STANOWISKO DS OBS艁UGI BIUROWEJ Krosno Odrza艅skie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS OBS艁UGI BIUROWEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: sprawdzanie rejestr贸w odpis贸w z dokumentami 藕r贸d艂owymi, obs艂uga zaj臋膰 wierzytelno艣ci, rejestracja korespondencji wychodz膮cej z progranie Biblioteka Akt., obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
Data publikacji: 2017-03-14
Lokalizacja: Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Krosno Odrza艅skie, powiat: kro艣nie艅ski, woj: lubuskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
sprawdzanie rejestr贸w odpis贸w z dokumentami 藕r贸d艂owymi, obs艂uga zaj臋膰 wierzytelno艣ci, rejestracja korespondencji wychodz膮cej z progranie Biblioteka Akt., obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS OBS艁UGI BIUROWEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Krosno Odrza艅skie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kro艣nie艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 10.04.2017
Data zako艅czenia pracy: 09.10.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kro艣nie Odrza艅skim
Adres pracodawcy:
Piast贸w 10B, 66-600 Krosno Odrza艅skie, powiat: kro艣nie艅ski, woj: lubuskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: kro艣nie艅ski
Gmina pracodawcy: Krosno Odrza艅skie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krosno Odrza艅skie
Ulica pracodawcy: Piast贸w
Numer budynku pracodawcy: 10B
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kro艣nie Odrza艅skim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.03.2017
Data dodania oferty pracy: 13.03.2017
Oferta pracy wa偶na do: 09.04.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 13.03.2017
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac instalacyjnych, elektrycznych na obiektach przemys艂owych i biurowych. Praca na terenie woj.mazowieckiego.
ELTRIX Piotr Szyma艅ski - 2017-11-24 - J贸zef贸w (mazowieckie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezb臋dnej do realizacji inwestycji bran偶y budowlanej zgodne z obowi膮zuj膮cymi przepisami,2)analiza projekt贸w technicznych, kosztorys贸w inwestorskich zada艅 przyj臋tych do realizacji, 3)przygotowywanie materia艂贸w przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, 4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetarg贸w w trybie ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,5)przygotowywanie um贸w z wykonawcami na wykonywanie projekt贸w technicznych, us艂ug i realizacj臋 zada艅 inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywi膮zania si臋 z warunk贸w zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i r臋kojmi, 7)rozliczanie prowadzonych rob贸t, kontrola prawid艂owego stosowania cennik贸w, sprawdzanie kosztorys贸w powykonawczych, 8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawc臋 rob贸t,9)realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosk贸w sk艂adanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie rob贸t bran偶y budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na maj膮tek miasta,12)udzia艂 w komisjach odbioru rob贸t i w przegl膮dach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materia艂贸w do projekt贸w zwi膮zanych z pozyskiwaniem 艣rodk贸w finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materia艂贸w do projektu bud偶etu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosk贸w Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosk贸w mieszka艅c贸w,16)przygotowywanie akt贸w normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwa艂 Rady Miasta w zakresie dzia艂ania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zada艅 zleconych przez Dyrektora Wydzia艂u nieb臋d膮cych w sprzeczno艣ci z obowi膮zuj膮cymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)wsp贸艂praca z wydzia艂em Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do u偶ytku inwestycji miejskich,20)wsp贸艂praca z innymi wydzia艂ami maj膮cymi wp艂yw na prawid艂owy przebieg realizowanych inwestycji.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2018-03-06 - Che艂m (lubelskie)
utrzymanie ci膮g艂o艣ci ruchu urz膮dze艅 elektrycznych i teletechnicznych na likwidowanym zak艂adzie g贸rniczym
Rudpol-Opa Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
