SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI SPORTOWYMI Opole oferta pracy Politechnika Opolska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI SPORTOWYMI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad obiektami sportowymi i budynkiem Wydziału przygotowywanie obiektów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych koordynacja planu zajęć dydaktycznych oraz sekcji AZS KU PO przygotowywanie planu zakupu wyposażenia obiektów praca w godz. 7-15
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Politechnika Opolska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prószkowska 76, 45-758 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad obiektami sportowymi i budynkiem Wydziału przygotowywanie obiektów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych koordynacja planu zajęć dydaktycznych oraz sekcji AZS KU PO przygotowywanie planu zakupu wyposażenia obiektów praca w godz. 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI SPORTOWYMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, bardzo dobraznajomość obsługi komputera średnia znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: Politechnika Opolska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Prószkowska 76, 45-758 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -CV , list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Prószkowska
Numer budynku pracodawcy: 76
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 20.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej na określonym terenie
Park-M Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Stary Sącz (małopolskie)
do ugodnienia
ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. - 2017-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
redagowanie i wprowadzanie opisów w sklepie internetowym
FU JIA BAI NIAN Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przyjmowanie zleceń, obsługa klientów, wysyłka towaru.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Piła (wielkopolskie)
- Zapoznanie się z działalnością firmy, specyfika oferowanych usług i produktów oraz z narzędziami do realizacji zamówień.- Współudział w procesie realizacji zamówień i obsługi klientów: opracowywanie nieskomplikowanych ofert; organizacja dostaw i wysyłek; wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego jako narzędzie do organizacji pracy.- Umiejętność opracowania oferty na podstawie dokumentacji projektowej; realizacja zamówień na podstawie zaakceptowanej oferty.- Analiza przedmiaru robót oraz rysunków technicznych; dobór urządzeń na podstawie specyfikacji projektowej; opracowywanie zestawień wyposażenia z uwzględnieniem wymiarów, mocy i przyłączeń urządzeń; organizacja transportu w tym również transportu zagranicznego; koordynacja procesu dostaw z uwzględnieniem optymalizacji kosztów transportu i magazynowania; kontrola nad przepływem dokumentów towarzyszących dostawom i fakturowaniu klientów.- Umiejętność posługiwania się dokumentami magazynowymi oraz finansowymi; księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych- Wystawianie dokumentów dostawy, potwierdzeń płatności oraz faktur, księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych w programie księgowym FAKT
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Tuchom (pomorskie)
-prowadzenie dokumentacji, techniczno-eksploatacyjnej wszystkich maszyn i urządzeń,-analizowanie opłacalności eksploatowanych maszyn i urządzeń,-prowadzenie ewidencji przeglądów i remontów maszyn, zaopatrzenie w części zamienne
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
a) Przygotowanie ścieżki integracji społecznej dla uczestników projektub) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, , które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy stanowiące przyczynę trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwaniu się przepisami prawa c) Pomoc w uzyskiwaniu poradnictwa dotyczącego rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.d) Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodoweje) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.f) Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawiska społecznych, łagodzenia skutków ubóstwa g) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzinh) Obsługa programui) Znajomość sytuacji rodzinnej i prawnej nieletnich uczestników projektu, stały kontakt, współpraca z rodziną, pisanie opiniij) Systematyczny kontakt i współpraca z nauczycielami szkół, wychowawcami klas, kuratorami, z pracownikami socjalnymi, osobami prowadzącymi poszczególne zajęcia ( dom kultury, kluby sportowe)k) Opieka i zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez osobisty nadzór w czasie zajęć.l) Angażowanie i motywowanie młodzieży do aktywnego uczestnictwa w zajęciachł) Aktywny udział monitorowanie uczestnictwa młodzieży w trakcie wszystkich zajęć (kulturalnych i sportowych)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie - 2016-10-28 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów z krajów Unii Europejskiej i całej Europy wschodniej.
Pol - Foods Sp. z o.o. - 2018-03-05 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Praca w szkole dla uczniów z autyzmem. 19/24 godzin tygodniowo. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - Dyrektor Izabela Sokołowska-Zatorska, tel.: 71 798 68 83.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 16 - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku firmy w sieci, współpraca z agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, prasą, rozwój aktualnych kanałów komunikacji i promocji oraz wymyślanie nowych możliwości promowania produktów, obsługa mediów społecznościowych i strony www, aktywne działanie w środowisku Google, przyjmowanie zamówień na produkty: bezpośrednio, telefonicznie, internetowo.
