SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (NR 3516) Łojewo oferta pracy TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (NR 3516)
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa oraz rozliczenia kadrowo-płacowe pracowników
Data publikacji: 2018-10-25
Lokalizacja: Łojewo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-101 Łojewo 70, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa oraz rozliczenia kadrowo-płacowe pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
umowa na okres 1 roku z możliwością przedłużenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (NR 3516)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łojewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2018
Data zakończenia pracy: 25.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kadry i płace z obsługą programu płatnik
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, regulacji podatkowych, ustawy o czasie pracy kierowców,znajomość programu Gratyfikant
Nazwa pracodawcy:
TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
88-101 Łojewo 70, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail biuro (at) transpol-kruszywa.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łojewo
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2018
Data dodania oferty pracy: 25.10.2018
Oferta pracy ważna do: 25.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja polityki promocyjnej firmy, prowadzenie działań marketingowych, przygotowanie art. prasowych, obsługa strony internetowej i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Teresin (łódzkie)
Planowanie i wdrażanie metod promocji,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych, służąceych wyborowi strategii działań handlowych.
SPOMASZ BEŁŻYCE S.A. - 2016-06-21 - Bełżyce (lubelskie)
Aktywna sprzedaż produktów mrożonych ( rynki azjatyckie ) oraz świeżych rynki UE Precyzyjny monitoring poszczególnych elementów na rynkach eksportowych Samodzielne kreowanie sprzedaży exportowej Monitoring stoków na mroźni Prowadzenie projektów związanych z nowościami dla klientów
PRIME FOOD Sp. z o. o. w Przechlewie - 2015-12-07 - Przechlewo (pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
Dbałość o gospodarkę magazynową, zamawianie towarów, nadzór nad całością magazynu i sprzedażą, wprowadzanie dokumentacji rozchodów i przychodów do systemu, zarządzanie 4-osobową załogą.Wykształcenie min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. magazynowych, znajomość Pakietu Office, prawo jazdy kat. B
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-07-25 - Racibórz (śląskie)
wsparcie i ścisła współpraca z działem sprzedaży firmy; dbanie o pozytywne relacje i wsparcie techniczne Klienta; wsparcie przy tworzeniu nowych rozwiązań technologicznych, nadzór nad istniejącymi projektami i ich koordynacja; przygotowywanie projektów, rysunków i dokumentacji z wykorzystaniem dostępnych programów graficznych; aktywny wkład w tworzenie wizerunku firmy na rynku; jedna zmiana(8-16) kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-16), telefoniczny, e-mailowy.
ABATEC Sp. z o. o. Słupsk - 2015-11-24 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji i kontrola przebiegu pracy środków transportu, wydawanie kart drogowych oraz raportów pracy sprzętu i transportu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów pracowniczych (umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy). Dokonywanie rozliczeń kadrowych(wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.). Obsługa płacowa pracowników (sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowywanie danych do przelewów, wystawianie zaświadczeń). Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON. Kierowanie pracowników na wstępne, okresowe, kontrolne badania lekarskiej pilnowanie ich terminowości.
ANDALIA Sp. z o. o. - 2017-11-03 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Prowadzenia kadr i płac, akt osobowych, ewidencja czasu pracy i nieobecności w tym naliczanie chorobowego. Tworzenie umów i aneksów oraz świadectw pracy, ewidencja badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP Milewidziane podstawy księgowości w tym księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń i kompensat z kontrahentami Kontrola terminowości orazzgodności dokonanych płatności Uzgadnianie kont (weryfikacja faktur, wprowadzanie danych do systemu) Udział w zamknięciu miesiąca, przygotowywanie zestawień księgowych Wystawianie faktur sprzedażowych.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)
realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem,opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia),prowadzenie negocjacji handlowych,wprowadzanie zamówień do tabel,współpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowych,zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji).
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2018-02-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych 3 lata, znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word, Excel; zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestniczenie w pracy komisji przetargowej, analiza zapotrzebowania pod kątem stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przepisów wewnętrznych, miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-06-29 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców,nadzór nad dokumentacją kadrową
PH-U Bezpieczna Droga Robert Klimek - 2016-05-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
promocja fundacji zgodnie z założeniami programu ERASMUS+, tworzenie materiałów promocyjnych i marketingowych zgodnie z załozeniami programu oraz narzędzi niezbędnych, kontakt z organizacjami partnerskimi za granicą, kontakt z narodowa agencją
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Leszno (wielkopolskie)
•pozyskiwanie nowych klientów•przygotowywanie ofert•koordynacja zamówień i dostaw przy współpracy z pozostałymi działami firmy•współpraca z produkcją i pozostałymi działami firmy,•nadzór prawidłowego obiegu dokumentacji•opieka nad zagranicznymi oddziałami oraz dystrybutorami; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-15 - Słupsk (pomorskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2018-02-08 - Leszno (wielkopolskie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Tychy (śląskie)
- Obsługa aktualnych klientów- Koordynacja prac kilku działów- Szukanie nowych klientów- Negocjacje kontraktówKonatkt kandydatów z pracodawcą: 713843573
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRANSMAS" SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ I ANDRZEJ STEFANIAK - 2016-09-15 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
dokonywanie zakupów materiałów i usług do produkcji, nadzór nad dostawą
"VITKOVICE MILMET" S.A. - 2017-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Żabieniec (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i analiza raportów finansowo - ekonomicznych, budżetowanie, kontrola kosztów.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Słupca (wielkopolskie)
Ustalenie zasad rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi, analiza przepływów wewnątrzgrupowych w zakresie cen transferowych, przygotowywanie polityki cen transferowych oraz nadzór nad jej wykonaniem, weryfikacja umów zawieranych pomiędzy podmiotami powiązanymi, sporządzanie dokumentacji podatkowych cen transferowych, aktywne wsparcie podczas kontroli oraz postępowaniach w zakresie cen transferowych.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-02-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Praca biurowa, kontakt z firmami z Azji
VENUS COMMODITIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Bezpośrednie obsługa klienta indywidualnego; sporządzenie wycen, wystawianie faktur, koordynacja zamówień, planowanie montaży itp.; Zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji z klientami, realizacja zamówień; Współpraca z architektami i firmami budowlanymi; Dbałość o porządek w salonie. Aktywny udział w rozwoju firmy.Od 1500 zł netto do uzgodnienia. I zmianaPraca w nowym salonie w Elblągu
Superleasing.pl Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Szukanie dostawców materiałów budowlanych, składanie ofert, kosztorysowanie, zamawianie transportów - logistyka. Miejsce pracy - Limanowa ul. Fabryczna 1.
ORLEN BUDONAFT Sp. z o.o. Limanowa - 2017-10-06 - Limanowa (małopolskie)
- Zarządzenie Nr 88/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j. - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opinidawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) ponownie zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-152/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach.- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.)- Praca na 1/2 etatu w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Bytom (śląskie)
znajomość procesu budowlanego, znajomość programów użytkowych oraz kosztorysowych NORMA, KOSZT_KD lub pokrewnych, umiejętność sporządzania wycen usług budowlanych i analizy terenowej materiałow i usług budowlanych,
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2018-01-05 - Czerwony Bór (podlaskie)
praca jako specjalista ds. obsługi imprez
USŁUGI GASTRONOMICZNE MAŁGORZATA ŁUKASZYK - 2016-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-11-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)