SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Zduńska Wola oferta pracy Zbigniew Adamiak Spółka z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja dokumentów obrotu gospodarczego w informatycznym systemie rachunkowym
Data publikacji: 2018-06-01
Lokalizacja: Zduńska Wola (łódzkie)
Pracodawca: Zbigniew Adamiak Spółka z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królewska 19, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestracja dokumentów obrotu gospodarczego w informatycznym systemie rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zduńskowolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-konieczne wykształcenie w kierunku rachunkowość,-praca w godz. 08.00- 16.00,-wcześniejszy kontakt telefoniczny,
Nazwa pracodawcy: Zbigniew Adamiak Spółka z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Adres pracodawcy:
Królewska 19, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Królewska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2018
Data dodania oferty pracy: 30.05.2018
Oferta pracy ważna do: 29.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analiza możliwości kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego oraz pomoc w zdobywaniu kontaktów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
Ustalenie zasad rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi, analiza przepływów wewnątrzgrupowych w zakresie cen transferowych, przygotowywanie polityki cen transferowych oraz nadzór nad jej wykonaniem, weryfikacja umów zawieranych pomiędzy podmiotami powiązanymi, sporządzanie dokumentacji podatkowych cen transferowych, aktywne wsparcie podczas kontroli oraz postępowaniach w zakresie cen transferowych.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-02-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax - 2016-03-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Składanie zamówień; udziała w targach branżowych; obsługa komputera; wystawianie dokumentów sprzedaży; negocjacje z dostawcami i odbiorcami.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Marki (mazowieckie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków.
EURO KONSORCJUM - 2016-10-04 - Pokrzywna (opolskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzorowaniem procesu zmiany i wdrożenia nowego produktu dla Klienta,Nadzorowaniem wszystkich aspektów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej z Klientami,Nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z Klientami,Obsługą stałych i ewentualnie pozyskiwaniem nowych Klientów,Reprezentowaniem firmy podczas wewnętrznych i zewnętrznych spotkań/audytów,Stałą współpracą z Kierownikiem Sprzedaży.
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Lublin (lubelskie)
praca w laboratorium protetycznym polegająca na wykonywaniu projektów komputerowych oraz wykonywanie prac docelowych tj. protezy częściowe i całkowite koron i mostków, wykonywania prac biurowych tj. archiwizacja bazy wykonywanych prac, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
naprawa sprzętu, usuwanie usterek
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Lubin (dolnośląskie)
porządkowanie dokumentacji, przygotowanie umów, obsługa klienta zagranicznego
"B. D. & S. K." Boryslav Dolia Sp. Komandytowa - 2016-04-08 - Pruszków (mazowieckie)
Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i zarządzanie procesem serwisowania, dokonywanie przeglądów technicznych pojazdów, usuwanie awarii, regeneracja, konserwacja maszyn i urządzeń, rozwiązywanie problemów z zakresu technicznych aut oraz maszyn.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-04-07 - Osina Mała (łódzkie)
Nadzór nad produkcją betonu, dostarczenie go do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
obsługa poczty elektronicznej sekretariatu, odbiór prasy dla Stacji, prowadzenie ewidencji rachunków, prowadzenie ewidencji postanowień i upomnień, prowadzenie dokumentacji i obsługa w zakresie zakładowej składnicy akt
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2017-06-05 - Jaworzno (śląskie)
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych-przygotowywanie dokumentacji personalnej-obsługa administracyjna pracowników-organizowanie szkoleń
OKNA DEBOW Rafał Prucnal - 2017-10-13 - Wierzbna (podkarpackie)
sprzedaż drewna
FH TRADE POL Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego zagranicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Lublin (lubelskie)
DO UZGODNIENIA OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Żyrardów (mazowieckie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy (branża projektowanie dróg i obiektów inżynierskich), kompleksowa obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ i projektów umów, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych, dokonywanie formalności związanych z wnoszeniem wadiów), prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień), archiwizacja dokumentów przetargowych i ofertowych, aktualizacja baz danych: referencje firmy, dokumentacja techniczna i formalno-prawna, koordynacja zwierania umów dot. zamówień publicznych wraz z pozyskaniem gwarancji dobrego wykonania, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami.- Wynagrodzenie: 3500-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej. Mile widziane doświadczenie w pracy w branży. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-20-55) (8:00-15:00) lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
Konserwacja konstrukcji i budynków drewnianych.Rozkładanie i załadunek w magazynie.
"DOMBAL" Adam Jan Ziółek - 2017-11-06 - Przykory (mazowieckie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA TERENIE UKRAINY
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji, kontakt z klientami
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KWIDZYNIE - 2015-12-02 - Kwidzyn (pomorskie)
Wsparcie techniczne. Aktualizacja, archiwizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną. Uczestnictwo w naradach technicznych i odbiorach robót. Dokonywanie odbiorów wykonywanych robót oraz rozliczeń rzeczowych i finansowych. Udział w projektach inwestycyjnych (planowanie, prowadzenie zadań i dokumentacji). Analiza przebiegu prac wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami.Praca w godz.8.00-16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe - 2018-05-16 - Włynkówko (pomorskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- tworzenie raportów,- kontakt z kontrahentami.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-15 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie , preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku hotelarskiego w UE i Europie Wschodniej, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat w branży hotelerskiej, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa procesów logistycznych w organizacji, koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji, współpraca z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, podejmowanie decyzji mających wpływ na procesy logistyczne, kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki;współpraca z podmiotami z UE, Europy Wschodniej. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Lublin (lubelskie)
Współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, sprzedaż produktów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Mańkowo (mazowieckie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Zawiercie (śląskie)