"HORT - CAFE" S.J. Teresa i Stanisław Komar - 2016-02-10 - Białystok (podlaskie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego, koszenie trawy na osiedlu mieszkaniowym Dąbrowa.
WIROKO CZESŁAW OBARZANEK - 2018-08-28 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów w kraju Armenia, nadzorowanie procesów zgrzewania, klejenie tworzyw sztucznych.Organizowanie transportu klejonych produktów do Armenii.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Babiak (wielkopolskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Bytom (śląskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie całości spraw związanych w zakresie administracji kadrowej pracowników. Tworzenie umów cywilno- prawnych. Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów pracy. Tworzenie statystki zatrudnienia dla potrzeb wewnętrznych jak i zewnętrznych (np. GUS, Ministerstwo Zdrowia), pierwsza umowa na okres próbny
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-02-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
OSOBA ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:- ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI PRAC PRODUKCYJNYCH-KONSERWACJE, NAPRAWY I BEZPIECZEŃSTWO EKSPLOATOWANEGO SPRZĘTU; - WYKONYWANIE PLANOWANYCH PRZEGLĄDÓW MASZYN -SZCZEGÓLNIE INSTALACJI HYDRAULIKI SIŁOWEJ; - PRACE KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE ORAZ USUWANIE AWARII POZA WARSZTATEM;- PRACE WARSZTATOWE-ŚLUSARSKO-MECHANICZNE;- WSPÓŁPRACA Z ELEKTRYKAMI, OPERATORAMI, A TAKŻE INNYMI DZIAŁAMI FIRMY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE (MECHANIKA, BUDOWA MASZYN, INSTALACJE HYDRAULIKI SIŁOWEJ); WIEDZA Z ZAKRESU NAPRAW MASZYN, URZĄDZEŃ, INSTALACJI, SUWNIC; UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE; SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, TERMINOWOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU; MILE WIDZIANE MECHANICZNE UPRAWNIENIA DOZOROWE DO WYKONYWANIA PRAC NA SUWNICACH (M I, M II LUB M III) I/LUB ŚWIADECTWA KWALIFIKACYJNE E - EKSPLOATACJA GRUPU 1, 2, LUB 3; DOŚWIADCZENIE W PRACY NA STANOWISKU MECHANIKA (HYDRAULIKA SIŁOWA);praca-Szczecin, WYSPA OSTRÓW BRDOWSKIwynagrodzenie-od 3500 zł brutto do negocjacjiKONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV NA E-MAIL: HR (at) st3-offshore.com
ST 3 OFFSHORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy,- sporządzanie oraz księgowanie list płac, - naliczanie wynagrodzeń pracowników,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowników.
FULL JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie sprzedażą na aukcjach internetowych, przypisywanie kodówEAN do produktów firmowych, wprowadzanie i edytowanie danych w systemie magazynowym WMS Weaver, tworzenie opisów produktów w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Oława (dolnośląskie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2018-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów firmy, bezpośrednia współpraca z wykonawcami oraz biurem sprzedaży, Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz wykonawców. Pomiary dachów, okien itp.
NOVATOR Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-03-09 - Pińczów (świętokrzyskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-26 - Lubaczów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
- Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontroli rynku wyrobów w Wydziale Nadzoru Rynku w Delegaturze w Siemianowicach Śląskich. Wymiar etatu: 1,00. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie.- Główne obowiązki: Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań kompatybilności elektromagnetycznej, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie kontroli produktów wykorzystujących energię, w odniesieniu do etykiet efektywności energetycznej dla telewizorów oraz w zakresie realizacji programu znakowania urządzeń biurowych, w tym w wydawaniu decyzji i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie przestrzegania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach.- Warunki pracy. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; Praca w terenie; Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach; Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; Praca na parterze, w klimatyzowanym pokoju; Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.- Wynagrodzenie: 3185,53 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:15-16:15.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-09-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Suwałki (podlaskie)
przeprwadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, analiza i ocena ryzyka zawodowego i aktualizacja, udział w odbiorach maszyn, obiektów pod kątem bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Radzanów (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. szwedzkiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-04-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)