SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII INFRASTRUKTURY (ENG: INFRA TECHNOLOGY SPECIALIST) Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII INFRASTRUKTURY (ENG: INFRA TECHNOLOGY SPECIALIST)
Wynagrodzenie: do 8 000 PLN
Zakres obowiązków: ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. WYKONYWANIE EKSPERTYZ, KIEROWNIE PRACAMI ANALITYCZNYMI. DIAGNOZOWANIE PROJEKTÓW, MODERNIZACJA.jedna zmiana, umowa na czas określony
Data publikacji: 2016-12-12
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. WYKONYWANIE EKSPERTYZ, KIEROWNIE PRACAMI ANALITYCZNYMI. DIAGNOZOWANIE PROJEKTÓW, MODERNIZACJA.jedna zmiana, umowa na czas określony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII INFRASTRUKTURY (ENG: INFRA TECHNOLOGY SPECIALIST)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista zastosowań informatyki (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: hindi, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie WYŻSZE TECHNICZNE LUB KOMPUTEROWE2) staż pracy CO NAJMNIEJ 2 LATA W STRUKTURACH IT, KOMPUTEROWYCH3) umiejętność specjalnośćZNAJOMOŚĆ BRANŻY IT, ERP, ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI / BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HINDUKSIEGO (STAŁA WSPÓŁPRACA Z INDIAMI/ PROJEKTY, PROGRAMY ZASTOSOWANIA Z INDII)4) inne (wpisać jakie)DYSPOZYCYJNOŚĆ, ZDOLNOŚCI ORGANIZACYJNE, PRACY W ZESPOLE I SAMODZIELNEJ
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data dodania oferty pracy: 13.12.2016
Oferta pracy ważna do: 27.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Mysłowice (śląskie)
Promowanie wizerunku firmy, pozyskiwanie i utrzymywanie współpracy z klientami, prezentacja produktów firmy, opieka nad kluczowymi klientami, relizacja planów sprzedaży, monitoring płatności.
Design sp. z o.o. - 2017-01-30 - Głuchołazy (opolskie)
Zarządzanie powierzoną kategorią zakupów, negocjowanie warunków współpracy oraz zarządzanie grupą, analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców, analizowanie potrzeb firmy i klienta wewnętrznego, efektywne zaqrządzanie procesem zakupowym, wybór dostawców, przygotowywanie umów z dostawcami. Kontakt: k.zalewska (at) krynicavitamin.com
KRYNICA VITAMIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-02 - Dziadkowskie (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie dokumentów, wystawianie faktur, ewidencjonowanie dokumentów, cyfryzacja dokumentów przy uzyciu specjalistycznego oprogramowania i sprzętu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
sporządzanie dokumentów, odbieranie telefonów służbowych, kontakt z nowymi kierowcami w ramach wykonywanego serwisu przez firmę, koordynacja nowych kierowców, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
EASY LOGISTIC SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
Archiwizowanie dokumentów, skanowanie dokumentów, dbanie i funkcjonowanie archiwum, praca przy komputerze.
MAGNA ERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Sady (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS Office, samodzielność, dokładność, zdolności analityczne, sumienność, zaangażowanie; zakres obowiązków: kontakt z dostawcami zagranicznymi, sporządzanie zamówień importowych, bieżąca obsługa i poszukiwanie dystrybutorów zagranicznych, organizacja transportów międzynarodowych, przygotowanie dokumentów związanych z wysyłaniem towarów wewnątrz wspólnotowej dostawy towarów lub exportu, współpraca z magazynem, tworzenie efektywnych baz danych na bazie arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji, prowadzenie statystyki i analizowanie stanów magazynowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS i Urzędu Skarbowego
PPHU "AKFA" Aleksandra Kukulska - 2016-08-08 - Gorzkowice (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, aneksy, świdectwa pracy, akta personalne), ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanieniezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych do ZUS, GUS, PFRON, udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowym
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ Poznań - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, analiza reklamacji, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych rodzajów produkcji, przygotowanie planów kontroli, analiza błędów jakościowych. Praca w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Psarskie (wielkopolskie)
Manipulowanie (podział) surowcami tartacznymi do dalszej obróbki, klasyfikowanie, kontrolowanie jakości przetarcia materiałów tartych, składowanie materiałów tartych w zależności od ich przeznaczenia, kontrolowanie ilości i jakości surowców tartacznych. Wykształcenie min. podstawowe, min. 5 miesięczne doświadczenie w pracy przy klasyfikacji jakościowej i ilościowej surowców tartacznych. Praca Sulęcin, ul. Lipowa 29. Tel.: 95 723 90 32 Tadeusz Rzemieniecki.
