SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Bolesławiec oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 774,96 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw sprzedaży
Data publikacji: 2016-03-10
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zgorzelecka 19, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 774,96 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 774,96 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego, dyspozycyjność na wyjazdy targowe krajowe i zagraniczne
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Zgorzelecka 19, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą lub telefoniczny w godzinach 08.30-15.30, tel. 75-7326565, e-mail biuro (at) gemax.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Zgorzelecka
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Grodków (opolskie)
Obsługa magnetronika oraz aparatu laseroterapii; wykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych i usług rehabilitacyjnych; prowadzenie zbiorowej i indywidualnej aktywizacji ruchowej mieszkańców. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 we Włościborzu.
Dom Pomocy Społecznej Włościbórz - 2015-12-11 - Włościbórz (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Zaścianki (podlaskie)
kontakty z odbiorcami hurtowymi parkietów w Kolumbii
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Owińska (wielkopolskie)
Zapewnienie, że zgłoszenia przekazane w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS) przez Konsultantów ds. Obsługi Klienta HR są obsługiwane w sposób skuteczny i profesjonalny, gromadzenie i archiwizowanie niezbędnej dokumentacji, zapewnienie, że wszystkie otrzymane, prawidłowo autoryzowane i poprawnie wypełnione dokumenty zostały przetworzone zgodnie z regułami wewnętrznych standardów kontroli procesów (ICS), wprowadzanie w systemach HR (ADP, Workday)zmian w danych pracownika zgodnie z nadanymi uprawnieniami: statusie pracownika, stanowiska pracy, centrum kosztów, wynagrodzenia, itp. Obsługa zgodnie z ustalonym sposobem postępowania zdarzeń związanych z z przebiegiem zatrudnienia pracownika w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS). Tworzenie i przechowywanie dokumentów, zarządzanie i rejestrowanie przepływu dokumentów, zarządzanie cyfrowymi dokumentami pracowniczymi w systemie e-filing zgodnie z procedurami, przygotowywanie raportów dla managerów HR, managerów, pracowników, udział w projektach, komunikacja i śledzenie terminowości określonych procesów HR, proponowanie i wdrażanie uprawnień.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Piła (wielkopolskie)
Praca biurowa, obsługa klientów, prezentowanie towarów i usług firmy (okna i drzwi).
"Tech-Dom" S.C. Dariusz Dargacz, Jarosław Buszka - 2018-08-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa strony internetowej, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, kontakt z klientem, fotografowanie produktów
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Brenno (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego i allegro
PHU LAWON WIESŁAW NOWICKI - 2016-06-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzedaży przez: sklep internetowy, Allegro, eBay, przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mail, przygotowywanie ofert,fakturowanie,obsługa spedycyjna wysyłek, fachowe doradztwo i obliczenia związane z doborem grzejników
KOOPERACJA.PL SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
pierwsza linia wsparcia przy zamówieniach , kontakt mailowy i telefoniczny z klientami ukraińskojezycznymi i angielskojęzycznymi. Przedstawienie produktów klientowi niemieckojęzycznemu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Zaczernie (podkarpackie)
organizacja, planowanie i nadzór nad przebiegiem procesu transportowego pracowników oraz kwaterowanie pracowników, zarządzanie flotą pojazdów i obsługa GPS menager, zarządzanie narzędziami, wyposażeniem i materiałami, realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora, bieżące kontakty z pracownikami
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz - 2018-03-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zadania Specjalisty ds. Promocji /Marketingu polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
bezpośredni kontakt w języku angielskim z kontrahentami zagranicznymi, negocjacje cenowe, zakup towarów, zgłaszanie i obsługa reklamacji u producentów, kontrola jakości produktów zgodnie z ustalonymi kryteriami, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2018-04-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, realizacja złożonego zamówienia, tworzenie opisów produktów, obsługa kasy fiskalnej, komputera.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
prace murarskie, tynkarskie, wykończeniowe
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. Podmokle Małe - 2015-11-19 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
"OLMAR TOOLS" Sp. zo.o - 2018-06-28 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
- przygot. mat. reklamowych i marketingowych,- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Łódź (łódzkie)
Identyfikowanie potencjalnych klientów (ukierunkowanie na rynek wschodni).Promowanie usług firmy.Sporządzanie raportów z zakresu działalności marketingowej.Prowadzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
nadzorowanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością w firmie, przeprowadzanie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami; biegła znajomość j.angielskiego; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2016-02-08 - Staniszcze Małe (opolskie)
Ścisła współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, weryfikacja formalno- rachunkowa dokumentów ubezpieczeniowych. Sporządzanie raportów, prowadzenie pełnej obsługi w obszarze należności firmy. Weryfikacja polis i zestawień finansowych.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
montowanie ścian działowych, sufitów podwieszanych, płyt podłogowych i okładzin ściennych, wykonywanie prac malarsko- tapeciarskich oraz posadzkarsko- okładzinowych, posługiwanie się dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, normami, katalogami oraz konstrukcjami, dobieranie i przygotowanie materiałów, narzędzi i sprzętu oraz techniki montażu, umiejętność zastosowania nowoczesnych materiałów i technologii, wykonywanie prac z użyciem kamienia, metalu, betonu.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Białystok (podlaskie)
KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO,
ZAKŁAD METALOWO-INSTALACYJNY LESZEK POTYRAŁA - 2018-07-27 - Dębica (podkarpackie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Bełchatów (łódzkie)
e-mail: info (at) discoplexa4.pl
K i E LINDER S.C. Kompleks Gastronomiczny - 2016-01-20 - Malnia (opolskie)