SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - PRUSZKÓW Pruszków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - PRUSZKÓW
Wynagrodzenie: od 14 PLN
Zakres obowiązków: identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 14 zł/godz.
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - PRUSZKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, minimum 3 lata stażu pracy na wymienionym stanowisku, uprawnienia i umiejętności - brak wymagań, zaawansowana znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji pracy tymczasowej
danePracodawcy_nrKraz: 3688
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 01.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Puławy (lubelskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie scenograf zgodnie ze zleceniem, dbanie o walory estetyczne.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Otwock (mazowieckie)
Nawiązywanie współpracy z instytucjami biznesu nauki; pozyskiwanie partnerów biznesowych i nowych członków Izby na terenie Polski Zachodniej; promowanie działalności Izby; organizacja spotkań biznesowych, szkoleń i konferencji; realizacja projektów dofinansowanych ze środków UE, prowadzenie biura Oddział Izby.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)
sprzedaż głównie internetowa produktów do maszyn przemysłowych
M4 Maszyny - 2018-01-10 - Lubin (dolnośląskie)
nadzór nad obiektami sportowymi i budynkiem Wydziału przygotowywanie obiektów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych koordynacja planu zajęć dydaktycznych oraz sekcji AZS KU PO przygotowywanie planu zakupu wyposażenia obiektów praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-09-07 - Opole (opolskie)
sprzedaż mieszkań
kontakt przez OHP - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Rzecku - 2018-01-29 - Choszczno (zachodniopomorskie)
operowanie wózkiem widłowym, komplementacja towaru zgodnie z potrzebami działu produkcyjnego, dbałość o utrzymanie ciągłości dostaw surowców, transport elementów i surowców na produkcję, praca fizyczna
Agencja Pracy Fallwork Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-pracodawca przyjmuje w poniedziałek środa piątek od marca bedzie cały czas na ośrodku
WELT-TOUR Katarzyna Dąbrowska - 2017-01-13 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa administracyjna, prowadzenie akt personalnych, organizowane szkoleń, monitorowanie szkoleń BHP, ewidencja czasu pracy pracowników. Zgłoszenia telefoniczne, mailowe lub osobiste.
Grupa Progres - 2015-11-27 - Łódź (łódzkie)
rejestracja dokumentów obrotu gospodarczego w informatycznym systemie rachunkowym
Zbigniew Adamiak Spółka z O.O. - 2018-06-01 - Zduńska Wola (łódzkie)
raportowanie do klienta i rozwiązywanie problemów, nadzór nad głównymi projektami koordynowanie obsługi klienta w każdej lokalizacji (kilka lokalizacji w Europie), badanie potencjalnych możliwości i potrzeb klienta, projektowanie usług oraz negocjacje, wspieranie działu w realizacji projektów, ponadtwo rozwijanie i utrzymywanie właściwych realizacji z Tureckim dostawcą poprzez uzgadnianie nowych logistycznych warunków współpracy oraz ciągłe doskonalenie procesów w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzienia podczas transferu towarówpraca na umowę: kontrakt menedżerski, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. mandaryńskim i angielskim. Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów. Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów. Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)
programowanie maszyn CNC
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2016-02-18 - Marciszów (dolnośląskie)
Tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert usług naszej firmy dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji usług naszej firmy ukierunkowanej na nasz rynek
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
składnie zamówień u dostawców i kontrola ich realizacji, prognozowanie zakupów u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do realizacji na magazyn, fakturowanie, kontrola płatności od klientów, zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne, kontrola faktur zakupowych i wprowadzanie ich do systemu płatności, współpraca z firmami spedycyjnymi, wyszukiwanie przetargów i ich przygotowywanie, analiza sprzedaży i realizacji umów, współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie i przekazywanie dokumentów, dbanie o poprawny przepływ korespondencji firmowej
Biochem Polska Sp. z o. o. - 2016-09-06 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2015-12-10 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Przyborów (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Gliwice (śląskie)
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP na stanowiskach pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków, szkolenia, instruktaże, ocena ryzyka zawodowego, kontrola warunków pracy, opracowywanie informacji, sprawozdań i meldunków
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4408 - 2018-03-22 - Sulechów (lubuskie)
Specjalista do spraw zarządzania i marketingu
JACEK URBAŃCZYK FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR - 2016-04-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Staż w firmie POLSKO-WĘGIERSKIE STOWARZYSZENIE.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 56.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kielce (świętokrzyskie)