STANOWISKO DS. RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU W WYDZIALE RACHUNKOWOŚCI Ostrów Wielkopolski oferta pracy ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU W WYDZIALE RACHUNKOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Wymagania:niezbędne: wykształcenie średnie, min.1 rok pracy w obszarze rachunkowościpożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse), minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowychWymagania dodatkowe:umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o rachunkowości, znajomość zasad rachunkowości budżetowej oraz sporządzania sprawozdań finansowych, znajomość Ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych do Ustawy, znajomość zasad sporządzania sprawozdań finansowych, znajomość obsługi programu SAP, rzetelność, sumienność, fachowość, komunikatywność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji

Data publikacji: 2017-12-28

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wysocka 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wymagania:niezbędne: wykształcenie średnie, min.1 rok pracy w obszarze rachunkowościpożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse), minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowychWymagania dodatkowe:umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o rachunkowości, znajomość zasad rachunkowości budżetowej oraz sporządzania sprawozdań finansowych, znajomość Ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych do Ustawy, znajomość zasad sporządzania sprawozdań finansowych, znajomość obsługi programu SAP, rzetelność, sumienność, fachowość, komunikatywność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU W WYDZIALE RACHUNKOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Wysocka 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny z zaznaczeniam komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopnie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweTermin składania podań: 2 stycznia 2017r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: Wysocka

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 28.12.2017

Oferta pracy ważna do: 02.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Pomoc w prowadzeniu zajęć nauczycielowi w formie prac porządkowych, pomoc dzieciom przy czynnościach samoobsługowych, prace porządkowe w sali po zajęciach, pomoc przy podawaniu posiłków dzieciom.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Leśniewo (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 1 860 - 5 000 PLN

współpraca ze stałymi klientami,zbieranie zamówień,windykacja należności,pozyskiwanie nowych klientów
Sobieski Trade sp. z o.o. - 2016-12-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR CENTRUM OBRÓBCZEGO-STOLARZ - od 2 000 PLN

ustawianie i obróbka mechaniczna elementów,
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Osie (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-03-29 - Żary (lubuskie)

POMOCNICZY PRACOWNIK DO KROJENIA I PAKOWANIA PIECZYWA - od 2 000 PLN

obsługa maszyny do krojenia pieczywa, pakowanie pieczywa
Piekarnia-Cukiernia "GRONPIEK" Grondal Sp Jawna - 2017-01-13 - Wola Filipowska (małopolskie)

TŁUMACZ JĘZYKA PORTUGALSKIEGO - od 1 100 PLN

tłumaczenie zleceń, umów, dokumentów transportowych
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Rzeszów (podkarpackie)

PSYCHOLOG - KONSULTANT DOWÓDCY DS. PROFILAKTYKI PSYCHOLOGICZNEJ - od 1 512 PLN

Udzielanie pomocy psychologicznej, diagnoza psychologiczna, prowadzenie działalności psychoprofilaktycznej w jednostce. Praca w godzinach 7.30-15.30
31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu Jednostka Wojskowa Śrem - 2018-04-24 - Śrem (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 775 PLN

• realizacja celów sprzedażowych • poszerzanie rynku poprzez włączanie do współpracy nowych firm handlowych i wykonawczych • podtrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy, • dobór produktów, ustalanie cen i warunków sprzedaży • pozyskiwanie zamówień podczas wizyt u klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK PRZY UPRAWIE ROŚLIN I HODOWLI ZWIERZĄT - od 2 000 PLN

SZCZEPIENIE,SADZENIE,PIKOWANIE,OCZYSZCZANIE, PAKOWANIE SADZONEK KWIATOWYCH
WENIRA SP. Z O.O. - 2017-01-27 - Domaniów (dolnośląskie)

KONSERWATOR (ZŁOTA RĄCZKA) - od 1 850 PLN

- Bieżące naprawy na terenie obiektu.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagane umiejętności tzw. "złotej rączki".
FUNDACJA CENTRUM - 2016-10-10 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁAC - od 2 300 PLN

