SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA Toruń oferta pracy GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja kandydatów do pracy w charakterze opiekunki
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja kandydatów do pracy w charakterze opiekunki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zasadnicze + premiapraca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego, perfekcyjna organizacja pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejetność pracy pod presją czasu, doswiadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Poznańska 21/48, 00-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV należy wysłać na adres: biuro (at) globalpp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 21/48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 11.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KOORDYNACJA I NADZÓR PRZEDSIĘWZIĘCIA Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PEŁNIENIE FUNKCJI KONTROLNEJ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIE RYZYKIEM BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NIEJAWNYCH, NADZOROWANIE DZIAŁALNOŚCI KANCELARII (PUNKTU EWIDENCYJNEGO) W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ SPRAWDZAJĄCYCH DO DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZURĄ ''ZASTRZEŻONE I POUFNE, PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE Z OBSZARU BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO, BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO, ADMINISTRACJI, POŚWIADCZENIE BEZPIECZEŃSTWA UPRAWNIAJĄCE DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZURĄ ''POUFNE'', WYSTAWIONE PRZEZ SKW, ODBYTE SZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH DLA PEŁNOMOCNIKÓW DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Staż w Biurze Rachunkowym AS Sp. JProgram stażu do zapoznania w pokoju 36.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace ogólnobudowlane przy wznoszeniu budynków wielorodzinnych m.i. przygotowanie terenu, ustawianie rusztowań i pomostów, obsługa mieszarek, betoniarek itp., układanie na zaprawie cegieł i wiązanie ich ze sobą, montaż/demontaż szalunków systemowych, przygotowywanie konstrukcji deskowań indywidualnych, przygotowanie i montaż zbrojenia, przycinanie i gięcie prętów stalowych
STAMMAR PRIM Spółka Cywilna - 2017-07-13 - Września (wielkopolskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, w tym wietnamskimi, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Grzywna (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa oraz rozliczenia kadrowo-płacowe pracowników
TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-25 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie przy wdrożeniu nowych maszyn, modyfikacja fabrycznych maszyn, montaż wyposażenia pomocniczego, uruchomienie maszyn, dostarczenie wiedzy technicznej na temat maszyn, procesu produkcji, dokumentacji, wsparcie i szkolenie pracowników.
PARIS TOBACCO INTERNATIONAL MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Skrzyńsko (mazowieckie)
obsługa klienta w oddziale, udzielanie pożyczek, zakładanie lokat i rachunków, obsługa kasowa
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "Jaworzno" - 2017-12-21 - Czarnków (wielkopolskie)
Wyksztalcenie średnie, zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, szybkie podejmowanie decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu, praca w zespole, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów, sumienność, obowiązkowość. Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji, rozmowy z klientami (j. angielski, organizacja pracy biura). Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt telefoniczny z pracodawc.a
STANKIEWICZ ANDRZEJ - 2018-04-24 - Rybnik (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2017-09-04 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie kompleksowego procesu zatrudnienia pracowników tymczasowych z europy wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Świebodzin (lubuskie)
kontrola stanu technicznego samochodów służbowych, kontrola wykorzystania przyznanego limitu kilometrów pojazdów, wykoywanie przeglądów technicznych, ubezpieczeń itp, dokonywanie zakupów druków, materiałów, wysposażenia dla potrzeb biura WWK OHP, przymowanie usterek dot budynku Biura WWK
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynacja prac we wszystkich działach związanych z wdrożeniem nowego produktu, nadzór nad dokumentacją towarzyszącą wdrożeniu nowego produktu, opiniowanie i zatwierdzanie wzorów opakowań nowych produktów, sprawdzanie i zatwierdzanie projektów graficznych nowo wdrażanych produktów pod kątem zgodności z przepisami oraz ustalonymi zasadami, wycena nowo wdrażanych opakowań, optymalizacja opakowań, sporządzanie danych logistycznych. Wynagrodzenie do negocjacji.Pracodawca oferuje: pakiet socjalny (świąteczne karty podarunkowe, imprezy integracyjne), bezpieczne warunki pracy, możliwość opłacenia dodatkowego ubezpieczenia grupowego.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-16 - Kartoszyno (pomorskie)
- sporządanie dokumentów w językach polskim, ukraińskim, rosyjskim- tłumaczenie pisemne umów, listów, e-mail, faktur itp- sporadycznie tłumaczenie ustne podczas negocjacji i rozmów handlowych, 1/2 etatu, umowa o pracę
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
szycie i produkcja sprzetu rehabilitacyjnego i wsparcie sprzedaży na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie procesów produkcyjnych w zakładzie o profilu chemicznym.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Polkowice (dolnośląskie)
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym,- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami,- monitorowanie zakresu korzystania przez klientów z usług oferowanych przez bank,- promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-09-27 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa strony www. Obsługa portalu spełeczn. Pzygotowywanie ofert. Pomoc w koordynowaniu akcji maketingowych, szkoleń, impre.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Płock (mazowieckie)
Zgodne ze stanowiskiem; jedna zmiana; praca od zaraz; wysokość wynagrodzenia brutto 1850 zł do uzgodnienia; osoby wskazane przez pracodawcę do kontaktu: P. Bukato Agnieszka, P. Michalak Joanna; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-14) oraz e-mailowy.
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "Pomorze" - 2016-02-03 - Ustka (pomorskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. WYKONYWANIE EKSPERTYZ, KIEROWNIE PRACAMI ANALITYCZNYMI. DIAGNOZOWANIE PROJEKTÓW, MODERNIZACJA.jedna zmiana, umowa na czas określony
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- praca w terenie- wyjazdy do klientów w celu wykonywania usług serwisowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI, ZMIANA CEN TOWARU NA SKLEPIE, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PRAWIDŁOWE ZATOWAROWANIE DZIAŁU
HIPERMARKET E.LECLERC RZESZÓW - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży Ochotniczych Hufców Pracy w Siedlcach ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko specjalisty ds. rozwoju zawodowego realizującego zadania: Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla młodzieży z zakresu rynku pracy. Współpraca z dyrektorami, pedagogami i psychologami z placówek szkolnych, ośrodków wychowawczych, internatów itp. Organizowanie szkoleń zawodowych i kursów pod potrzeby pracodawców. Analiza lokalnego rynku pracy. Badanie potrzeb w zakresie kształcenia. Prowadzenie rekrutacji na szkolenia i kursy. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleń i kursów. Sporządzanie kwartalnych i rocznych planów szkoleń oraz sprawozdań z ich realizacji. Promowanie prowadzonej działalności szkoleniowej.
Mazowiecka Wojewódzka Komenda OHP w Warszawie - 2016-03-08 - Siedlce (mazowieckie)
- aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej do tygodnika "Tydzień Międzychodzko-Sierakowski", serwisu naszemiasto.pl oraz innych tytułów i serwisów internetowych oraz produktów grupy wydawniczej Polska Press,- pozystkiwanie klientów,- realizacja planów sprzedaży.
POLSKA PRESSE Sp. z o.o. Warszawa - Oddzial w Poznaniu - 2016-07-14 - Międzychód (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Montaż instalacji elektrycznych wewnętrznych. Praca w Katowicach Bogucicach.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Minimum 1 rok doświadczenia w zawodzie. Rzetelność, zaangażowanie, chęć do pracy. Kontakt telefoniczny (660-910-707) w godz.: 07:00-15:00.
NETWORK ELEMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-17 - Katowice (śląskie)