SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Piaseczno oferta pracy BUDKO COMPANY SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
Data publikacji: 2018-10-16
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: BUDKO COMPANY SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KINESKOPOWA 1B/127, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: staż pracy: 2 lata
Nazwa pracodawcy: BUDKO COMPANY SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
KINESKOPOWA 1B/127, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: KINESKOPOWA
Numer budynku pracodawcy: 1B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 17.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie list płac i deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiemstosunku pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych zwiazanych ze stosunkiem pracy, sporządzanie deklaracji PEFRON, kontrolowanie terminów szkoleń okresowych oraz badań lekarskich
Mycela S.A Nowa Wiśniewka - 2016-01-25 - Nowa Wiśniewka (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywanem i prowadzeniem inwestycji. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiazującymi przepisami, w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.ZO.O - 2016-08-02 - Konin (wielkopolskie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-02-01 - Lipiny (łódzkie)
Sporządzanie i kontrolowanie realizacji dostaw i montaży. Kompletowanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji prac montażowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubartów (lubelskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język włoski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE - 2017-11-13 - Sobótka (dolnośląskie)
Realizacja zamówień, wystawianie faktur, kontakty z klientami.
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2016-01-18 - Stare Węgorzynko (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskim OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, obsługa klientów (telefonicznie i mailowo), kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa.
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-01-29 - Ciechanów (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu, wystawianie i księgowanie wstepne dokumentów firmowych
MEGA TRAILERS SP. ZO.O. - 2017-01-04 - Ludwików (łódzkie)
gromadzenie i przechowywanie dokumentacji firmy, obsługa urządzeń biurowych, windykacja należności, obsługa programu księgowego i bakowego;
MULTI-FRIGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Lublin (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Gończyce (mazowieckie)
Zajmowanie się zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej, monitoringu badań jakości wody i ścieków, unieszkodliwianie osadów ściekowych, sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, zarządzanie gminnymi zasobami lokali mieszkaniowych i użytkowych.
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ LEGNICKIE POLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Zgodnie z Programem stażu m.in.- zapoznanie się zprzepisami bhp- nauka przygotowania ofert sprzedaży- nauka zawierania tranzakcji- nauka sporządzenia dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Żywiec (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładach pracy,- prowadzenie szkoleń BHP,- sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP,- ocena ryzyka zawodowego,- opracowywanie instrukcji stanowiskowych,- koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy,- sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
P.P.H.U. AGC ENGINEERING Adam Celebański - 2018-03-30 - Koniecpol (śląskie)
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI ORAZ ICH POZYSKIWANIE, RAPORTOWANIE, POZNANIE PRODUKTÓW ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA TECHNIK SPRZEDAŻY, ZDOBYWANIE NOWEJ WIEDZY I DOKSZTAŁCANIE SIĘ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANI STUDENCI PRAWA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z INNYMI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail:info (at) bst-partners.pl;
B.S.T. PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzanie danych do systemów informacyjnych, przygotowywanie umów kredytowych.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2017-11-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista Informatyk będzieodpowiedzialna m.in. za: 1.Prawidłowe i terminowe wykonywanie czynnościwynikających z działania systemu komputerowego, 2.Zapewnienieprawidłowego działania nadzorowanego systemu komputerowego poprzezrutynowe kontrole sprzętu i oprogramowania oraz wspomagania pracyinnych użytkowników systemu komputerowego, 3.Bieżącą współpracę zserwisantami systemu komputerowego, zgłaszanie awarii inieprawidłowości w działaniu systemu komputerowego oraz nadzorowaniepracy służb serwisowych wraz z kontrolą poprawności wykonywania usługzwiązanych z systemem komputerowym, 4.Prowadzenie ewidencjiwykorzystywanego oprogramowania w Szpital i jego dokumentacji tj.licencje, gwarancje, umowy nadzoru autorskiego itp. Dla każdegooprogramowania oddzielnie w której na bieżąco będą odnotowywanewszystkie awarie, modyfikacje programów, usterki, wad etc., .Praca w godz. 7-15
Szpital Wojewódzki w Opolu Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Opole (opolskie)
• Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.)• Sporządzanie list płac• Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych, tymczasowych, umów cywilo-prawnych• Samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik• Współpraca z urzędami i organami kontroli ZUS, PIP, US,• Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Częstochowa (śląskie)
Pracownik prac wykopowych pod przyłącza oraz przyłącza wod - kan
P.H.U MARCINVEST Marcin Baranowicz - 2016-06-28 - Jaworzno (śląskie)
Kontakty i współpraca z biurami turystycznymi w Polsce i Rosji. Uczestnictwo w targach turystycznych w Polsce i zagranicą. Tworzenie materiałów reklamowych w języku rosyjskim i angielskim.
PPHU ROKO - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)