1)księgowanie wydatków Urzędu Gminy wraz z zaangażowaniem,2)księgowanie oraz uzgadnianie rozliczenia dotacji udzielonej z budżetu gminy na podstawie sprawozdań złożonych przez pracowników merytorycznych, nadzór nad prawidłowością przekazywania dotacji,3)prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie wydatków z udziałem środków zewnętrznych,4)sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Urzędu Gminy, 5)sporządzanie list płac i wypłat, 6)naliczanie składek ZUS i naliczanie świadczeń ZUS od wynagrodzeń, 7)prowadzenie kartotek wynagrodzeń osobowych i zasiłków, 8)wykonywanie wszystkich czynności związanych z systemem płatnik (zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń, sporządzanie raportów miesięcznych dotyczących rozliczeń z ZUS oraz przekazywanie ich w wyznaczonym terminie),9)naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji w tym zakresie.Warunki pracyMiejsce pracy: praca w budynku Urzędu Gminy Damnica.Budynek nie posiada windy. Praca na pełen etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2300 zł do 4200 zł (w zależności od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji)Szczegóły na stronie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=201301
Urząd Gminy w Damnicy - 2017-12-13 - Damnica (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 14 PLN

Sprzątanie na terenie siłowni (Fabryka Formy Bytom )
Amlux Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Bytom (śląskie)

EKSPEDIENT WYPOŻYCZALNI - od 1 850 PLN

obsługa wypozyczalni samochiodów osobowych, obsługa lawety, obsługa klientów wypozyczalni, doworzenie samochodów od i do klienta, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Legnica (dolnośląskie)

RECEPCJONISTA - od 1 850 PLN

sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości, udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych, wystawianie faktur, meldowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Biała Podlaska (lubelskie)

CUKIERNIK - od 2 100 PLN

produkcja wyrobów cukierniczych
Sadowski Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Ciechanów (mazowieckie)

PRACOWNIK STACJI PALIW - od 1 000 PLN

obsługa kasy, przyjmowanie płatności za paliwo, obsługa klienta, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

produkcja wyrobów garmażeryjnych
PRZETWÓRSTWO MIĘSNE "SZASZŁYK" - 2016-09-21 - Brzeziny (łódzkie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

sprawdzanie rejestrów odpisów z dokumentami źródłowymi, obsługa zajęć wierzytelności, rejestracja korespondencji wychodzącej z progranie Biblioteka Akt., obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ELEKTRYK-AUTOMATYK - od 2 300 PLN

1. Przeprowadzanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji, maszyn i urządzeń elektrycznych.2. Montaż, demontaż maszyn i urządzeń elektrycznych.3. Montaż, demontaż instalacji elektrycznych.4. Wymiana uszkodzonych elementów urządzeń elektrycznych.
"POLIFOLIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Poniatowa (lubelskie)

PRACOWNIK REMONTOWO - BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Prace remontowo - budowlane i wykończenia wnętrz u klienta
METEOR Jarosław Cieślak - 2017-09-22 - Szadkowice-Ogrodzim (łódzkie)

FORMIERZ ODLEWNIK - od 2 500 PLN

Zalewanie kokil i form płynnym aluminium, przygotowanie mas formierskich, wykonywanie form piaskowych, wybijanie rdzeni z gotowych wyrobów, ręczne prace transportowe form i gotowych odlewów o ciężarze od 0,5 kg do 20 kg., obsługa piecy tyglowych elektrycznych, pozycja pracy - w większości stojąca lub w wymuszonej pozycji na stanowisku formierz odlewnik, ręczne prace transportowe-praca stała max 12 kg.
ALUCAST WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS.OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM- WYDZIAŁ OBSŁUGI DOKUMENTACJI - 997,4 PLN

Stanowisko ds.obsługi teczek spraw w obiegu bieżącym- Wydział Obsługi Dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 300 PLN

Obsługa maszyn tnąco stemplujących, kontrola produktów gotowych, pakowanie produktu gotowego, przygotowanie dostaw, dbałość o miejsce pracy, kontrola stanów magazynowych.
"Hana-Polska" Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Ciechanów (mazowieckie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 150 PLN

PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESYŁEK W PLACÓWCE POCZTOWEJ, EWIDENCJONOWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH I PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH I DORĘCZONYCH PRZESYŁEK, ROZLICZANIE PLACÓWEK POCZTOWYCH Z PRZYJĘTYCH PRZESYŁEK, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG; WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, , RZETELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTUŁEM: PRACOWNIK DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH UP SZCZECIN 8 LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ.
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

praca w Wydziale Spraw Społecznych
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Żary (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI OPAKOWAŃ KARTONOWYCH - od 2 000 PLN

Produkcja opakowań kartonowych na maszynach papierniczych.
Jamar Pak S.C. Jacek Szkonter, Stanisław Marzec - 2016-03-18 - Tychy (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-03-31 - Biłgoraj (lubelskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI WYROBÓW DREWNIANYCH - od 1 850 PLN

przycinanie i sortowanie elementów drewnianych na wymiar
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Łaszczów (lubelskie)


Wybierz powiat