Przygotowanie paczek, przyjmowanie towaru, przygotowywanie list贸w przekazowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-07 - Zi臋bice (dolno艣l膮skie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka: Podstawowym zadaniem realizowanym na stanowisku obj臋tym naborem jest uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzaj膮cych proces zg艂oszenia lub pozwolenia na budow臋 tych obiekt贸w. Dodatkowym zadaniem jest aktualizacja oddanych ewidencji grunt贸w i budynk贸w na podstawie pozwole艅 i zg艂osze艅 budynk贸w i innych obiekt贸w na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydzia艂 Budownictwa w/m.Wa偶niejsze zadania: prowadzenie w informatycznym systemie pa艅stwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; analiza z艂o偶onej dokumentacji pod wzgl臋dem kompletno艣ci i zgodno艣ci z przepisami prawa z艂o偶onych dokument贸w w celu kwalifikacji wniosk贸w na narad臋 koordynacyjn膮; przygotowywanie pism dotycz膮cych uzupe艂nienia brak贸w formalnych wniosk贸w; naliczanie op艂at za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Op艂aty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wym贸g formalny, potwierdzenie p艂atno艣ci w aktach); przygotowywanie i wysy艂anie zawiadomie艅 o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji b臋d膮cej przedmiotem narady; udzia艂 w naradach koordynacyjnych dotycz膮cych uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzgl臋dnieniem ochrony prawem znak贸w osnowy geodezyjnej, znak贸w granicznych dzia艂ek oraz zieleni; przygotowywanie protoko艂贸w z narady koordynacyjnej z uwzgl臋dnieniem stanowisk otrzymanych na pi艣mie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej; wydawanie odpis贸w protoko艂贸w z narad koordynacyjnych; aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotycz膮ce projekt贸w sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomy艣lnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych; przygotowywanie zako艅czonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zak艂adowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej; przygotowywanie danych oraz wsp贸艂praca z podmiotami w艂adaj膮cymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby za艂o偶enia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu; prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji grunt贸w i budynk贸w w zakresie informacji i obiekt贸w do ujawnienie, wynikaj膮cych z dokument贸w przekazywanych przez Wydzia艂 Budownictwa w/m; wykonywanie innych czynno艣ci zwi膮zanych z zakresem dzia艂ania wydzia艂u zleconych przez Dyrektora Wydzia艂u lub Kierownika Referatu.Wynagrodzenie od 2700 z艂 brutto- w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczeg贸艂y oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2017-06-14 - S艂upsk (pomorskie)
Nadz贸r nad organizacj膮 stanowisk pracy, nadz贸r nad przebiegiem produkcji, sporz膮dzanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej, nadz贸r kontroli jako艣ci. Oferta dost臋pna w sali F. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 71 390 91 21, e-mail: kadry (at) wsp-miroslawice.pl
WIELOBRAN呕OWA SP脫艁KA PRODUKCYJNA MIROS艁AWICE Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Miros艂awice (dolno艣l膮skie)
Sprz膮tanie biurowe, szatnie, kontenery, hale i podobne, przestrzeganie przepis贸w bhp i ppo偶, gotowo艣膰 do zmiany miejsca pracy i zakwaterowania.
"de luxe" MARIA BALD - 2017-03-14 - Gda艅sk (pomorskie)
PRACOWNIK PRODUKCJI OGRODNICZEJ
GOSPODARSTWO OGRODNICZE MIROS艁AW JURCZYSZAK - 2017-06-29 - Chotowa (podkarpackie)
Wsparcie dzia艂u ksi臋gowo-finansowego w organizacji pracy: porz膮dkowanie dokument贸w, wpisywanie faktur w system ksi臋gowo-finansowy, prowadzenie rejestr贸w WAT. Sporz膮dzanie zestawie艅 i raport贸w w programie Excel. Przygotowywanie um贸w cywilnoprawnych, kontakt z Klientami i instytucjami.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Krosno (podkarpackie)