Pilarski Andrzej WYTWÓRNIA OKLEIN DRZEWNYCH - 2018-02-06 - Sulęcin (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur oraz dokumentów transportowych, utrzymywanie kontaktu z dostawcami i odbiorcami, utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu księgowości, zamawianie materiałow bezpośrednich i pośrednich do produkcji, utrzymywanie kontaktu z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie ofert do odbiorcówWYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, 1 rok doświadczenia , znajomość obsługi komputera, obrotu materiałowego - materiałów do produkcji, znajomość ustawy VAT- wystawianie odnośnych dokumentów,mile widziane osoby z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Zakłady Metalowe "KOZAMEX" ZPCHR - 2016-12-20 - Lisów (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. bułgarskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Telefoniczny kontakt z klientem. Sprzedaż szkoleń BHP i ppoż.Umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.
e-RK2 ROKSANA TROJANOWSKA - 2017-04-27 - Zabrze (śląskie)
- wykonywanie pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Żywiec (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
Wyszukiwanie podmiotów gospodarczych z Ukrainy w celu zawarcia umów najmu z nimi, jak i podmiotów Ukraińskich działających w Polsce, zawieranie z nimi umów najmu, obsługa kontrahentów w trakcie trwania umów najmu w sprawach administracyjnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Oferta pracy przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
ELIT PARTNER Sp z o.o. - 2017-07-18 - Pabianice (łódzkie)
Administrowanie systemem informatycznym klasy ERP (enterprise resource planning )
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy / Jednosta Wojskowa 5308 - 2016-09-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Bedziesz odpowiedzialny za• obsługę kasową Klientów Banku• obsługę posprzedażową i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych• wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych• obsługę administracyjną Placówki• przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki• bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie minimum średnie, mile widziana znajomość dokumentacji pożyczkowej i produktów finansowych, znajomość Pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy w zespole, dokładność i sumienność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność podejmowania decyzji, dyspozycyjność, samodzielność i wysoka motywacja do pracy; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków pożyczkowych, weryfikacja otrzymanej dokumentacji pożyczkowej pod kątem kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami, weryfikacja poprawności wprowadzenia danych systemowych w zakresie danych personalnych, adresowych i rejestrowych Klientów, podejmowanie decyzji pożyczkowych, współpraca z Partnerami w zakresie umożliwiającym prawidłowe procesowanie wniosków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice,
PLUS GOTÓWKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-27 - Gliwice (śląskie)
praca biurowa połączona z pracą w terenie, prezentacja i przyjmowanie nieruchomości
Centrum Nieruchomości Regina Brendel - 2016-02-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Oświęcim (małopolskie)
Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, prowadzenie teczek osobowych. Kontakt: Robert Perz tel. 41 344 75 75
MULTI INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Weryfikacja umów z klientami i wprowadzanie ich do systemu, analiza danych do fakturowania zleceń serwisowych, tworzenie bazy danych produktów i ich aktualizacja, nadzorowanie nad wysyłkami i przebiegiem realizacji wysyłek produktów i części, inne zadania związane z realizacją celów działu. bezpośrednia współpraca z klientem anglo-, arabsko- oraz francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczny kontakt i obsługa Klientów, aktywny udział w akcjach promocyjnych, ścisła współpraca z mobilnym Zespołem Reprezentantów Handlowych, weryfikacja baz Klientów, wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych.
MEDI-SEPT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-14 - Konopnica (lubelskie)
w/g potrzeb
FOB SP Z O O - 2017-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych;Zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności i obowiązującymi przepisami
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-07-20 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)