SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW Lubaczów oferta pracy PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Lubaczów (podkarpackie)
Pracodawca: PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości i wartości zawartych umów
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubaczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubaczowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubaczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_4: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: CV na e-mail: mariusz.warchol (at) proficredit.pl
Nazwa pracodawcy: PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Adres pracodawcy:
Browarna 2, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail: mariusz.warchol (at) proficredit.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Browarna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 23.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców Prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za komunikację w j.brazylijskim portugalskim z uczestnikami programu szkoleniowego w Brazylii, wspieranie i rozwiązywanie prblemów zgłaszanych przez uczestników programu i managerów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientem, uaktualnienie i tłumaczenie materialów źródłowych z j. angielskiego na j. braziliski portugalski
TEKNOSELL GLOBAL OPERATIONS Sp. o.o - 2017-10-25 - Poznań (wielkopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich. kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Jabłonowo (mazowieckie)
Tłumaczenie korespondencji, rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim. Prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów. Reprezentacja firmy na rynkach wschodnich.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Płock (mazowieckie)
Programowanie. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa sklepu internetowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zamówień.- Firma oferuje: Pracę w dynamicznym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy, etat, stałe wynagrodzenie + premia wg. uznania.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracą na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w branży NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagane dobre umiejętności komunikacyjne.
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)
WSPARCIE TECHNICZNE KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ KLIENTÓW ZA POŚREDNICTWEM RÓŻNYCH KANAŁÓW KOMUNIKACJI (TELEFON, ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTROWANIA ZGŁOSZEŃ, CHAT), REJESTRACJA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI W SYSTEMIE CRM, ROZWIĄZYWANIE PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ KLIENTÓW, WSPARCIE KLIENTÓW W PROCESIE ZAMAWIANIA ONLINE, WSPARCIE KLIENTÓW PRZY ROZPOCZYNANIU PRACY Z PRODUKTAMI FIRMY AVID, EDUKOWANIE KLIENTÓW, WSPÓŁDZIAŁANIE Z KIEROWNICTWEM I ZESPOŁEM OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, REGULARNE INFORMOWANIE PRZEŁOŻONEGO O NIEROZWIĄZANYCH ZGŁOSZENIACH KLIENTÓW, PRZYSWAJANIE NA BIEŻĄCO INFORMACJI O OBOWIĄZUJĄCYCH PROCESACH I PROCEDURACH REJESTRACJI, AKTYWACJI, INSTALACJI I WSPARCIA E-COMMERCE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE (INŻYNIER DŹWIĘKU), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW NADAWANIA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH (NEWSROOM, EDYTOWANIE, PRODUKCJA), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW PRODUKCJI I POST PRODUKCJI PROGRAMÓW WIZUALNYCH, WIEDZA NA TEMAT TECHNOLOGII KOMPUTEROWYCH ORAZ INFRASTRUKTURY VIDEO I AUDIO, INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ, WIEDZA NA TEMAT SERWISOWANIA SPRZĘTU AUDIO, UMIEJĘTNOŚCI DYDAKTYCZNE I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU SZKOLEŃ TECHNICZNYCH, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE W KORZYSTANIU Z PRZYNAJMNIEJ JEDNEGO PRODUKTU AVID (INEWS, INTERPLAY, MAM, ISIS), MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontakty handlowe i reklamowe z odbiorcami ukraińskimi i z obszaru Unii Europejskiej do tych celów jest potrzebna biegła znajomośc języka ukraińskiego i angielskiego
"SMYKOLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Żabno (kujawsko-pomorskie)
organizacja transportu wewnątrzakładowego oraz nadzór nag gospodarką magazynową
''EKONSTAL'' sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-02-25 - Anusin (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji, pozwoleń związanych z ochrona środowiska; prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
organizowanie sprzedaży polskich towarów do krajów Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
kontakt z klientem zagranicznym, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Stary Wielisław (dolnośląskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa finansowo-księgowa biblioteki (więcej informacji na stronie: http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl)
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-05-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
nawiązaywanie kontaktu z klientem, zakup surowca, kontrola jakości, wystawienie reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czołowo (wielkopolskie)
wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
zarządzanie i katalogowanie współpracy z kontrahentami z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie dokumentów między innymi faktur sprzedaży dla klientów z Ukrainy, Rosji i Białorusi, wprowadzanie, weryfikacja i zarządzanie danymi w programach pakietu MS Office, kontrola nad kontraktami z klientami, tworzenie zleceń sprzedaży i zamówień, administracja i kontrola danych w systemie, usprawnianie poszczególnych aplikacji bazy danych na podstawie bieżących analiz pracy systemu, porządkowanie informacji zawartych w bazie, zgodnie z potrzebami danej aplikacji, za pomocą procedur i programów sortujących, usuwanie informacji zbędnych lub tracących ważność, dokonywanie wyboru i weryfikowanie metod pomiarowych i programów testujących, pozwalających określić przydatność i efekt
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Formatowanie płyt plexi, produkcja szyldów, kasetonówm wyrobów z plexi ITP.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Ciemne (mazowieckie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów (negocjacje), sporządzanie ofert i warunków współpracy
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Chrzanów (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Ostrołęka (mazowieckie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż towarów, dbanie o zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bukownica (wielkopolskie)
obsługa klienta
SOCZEWKA.PL Optyk, Okulista Sebastian Gadomski - 2017-11-27 - Zielona Góra (lubuskie)
negocjowanie cen i warunków handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z innymi działami w firmie, realizowanie innych zadań handlowych min. planowanie dostaw surowca, wysyłka towaru za granicę
EFARM MACIEJ ROSNER - 2016-11-28 - Gozdnica (lubuskie)
analityka rynku filipińskiego, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzenie dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Ustroń (śląskie)
pozyskiwanie klientówprowizja do wynagrodzenia
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Brzeg (opolskie)
Szycie poszyć samochodowych
kontakt przez OHP - 2017-03-20 - Jarosław (podkarpackie)