- dzia艂ania zamykaj膮ce miesi臋czne, kwartalne i roczne ksi臋gi US GAAP, w艂膮czaj膮c w to przygotowywanie kalendarzy zamykaj膮cych, koordynowanie dzia艂a艅 zamykaj膮cych z innymi jednostkami firmy i oddzia艂ami przypisanymi klientom; - przed kierownikiem za dostarczenie odpowiedniego projektu oraz wykonanie zdefiniowanych kluczowych mechanizm贸w kontrolnych w obr臋bie obs艂ugiwanych proces贸w: obu powi膮zanych z raportowaniem finansowym - operacyjnych i zwi膮zanych z kontrola jako艣ci; - zapewnienie odpowiedniego projektu dostaw w zakresie us艂ug bud偶etowych, kontroli i spokrewnionych z raportowaniem dla innych filii, zgodnie z wymogami firmy ; - dostosowanie procesu rekrutacji z przypisanym stanem osobowym oraz delegowanego bud偶etu p艂acowego; - popraw臋 procesowania - wykorzystanie w艂asnych ekspertyz, proces贸w analizy por贸wnawczej oraz bie偶膮ce monitorowanie procesu w celu identyfikacji mo偶liwo艣ci poprawy procesu i promowanie potrzeb ci膮g艂ej poprawy w艂asnego dzia艂u
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
1)ksi臋gowanie wydatk贸w Urz臋du Gminy wraz z zaanga偶owaniem,2)ksi臋gowanie oraz uzgadnianie rozliczenia dotacji udzielonej z bud偶etu gminy na podstawie sprawozda艅 z艂o偶onych przez pracownik贸w merytorycznych, nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 przekazywania dotacji,3)prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie wydatk贸w z udzia艂em 艣rodk贸w zewn臋trznych,4)sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie wydatk贸w Urz臋du Gminy, 5)sporz膮dzanie list p艂ac i wyp艂at, 6)naliczanie sk艂adek ZUS i naliczanie 艣wiadcze艅 ZUS od wynagrodze艅, 7)prowadzenie kartotek wynagrodze艅 osobowych i zasi艂k贸w, 8)wykonywanie wszystkich czynno艣ci zwi膮zanych z systemem p艂atnik (zg艂aszanie pracownik贸w do ubezpiecze艅, sporz膮dzanie raport贸w miesi臋cznych dotycz膮cych rozlicze艅 z ZUS oraz przekazywanie ich w wyznaczonym terminie),9)naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od os贸b fizycznych oraz sporz膮dzanie deklaracji w tym zakresie.Warunki pracyMiejsce pracy: praca w budynku Urz臋du Gminy Damnica.Budynek nie posiada windy. Praca na pe艂en etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.Stanowisko pracy: zwi膮zane jest z prac膮 przy komputerze powy偶ej 4 godzin dziennie. Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia, wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu niepe艂nosprawnych, jest ni偶szy ni偶 6%.Umowa na 6 miesi臋cy, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Wynagrodzenie od 2300 z艂 do 4200 z艂 (w zale偶no艣ci od do艣wiadczenia zawodowego i kwalifikacji)Szczeg贸艂y na stronie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=201301
Urz膮d Gminy w Damnicy - 2017-12-13 - Damnica (pomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka: prowadzenie ca艂okszta艂tu prac zwi膮zanych z kadrow膮 obs艂ug膮 pracownik贸w; uczestnictwo w opracowywaniu i wdra偶aniu system贸w zarz膮dzania kadrami.Wa偶niejsze zadania: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracownik贸w Urz臋du Miejskiego; wydawanie pracownikom za艣wiadcze艅 z zakresu spraw kadrowo p艂acowych i prowadzenie ewidencji za艣wiadcze艅; przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej do ubiegania si臋 przez pracownik贸w o 艣wiadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zg艂osze艅 w obowi膮zuj膮cych systemach w przypadku przesuni臋膰 pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracownik贸w Urz臋du Miejskiego w S艂upsku; wsp贸艂praca ze Specjalist膮 ds. BHP w zakresie obs艂ugi kadrowej pracownik贸w Urz臋du; na bie偶膮co prowadzenie rejestr贸w pracownik贸w Urz臋du Miejskiego; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydzia艂ach Urz臋du Miejskiego w S艂upsku; przygotowanie niezb臋dnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokument贸w kadrowych na potrzeby innych wydzia艂贸w Urz臋du Miejskiego; prowadzenie spraw zwi膮zanych z o艣wiadczeniami o prowadzeniu dzia艂alno艣ci pracownik贸w; podejmowanie proaktywnych dzia艂a艅 na rzecz wspierania r贸偶norodno艣ci, promowanie i uczestniczenie w dzia艂aniach dotycz膮cych edukacji antydyskryminacyjnej w艣r贸d wszystkich zatrudnionych, aktywne dzia艂anie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczeg贸lno艣ci ze wzgl臋du na p艂e膰, wiek, niepe艂nosprawno艣膰, ras臋, religi臋, narodowo艣膰, przekonania polityczne, przynale偶no艣膰 zwi膮zkow膮, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacj臋 seksualn膮).IV. Warunki pracy na stanowisku: uci膮偶liwo艣膰 pracy przy monitorze ekranowym; d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; wymuszona pozycja cia艂a; budynek urz臋du wyposa偶ony jest w wind臋 oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do os贸b niepe艂nosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 z艂 brutto- w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczeg贸艂y oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2017-08-16 - S艂upsk (pomorskie)
