SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (JĘZYK WĘGIERSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (JĘZYK WĘGIERSKI)
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-10-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (JĘZYK WĘGIERSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: czeski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Znajomość języka czeskiego na poziomie C1-warunek konieczny Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; Doskonała organizacja czasu własnej pracy; Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania; Kontakt telefoniczny z klientami indywidualnymi z bazy danych w języku czeskim; Opracowywanie strategii sprzedaży i tworzenie modelu dosprzedaży produktów; Diagnoza indywidualnych potrzeb klientów; Obsługa wewnętrznego systemu, aplikacji i baz danych; Kształtowanie dobrego wizerunku organizacji oraz dbałość o pozytywne relacje biznesowe.Oferta obejmuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego. Elastyczne godziny pracy Praca stacjonarna w biurze w Warszawie Możliwość wsparcia przy relokacji CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/CZ/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 17.10.2017
Oferta pracy ważna do: 14.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości wytwarzanychkosmetyków, materiałówwejściowych, procesówprodukcyjnych, monitorowanieśrodowiska pracy, archiwizacjaprób, ocena oraz zwalnianiekomponentów, produkcji w toku,wyrobu gotowego; pobór,archiwizowanie, regularny przeglądprób archiwalnych orazdokumentacji; dbanie o prawidłowefunkcjonowanie wyposażenielaboratoryjnego; prowadzenieregularnie zapisów w dokumentacjilabolatorium kontroli jakości,współuczestnictwo w procesachjakościowych; udział w projektachwdrożeniowych, wykonywanie próbtechnologicznych nowychproduktów, przeprowadzie testówstabilności; nadzór nadproduktamiaktualnie wytwarzanymiw zakresie technologii wytwarzania,potymalizacja procesówprodukcyjnnych
ORGANIQUE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-21 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Drawsko (wielkopolskie)
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– promowanie działań usprawniających sprzedaż– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów– identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów, baz danych,– negocjowanie umów i warunków handlowych,– przyjmowanie i ewidencja zamówień (w programie Excel),– sporządzanie zleceń produkcyjnych,– sporządzanie potwierdzeń zamówień,– komplementowanie dokumentów dla danego projektu,– przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i komplementowanie dokumentów)Praca od poniedziałku do piatku w godzinach 7:00-15:00
Bodtech Sp. zoo - 2019-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
utrzymywanie stałych, bliskich kontaktów z wybranymi grupami opiniotwórczymi jak: dziennikarze, władze lokalne, uznane ośrodki naukowe itd., przygotowywanie materiałów prasowych na temat bieżącego funkcjonowania i sukcesów firmy, przygotowywanie materiałów reklamowych wspierających dział handlu, prowadzenie fanpage firmy na portalach społecznościowych (Facebook, Linkedln, Instagram)
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-11-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany - od 08:45 do 17:00, od 09:45 do 18:00, od 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabierzów (małopolskie)
czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, współtworzenie strategii margetingowej, analiza rynku informacyjnego, tworzenie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakt z dostawcami, producentami alkoholu oraz napojów z Ukrainy, Rosji, Białorusi. Praca również związana z wyjazdami: Ukraina, Bialoruś, Rosja (pelne oddelegowanie). Umowa o pracę na czas określony, poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym. Praca jednozmianowa: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Uczestnictwo w rozmowach rekrutacyjnych i ich tłumaczenia, tłumaczenie dokumentacji, tworzenie pism
PERFEKTON LTD Spółka Komandytowa - 2016-03-23 - Sopot (pomorskie)
Obsługa gości hotelowych oraz dbanie o ich komfort i jak najlepsze wrażenia z pobytu w hotelu. Do codziennych obowiązków będzie należało meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie faktur, przyjmowanie płatności, dokonywanie rezerwacji.Wymagane wykształcenie średnie, znajomość jęz. angielskiego. Proponowane wynagrodzenie miesięczne od 3000zł do 3200zł.
Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli - 2019-10-23 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów indywidualnych i grupowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Odolion (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, organizowanie, monitorowanie, raportowan8ie i dokumentowanie prac w zakresie powierzonych zadań. Nadzór bezp. nad realizacją zadań powierzonych podwładnym pracownikom, współpraca z klientem, mdostawcami, podwykonawcami, urządzeniami oraz TDT i UDT. Prowadzenie rozliczeń finansowych. Rozliczanie czasu pracy podwładnego zespołu. Prowadzenie dokumentacji związanej z ISO.
NAFTOSERWIS - 2018-03-05 - Koluszki (łódzkie)
Obsługa i utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych.
