SPECJALISTA DS. SERWISU I REKLAMACJI Ełk oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SERWISU I REKLAMACJI
Wynagrodzenie: od 13 PLN
Zakres obowiązków: - praca w terenie- wyjazdy do klientów w celu wykonywania usług serwisowych
Data publikacji: 2017-12-22
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Suwalska 82, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- praca w terenie- wyjazdy do klientów w celu wykonywania usług serwisowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 13/h +premia, delegacje
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SERWISU I REKLAMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: umiejętność czytania rysunku technicznego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 82, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv , skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 82
Profil działalności pracodawcy: produkcja stolarki budowlanej z PCV i aluminium
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 22.12.2017
Oferta pracy ważna do: 20.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Oława (dolnośląskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-07-14 - Łubiana (pomorskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-05-18 - Chojnice (pomorskie)
projektowanie i wdrażanie produktów promocyjno-handlowych firmy, pozyskiwanie klientów z obszaru Indii;umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Pabianice (łódzkie)
Poprawa wizerunku firmy na lokalnym rynku. Stałe pozyskiwanie ofert handlowych dla aktualnych i nowych klientów.Negocjowanie warunków zakupu towarów handlowych.
kontakt przez PUP - 2014-04-29 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabierzów (małopolskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców
Vitworker Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU ZAKUPU SUROWCÓW DO PRZETWÓRSTWA, -PROWADZENIE NEGOCJACVJI WARUNKÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE KORESPONDENCJI/ UZGODNIEŃ DOT. PROCESU DOSTAW/ ODBIORÓW - W TYM TAKZE W J. ANGIELSKIM, -PROWADZENIE ANALIZ ZAKUPÓW /SPRZEDAŻY POD WZGLĘDEM KONKURENCYJNOŚCI WARUNKÓW HANDLOWYCH, -MONITORWOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH SUROWCÓW I PRODUKTÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-11-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sprzedaż i promowanie kosmetyków w aptekach. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Promowanie i umacnianie wizerunku firmy na rynku .
Eris Partner Warszawa spółka z o.o. - 2016-04-13 - Zakręt (mazowieckie)
-obsługa kasy fiskalnej-znajomość przepisów rachunkowych-dekretowanie faktur
Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej - 2017-06-22 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji rachunkowej. Księgowanie.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
1) konstruowanie narzędzi badawczych, w tym do wewnętrznej i zewnętrznej ewaluacji pracy szkół i placówek oświatowych w różnych obszarach,2)przygotowywaniu raportów i informacji dla jednostki samorządu terytorialnego,3)opracowywanie koncepcji oraz prowadzenie badań ilościowych i jakościowych,4)współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie związanym z prowadzonymi badaniami i analizami.
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-09-06 - Częstochowa (śląskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-05-04 - Pilzno (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE MATEUSZ MATERNA - 2018-08-10 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Wymagania:niezbędne: wykształcenie średnie, min.1 rok pracy w obszarze rachunkowościpożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse), minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowychWymagania dodatkowe:umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o rachunkowości, znajomość zasad rachunkowości budżetowej oraz sporządzania sprawozdań finansowych, znajomość Ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych do Ustawy, znajomość zasad sporządzania sprawozdań finansowych, znajomość obsługi programu SAP, rzetelność, sumienność, fachowość, komunikatywność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-12-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazahstanie, Ubekistanie, Tadżykistanie oraz innych.Przygotowywanie ofert handlowych. Spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, korespondencja w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Grójec (mazowieckie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa biura, poczty, administrowanie nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów z biura i w terenie, inspekcje atrakcji turystycznych i produktów, prezentacja dynamiczna (fotowideo i głos) dla klientów indywidualnych, instytucjonalnych oraz grup klientów (prezentacje zbiorowe)
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
- rozliczanie projektów finansowanych z EFS, RPO- zarządzanie procesem realizacji projektów (obsługa administracyjna, finansowa projektu)- terminowe przygotowywanie zestawień dokumentów, raportów finansowych wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowie o dofinansowanie- sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, rozliczeniowej i ewaluacyjnej (w tym: studium wykonalności, analizy finansowej i ekonomicznej dla projektów inwestycyjnych).Firma oferuje:- Elastyczne formy zatrudnienia umowa o pracę/umowa zlecenie;- Stabilne warunki zatrudnienia; - Ciekawe kontakty zawodowe; - Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności; Możliwość rozwoju zawodowego; Niezbędne narzędzia pracy; - Dobrą atmosferę pracy;- Pracę nad ciekawymi projektami;- Elastyczne godziny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Radom (mazowieckie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2016-01-11 - Morawica (świętokrzyskie)
1. Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2. Dokonanie wyceny robót.3. Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4. Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6. Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7. Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów. Umowa do 31.12.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
- aktualizacja i paszportyzacja zajęstości sieci - programowanie urządzeń abonamenckich - serwis techniczny
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie biura (pokoje i pomieszczenia socjalne)
MRC SP.Z O. O. - 2016-10-21 - Gdynia (pomorskie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-03-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)