praca z doros艂ymi osobami niepe艂nosprawnymi, organizacja zaj臋膰terapeutycznych w Pracowni Artystycznej z wykorzystaniem technikterapii zaj臋ciowej z zakresu malarstwa, rysunku, r臋kodzie艂a art., itp.),prowadzenie dokumentacji uczestnika w tym sporz膮dzanieindywidualnego programu rehabilitacji uczestnika i dokonywanie ocen,wsp贸艂praca z rodzicami). Praca od 8-16
Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Por.M贸zgowym - 2018-01-08 - Opole (opolskie)
dor臋czanie korespondencji i przekaz贸w pieni臋偶nych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie plac贸wki pocztowej w innych pracach zwi膮zanych z obs艂ug膮 przesy艂ek
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-13 - Piaseczno (mazowieckie)
kontakty ze sta艂ymi klientami i pozyskiwanie nowych, dob贸r 艣rodk贸w smarnych do potrzeb klienta
LUBCON Polska Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie ewidencji przychod贸w i koszt贸w podatkowych, wysy艂anie deklaracji podatkowych i informacji podatkowych przedsi臋biorcy, rozliczanie VAT, ksi臋gowanie faktur VAT, ewidencjonowanie zdarze艅 gospodarczych, itp.Kandydaci wysy艂aj膮 CV na adres: biurorachunkowe.siem (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE Anna Izabela Bojarska - 2017-05-17 - Siemiatycze (podlaskie)
obs艂uga klienta na sali sprzeda偶y, obs艂uga kasy fiskalnej, dbanie o prawid艂ow膮 jako艣膰 i ekspozycj臋 towar贸w, prace porz膮dkowe
POLOmarket Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Leszno (wielkopolskie)
Sprzeda偶 wyrob贸w piekarniczych i cukierniczych. Obs艂uga klienta, dbanie o porz膮dek w sklepie, sk艂adanie zam贸wie艅.
PIEKARNIA JANUSZ WITASZCZYK - 2017-09-14 - Milan贸wek (mazowieckie)
jw.
ACCOUNTING EXPERTS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Szklarska Por臋ba (dolno艣l膮skie)
konfekcjonowanie kosmetyk贸w , czyszczenie wk艂ad贸w , oklejanie pude艂ek , wklejanie wk艂ad贸w pudr贸w i cieni do powiek , pakowanie w opakowania pojedy艅cze i zbiorcze.
"ENSO" Sebastian Cio艂ek - 2016-06-17 - K膮ty Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)
Zgodnie z programem sta偶uPraca w godzinach 9.00-17.00, 12.00-20.00Ofera subsydiowana przeznaczona dla os贸b bezrobotncyh zarejestrowanych w PUP
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Jedlina-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Mi臋dzynarodowej Wsp贸艂pracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Nauczyciel nauczania pocz膮tkowego prowadzi kszta艂cenie zintegrowane w klasach I szk贸艂 podstawowych, dbaj膮c, aby uczniowie nabyli wiedz臋 i umiej臋tno艣ci w zakresie podstaw programowych.
Szko艂a Podstawowa nr 2 im. Bohater贸w Westerplatte w My艣lenicach - 2018-02-13 - My艣lenice (ma艂opolskie)
robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Szczucin (ma艂opolskie)
do uzgodnienia
PRZEDSI臉BIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-09-05 - Rzesz贸w (podkarpackie)
prace stolarskie przy robieniu mebli
Zak艂ad Stolarski Gra偶yna Pli偶ga - 2017-06-02 - Czelad藕 (艣l膮skie)
Obs艂uga linii technologicznej Zak艂adu: suwnicy, w臋z艂a formowania produktu i suszarni, w臋z艂a pakowania, magazynu wyrob贸w gotowych. Przegl膮dy i podstawowe naprawy maszyn i urz膮dze艅 zak艂adu. Za艣wiadczenie kwalifikacyjne UDT do obs艂ugi urz膮dza艅 transportu bliskiego (suwnice, wci膮garki sterowane z poziomu roboczego, suwnice specjalne, powy偶sze uprawnienia mo偶na uzupe艂ni膰 po podj臋ciu pracy. Potrzebne umiej臋tno艣ci: znajomo艣膰 zagadnie艅 z zakresu obs艂ugi urz膮dze艅 transportu przemys艂owych, znajomo艣膰 zagadnie艅 z zakresu obs艂ugi maszyn i urz膮dze艅 przemys艂owych;umiej臋tno艣膰 prowadzenia przegl膮d贸w i podstawowych napraw maszyn i urz膮dze艅 przemys艂owych; umiej臋tno艣ci niezb臋dne do nauki obs艂ugi paneli operatorskich. Kontakt z pracodawc膮 osobisty, telefoniczny oraz e-mailowy: mihajduk (at) jswi.pl
JSW INNOWACJE SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-11-21 - Suszec (艣l膮skie)
wykonywanie zlece艅 transportowych ci膮gnik + naczepa, praca na miejscu, max. do 100 km. od Mszczonowa
ANWI Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Pruszk贸w (wielkopolskie)