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2018-09-03 - Ulanów (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentacji w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo Zamówień PublicznychNadzór nad prawidłowością stosowania przez komórki organizacyjne ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Uczestnictwow charakterze sekretarza w pracach powoływanych komisji przetargowych,Prowadzenie rejestru zamówień, Sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych,
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientami, informowanie o nowościach wydawniczych, obsługa sprzedażowa i posprzedażowa, tworzenie własnych reklam i prezentacji sprzedażowych.eśli chcesz podjąć pierwszą pracę, a nie chciałbyś wylądować w wielkiej korporacji mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia! Nie jest ważne, że nie masz jeszcze doświadczenia, ani znaczących sukcesów zawodowych. Nam wystarczy, że masz zapał i chęć do działania wszystkiego Cię nauczymy! Praca w naszej firmie to gwarancja zdobycia doświadczenia, poczucia stabilizacji i zarobienia niemałych pieniędzy. U nas masz szansę zostania specjalistą w dziedzinie handlu i awansować w strukturach firmy. Od początku cały czas gwarantujemy Ci pomoc menadżerów i życzliwych, bardziej doświadczonych współpracowników. Czym się zajmiesz na początek? Będziesz informować klientów o naszych nowościach wydawniczych. Nabierzesz pewności siebie, doświadczenia, a reszta zależy już tylko od Ciebie! Za dobrą monetę przyjmiemy fakt, że lubisz ludzi, książki i rozmowy...
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2017-10-23 - Częstochowa (śląskie)
realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Rąbień AB (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Radom (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
planowanie przebiegu procesów produkcyjnych w oparciu o zamówienia, w tym ich ewidencja i rozpisywanie w formie zleceń produkcyjnych, opracowywanie planów produkcji w oparciu o możliwości przedsiębiorstwa i priorytety działań, nadzorowanie statusu zleceń produkcyjnych, kontrola materiałów i kluczowych komponentów niezbędnych do realizacji założonego planu, dbanie o wysoką jakość obsługi, terminowość i poprawność realizowanych zleceń produkcyjnych. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-11-06 - Słupsk (pomorskie)
przygotowanie i realizacja wydarzeń artystycznych w zakresie oświetlenia i nagłośnienia scenicznego, organizacja i obsługa studia nagrań MDK w Mławie
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Mława (mazowieckie)
sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt zklientem (telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków wdokumentach.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykonywaniu programu NORMA PRO; zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie; nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Zawieranie umów z zakresu ubezpieczeń na życie z klientami indywidualnymi oraz małymi i średnimi firmami.
PZU Życie S.A. - 2017-04-21 - Płock (mazowieckie)
Zbieranie zamówień na dostawy towarów, współpraca ze spółkami cukrowymi i cukrowniami, organizacja pokazów i pól doświadczalnych związanych z uprawą buraków cukrowych, prowadzenie działalności reklamowej
KUTNOWSKA HODOWLA BURAKA CUKROWEGO W STRASZKOWIE - 2017-05-26 - Straszków (wielkopolskie)
Kwaterowanie pracowników w wynajętych lokalach, zapoznawanie pracowników tymczasowych z obowiązującymi zasadami zakwaterowania, bieżąca kontrola pracowników tymczasowych w zakresie przestrzegania ustalonych norm i zasad porządkowych, bezpośredni kontakt z wynajmującymi i użytkownikami lokali mieszkalnych w zakresie utrzymania mieszkań (niezbędnych inwestycji i napraw), zapewnianie i wsparcie pracowników tymczasowych w zakresie dojazdów do zakładu pracy, administrowanie samochodem służbowym, przygotowywanie raportów dla przełożonego.
SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa maszyn pakujących; miejsce wykonywania pracy Damnica oraz teren RP; wysokość wynagrodzenia brutto: 1850zł;
UKR-WORKER SP. Z O.O. SP.K - 2016-10-05 - Damnica (pomorskie)
Specjalista realizuje zadania w zakresie weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania eksploatowanego w jednostce organizacyjnej systemuteleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa, a w szczególności kontroluje:1)Przestrzeganie zasad ochrony przetwarzanych w systemie teleinformatycznym informacji niejawnych 2)Poprawność realizacji zadań wykonywanych przez administratora3)Zgodność konfiguracji systemu teleinformatycznego z dokumentacją bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego4)Stan środków bezpieczeństwa fizycznego i ochrony elektromagnetycznej5)Aktualność wykazów osób mających dostęp do systemu teleinformatycznego , prawidłowość przydzielania kont użytkownikom, zakres nadanych im uprawnień i prawidłowość zabezpieczeń zastosowanych w systemie teleinformatycznym6)Znajomość i przestrzeganie przez użytkowników procedur bezpiecznej eksploatacji systemu teleinformatycznego
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-10-17 - Białobrzegi (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
BUDKO COMPANY SP. Z O.O. - 2018-10-16 - Piaseczno (mazowieckie)
-Projektowanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
Maciej DYBOWSKI K.M.R. PIPES - ENGINEERING - 2018-09-12 - Piaseczno (mazowieckie)
zrywka drewnauprawnienia na operatora żurawia przenośnego z możliwością przeszkolenia
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH ZBIGNIEW ZALEWSKI - 2018-07-19 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)