/1, 64-700 Czarnków, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina pracodawcy: Czarnków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czarnków
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kasjerzy bankowi i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.12.2017
Data dodania oferty pracy: 19.12.2017
Oferta pracy ważna do: 18.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynuje i nadzoruje świadczenie usług turystycznych, optymalizuje rodzaj i zakres usług, rozlicza zrealizowane usługi turystyczne, aktualizuje ofertę usług turystycznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Zamość (lubelskie)
Praca w systemie jednozmianowym. Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych.
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-09-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie, doświadczenie: brak wymagań, praca w sklepie medycznym w Gliwicach
M&J CORPROATION Sp. z o.o. - 2017-06-16 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż internetowa art.ogrodniczo-rolniczych, tworzenie aukcji internetowych, przygotowanie toaru do wysyłki: Praca w godz.9.00-17.00; Kontakt z pracodawcą osobisty w pon.w godz.9.00-11.00, tel. w godz.9.00-17.00 w celu ustalenia terminu spotkania.
NEXT 24 GABRIELA CIEŚLAK - 2016-10-03 - Zaleskie (pomorskie)
monter instalacji na zewnętrzne sieci gazowe. Praca na terenie całego kraju, głównie na terenie woj. śląskiego.
HYDROINSTALMET Spółka z o.o. - 2016-09-20 - Zabrze (śląskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
IN TEMPORIS POLSKA sp. z o.o. w Lublinie - 2016-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Tarnów (małopolskie)
a)pozyskiwanie środków pomocowych w ramach programów realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zależności od potrzeb.b) opracowywanie projektów, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarządzanie.c) Współudział w rekrutacji uczestników projeku.d) Przygotowywanie dokumentów do refundacji kosztów.e) Sporządzanie wniosków o płatność, potwierdzenie kwalifikalności poniesionych kosztów.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosków, raporty z realizacji projeku.g) Ocena końcowa efektó projektu, archiwizacja dokumentów.h) marketing usług urzędu pracy.i) Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.j) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych.
Powiatowy Urząd Pracy - 2016-07-12 - Wołów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie, realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, przygotowanie ofert przetargowych, analiza działań firm konkurencyjnych i trendów rynkowych, realizacja akcji promocyjnych i marketingowych, raportowanie, prezentacvja i promocja firmy na rynku
SGS Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Współpraca przy nadzorze dokumentacji HACCP, implementacji oraz nadzorze systemów IFS oraz BRC z Kierownikiem produkcji, analiza jakościowa surowca i produktu finalnego, organizacja badań laboratoryjnych surowca oraz produktu finalnego, monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym (z uwzględnieniem szczególnego nacisku na punkty krytyczne oraz punkty kontrolne), nadzór wspólnie z Kierownikiem produkcji nad pracą zmiany myjącej, dokonywanie kontroli stanu mycia oraz dezynfekcji, diagnoza nieprawidłowości oraz wdrażanie środków, pomoc przy bieżącej kontroli pracy osób zatrudnionych na linii produkcyjnej.Praca na umowę o pracę na okres próbny w godz. 6-14, 14-22, 18-02 w systemie równoważnym w Wieniotowie, również w weekendy.
BG Production Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
"Dachy 24"S.C. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
praca w dziale handlowym, doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, kontrola i analiza transakcji
B.FT Bartłomiej Karaszewski - 2016-04-22 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Kawczyn (wielkopolskie)
- Składanie przetargów (kompletowanie dokumentacji przetargowej, wypełnienia druków, szukanie wykładowców i sali szkoleń).- Wynagrodzenie: 75 zł/brutto/ za złożenie jednego przetargu. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w obsłudze klienta min. 2 lata. Wymagane doświadczenie w sprzedaży min. 2 lata. Mile widziane doświadczenie w przetargach i sprzedaż kursów do klientów biznesowych. Wymagany dynamizm w działaniu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.kula (at) sukcesedukacja.pl
SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA - 2015-12-17 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
Rejestracja i weryfikacja zamówień eksportowych i importowych. Działania wspomagające z zakresu importowych zgłoszeń celnych. Pomoc w tworzeniu planów i analiz działu handlu z krajami nadbałtyckimi. Monitorowanie systemu kontroli jakości. Współpraca z łotewskim biurem i pozostałymi działami firmy. Tłumaczenie dokumentów z/na j. estoński i rosyjski. Pomoc w negocjacjach, w tym w charakterze tłumacza. Monitorowanie międzynarodowego rynku paliw ciekłych.
ARGOS PETROLEUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta krajowego i międzynarodowego-logistyczna obsługa zamówień, konwersacja w języku angielskim, prowadzenie korespondencji obcojęzycznej, wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, ofertowanie, WYMAGANIA: znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wykształcenie średnie/wyższe; Oferta przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w PUP w Lublińcu, posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 roku życia. Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania mogą zgłaszać się po skierowanie na rozmowę z pracodawcą u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Psary (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
przedstawienie ofert klientom,pomoc w wyborze odpowiedniej oferty
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Lubartów (lubelskie)
Prowadzenie biura i bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, opracowywanie dokumentacji produkcyjnej, dowodów dostaw oraz danych do fakturyzacji sprzedaży.
DYCKERHOFF POLSKA SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Legnica (dolnośląskie)
Organizacja oraz nadzór nad sprzętem i transportem.
"ELEKTROMONTER" S.C. Zakład Wykonawstwa Instalacji i Sieci Elektrycznych Jan Kuczko Mirosław Cieślak - 2018-05-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
sprzeadwca
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Poddębice (łódzkie)
- praca biurowa- pomoc kierownikowi budowy w przygotowaniu i opracowaniu dokumentacji budowy- rozliczenie budowy- praca w biurze budowy Oczyszczalni Ścieków w Toruniu
MELBUD SA - 2017-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
w/g zadańobsługa klienta,nadzór nad realizacja zamówień, raportowanie bieżącej produkcji do klienta, procesy zaopatrzeniowe,obsługa zwrotów/ relkamacje
kontakt przez PUP - 2015-09-11 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. zakupów (import z Indii)
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)